אא

ניו יורק: אלפי טיסות בוטלו בעקבות סופת שלגים קיצונית

סופת השלגים הגדולה בתולדותיה של העיר מכה בצפון מזרח ארה"ב ביממה האחרונה ואף מוגדרת כ"מסכנת חיים", כך עפ"י המכון המטאורולוגי האמריקני. יותר מ-5500 טיסות בוטלו ומרבית שדות התעופה באזור נסגרו עד ליום רביעי. מושל ניו יורק: "כל רשויות המדינה בהיכון"

| |

גל קור קיצוני ושלג כבד פוקדים את צפון מזרח ארה"ב ביממה האחרונה, לרבות העיר ניו יורק.

לדעת המכון המטאורולוגי האמריקני מדובר על אחת הסופות הגדולות שידעה העיר מאז היווסדה. הלימודים בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים, כמו גם במוסדות האקדמיים בעיר הופסקו. מוצרי המזון מהמרכולים והסופרמרקטים נחטפו תוך שעות, ומרבית התושבים מתבצרים בבתים.

בהיבט התעופה, בוטלו עד כה יותר מ-7000 טיסות בצפון מזרח ארה"ב, כאשר לפי אתר התעופה העולמי "Flightaware" כחצי מהטיסות מנמל התעופה לה גוארדיה בניו יורק לא המריאו. חברת יונייטד איירליינס הודיעה על ביטול כלל הטיסות עד להודעה חדשה לפילדלפיה, בוסטון וניו יורק. ג'ט בלו, החברה הגדולה באזור, ביטלה שליש מטיסותיה. שיבושים נרשמים גם בפעילות התעופתית לאזור מצד חברות אל על, אמריקן איירליינס, יו.אס איירווייס ודלתא. באשר ליתר החברות, יש להתעדכן באתרי האינטרנט ובפרסומים נוספים בכלי התקשורת.

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו התייחס לסופת השלגים הקיצונית והזהיר את התושבים: "הוריתי על איסור נסיעה ברכב החל מאתמול ב-23:00 בלילה. זה עניין של חיים ומוות ולכן הזהירות כאן היא מחייבת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: