אא

משנה את פניה: "כספי תעופה" יוצאת לדרך חדשה

השלימה בחודשים האחרונים סדרת צעדים משמעותיים, בראשם מינויו של מייק חומוצאני לתפקיד סמנכ"ל המסחר, כמו כן רכשה כספי את "יס טרוול" והחלה לשמש כמפיצה בלעדית של מנוע החיפוש הייעודי "טריפטופ". חומוצאני: "מצפים לשנה מוצלחת במיוחד"

||| |||
שינויים בחברת "כספי תעופה".  החברה הוותיקה השלימה בתקופה האחרונה שינויים כבירים במצבת הניהול. סמנכ"ל המסחר החדש של החברה הוא מייק חומוצאני (49, נשוי+2, תושב רמה"ש), בעל ניסיון עשיר בתחום התיירות והתעופה. בין תפקידיו שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל אופרציה ומסחר בחברת "קווי חופשה". כמו כן, כיהן במספר תפקידים באל על במשך 14 שנים, שהבכיר שהם הינו סגן ראש אגף תכנון לוח טיסות. "אני נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה המקצועית שלי ונחוש לעמוד בכל האתגרים ולסייע לכספי לעמוד ביעדיה בתקווה לעתיד ושנה פורה ומוצלחת במיוחד", אמר חומוצאני. פרט אליו, בוצעו ב"כספי תעופה עוד שני שינויים פרסונליים משמעותיים. אלכס שייקביץ', הוגה מנוע החיפוש המקוון בתחום התיירות "טריפטופ" מונה למנהל תחום המכירה המקוונת בחברה, שאף רכשה את "יס טרוול" ומשמשת כיום כמפיצה הבלעדית של "טריפטופ". סיגל ענבר ששימשה כסמנכ"לית הכספים ב"מדראפט", מונתה לתפקיד המקביל בחברה. במקביל מציינים בכספי כי ימשיכו לחזק במהלך שנת 2015 את לקוחותיהם דוברי הרוסית, זאת באמצעות שורה ארוכה של טיולים מאורגנים, טיולי מטרופול בשפה הרוסית וכן טיולי "גדות" מאורגנים בשפה העברית המיועדים בעיקרם למוסדות וארגונים. בנוסף, מציעה החברה שירותי ויזות המאפשרת הקלה בבירוקרטיה עבור קבלת אשרות להודו, סין, בלארוס וארה"ב. תחום נוסף בו מתפתחת "כספי תעופה" בימים אלו היא גם בהיבט אתר אינטרנט חדש ומתקדם שעתיד להקל על ביצוע הזמנות במערכת שתכלולנה טיסות סדירות, טיסות צ'רטר וטיסות לואו קוסט למגוון יעדים ברחבי הגלובוס. כמו כן יציע האתר מכירה של חבילות נופש ובנייה של חבילות דינמיות באמצעות מערכת שתתאים את תאריכי הטיסות והחופשות לפי בחירת הלקוח.

מייק חומוצאני: "נחוש לסייע לכספי תעופה לעמוד בכל יעדיה"

נציגי UIA ביקרו בארץ - החזרת תנועת הישראלים לאוקראינה "כספי תעופה" המשמשת בין שלל כובעיה גם כנציגה בלעדית בישראל של חברת התעופה האוקראינית "אוקראין אינטרנשיונל" (UIA) ואייר בלטיק, מארחת השבוע את קברניטי החברה לביקור בישראל שמטרתו החזרה והגברה של כמות הנוסעים למדינה, זאת לאחר הפסקת האש שנכנסה לתוקף בימים האחרונים בין צבא אוקראינה לבדלנים הפרו-רוסים. נציגי החברה ששהו לסדרת פגישות עבודה במשרדי החברה בבית מגדלור שבתל-אביב, הם מריה גרטביץ' (מנהלת מכירות אזורית) וסרגיי קרבצ'נקו (מנהל מכירות למדינות חבר העמים לשעבר, אפריקה ואסיה-מזה"ת). השניים בצוותא עם צוותי "כספי תעופה" דנו בדרכים להגברת הפעילות התעופתית בין המדינות, תוך הדגשת טיסות הקונקשיין של החברה מקייב למגוון יעדים באירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק, כדוגמת ניו יורק, בנגקוק, בייג'ינג' ועוד. ביחס לקווים לישראל תעמיד בעונת הקיץ הקרובה (החל מחודש אפריל) אוקראין אינטרנשיונל לא פחות מ-34 טיסות שבועיות לקייב (23 טיסות), אודסה (4 טיסות), דנייפרופטרובסק (4 טיסות), חארקוב (2 טיסות) ולבוב (טיסה בודדת). חומוצאני התייחס להגעת נציגי החברה לישראל וסיפר ל-"פספורטניוז": "לאחר השנה הקשה שעברה על אוקראינה בכלל ובמזרח המדינה בפרט, אנו מתחילים לראות התאוששות בתנועת חברת התעופה. הקהל הישראלי הבין שאין שום בעיה לטוס דרך קייב ליעדי המשך אטרקטיביים ברחבי העולם, זאת הודות להפסקת האש שנכנסה לתוקף ולשמחתנו מחזיקה מעמד. כולנו תקווה כי העתיד באזור יהיה חיובי והתנועה המוגברת של תיירים שאפיינה את האזור לפני המלחמה, תשוב לעצמה ואף תשבור שיאים חדשים".

אוקראין אינטרנשיונל. 34 טיסות שבועיות בקווים לת"א - החל מעונת הקיץ הקרובה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכספי תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: