אא

עכשיו זה סופי: דיזנהאוז נמכרת ל-BTC

לאחר מו"מ ממושך בין אי.די.בי תיירות ל-BTC סוכם על רכישת דיזנהאוז וכל החברות הבנות, תמורת יותר מ-50 מיליון ש"ח. עפר חודורוב: "אחרי בחינה של מצב החברות בשוק הישראלי, מצאתי כי "דיזנהאוז" היא החברה המתאימה ביותר"

|| ||

חברת התיירות דיזנהואוז עוברת לידי חברת BTC, שבשליטת משפחת חודורוב.

לאחר מרתון שיחות בין אנשי אי.די.בי תיירות לעפר חודורוב, מבעלי חברת בי.טי.סי, סוכם על רכישת הפעילות והמוניטין של חברת "דיזנהאוז" וחברות הבנות, לרבות חברת "צבר", תמורת סך של יותר מ-50 מיליון ש"ח.

חברת BTC, שהוקמה בשנת 2001, מהחברות המובילות בישראל בתחום הנסיעות למגזר העסקי, משרתת מעל 400 גופים עסקיים.

בנוסף, החברה משמשת מאז שנת 2006, כנציגה הבלעדית של תאגיד התיירות "BCD Travel", השלישי בגודלו בעולם עם מחזור מכירות של 24 מיליארד דולר בשנה, בעל פריסה גלובלית ביותר מ-100 מדינות. שותפות זו מקנה ל-BTC נקודות שירות בכל מקום בעולם, וכן יתרונות טכנולוגיים בלעדיים ורכש מוצרי תיירות במחירים מיוחדים.

המיזוג של BTC עם דיזנהאוז יוצר את גוף התיירות היוצאת מהגדולים בארץ, שצפוי לשרת למעלה מ-700 גופים עסקיים במשק הישראלי.

יש לציין כי אישור העסקה כפוף לקבלת אישור דירקטוריון אי.די.בי תיירות והרגולטורים.

עפר חודורוב, מנכ"ל BTC, מסר: "לאחר הצמיחה הקבועה שהייתה ב-"BTC" בעשור האחרון, החלטתי לבצע מהלך אסטרטגי לרכישה ולמיזוג של גוף תיירות גדול, על מנת לייצר תאגיד תיירות גדול אשר ימשיך להוביל את הענף ויהיה מסוגל להתמודד עם השינויים הגלובליים והמקומיים בענף התיירות. אחרי בחינה של מצב החברות בשוק הישראלי, מצאתי כי "דיזנהאוז" היא החברה המתאימה ביותר למהלך זה. חברת "דיזנהאוז" היא החברה הגדולה בישראל, בעלת מוניטין מצוין, עובדים ומנהלים מהשורה הראשונה בענף הנסיעות אשר אני רואה בהם נכס אסטרטגי חשוב להמשך צמיחתה של החברה הממוזגת. מיזוג החברות תואם מבחינת אופי הפעילות. בעקבות הרכישה תהפוך החברה לגוף התיירות היוצאת הגדול בישראל ויהיו לה יתרונות רבים בתנאי התחרות בענף. אין ספק, כי המיזוג ייצר הפריה בין עובדי שתי החברות ויקדם את החברה לאתגרים הצפויים בענף".

עוד מסר חודורוב כי כחלק מהאסטרטגיה, החברה הקימה קרן להשקעות בכל יזמות תיירותית אשר תביא לחדשנות ולייעול בענף התיירות. כמו כן, החברה תמשיך לחפש ולמזג פעילויות נוספות בתחום.

יש לציין כי, חברות התיירות של אידיבי, בכללן דיזנהאוז, עברו בשנים האחרונות תהליך ארגון מחדש, בראשות צבי יוכמן. ראוי להזכיר כי כבר בעת החלטת מחזיקי האג"ח של אידיבי להעדיף את הצעתם של אדוארדו אלשטיין ואקסטרה הולדינגס של מוטי בן משה, על פני ההצעה של אלכס גרנובסקי ונוחי דנקנר יחד עם האחים נקש היה ברור כי מספר מחברות התיירות של אידיבי יוצעו למכירה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: