אא

3 מיליון תיירים בישראל

עם שטיח אדום, פרחים ובלונים התוודענו הבוקר (ג') אל איוואנה אייזק, התיירת ה-3 מיליון של ישראל. שר התיירות, יריב לוין: " יום חג ונקודת ציון היסטורית. אנו פורצים את מחסום ה-3 מיליון ועתידים לסיים את השנה בהישג אדיר שטרם נראה כמותו מקום המדינה"

| |
בקול תרועה רמה הכריז הבוקר (ג') שר התיירות, יריב לוין, על התייר ה-3 מיליון שנכנס לישראל. מאחורי המספר עומדת איוואנה אייזק, תיירת מרומניה שנחתה הבוקר בנתב"ג יחד עם בן זוגה, מיהאי גיאורגסאי, התייר השלושה מיליון ואחד. בקבלת פנים חגיגית עם שטיח אדום, פרחים ובלונים אמר לוין: "חציית קו התייר ה-3 מיליון השנה ושבירת שיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל הוא יום חג ונקודת ציון היסטורית. אנו פורצים את מחסום ה-3 מיליון ועתידים לסיים את השנה בהישג אדיר שטרם נראה כמותו מקום המדינה". עוד אמר, "אני שמח על ההישגים שאנו במשרד התיירות רואים, כתוצאה מההשקעה האדירה שאנו עושים בשיווק ישראל בעולם, בשיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות ותעופה ובקשרים שאנו מהדקים עם סוכני התיירות. כל אלה נושאים פירות והכניסו למשק ולכלכלה הישראלית עד כה השנה כ-17 מיליארד ש״ח ואלפי מקומות תעסוקה". גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הפתיע את התיירת וערך לה ולבן-זוגה סיור במגדל דוד יחד עם שר התיירות יריב לוין.
לוין העניק לתיירת ה-3 מיליון תעודה המציינת את היותה התיירת ה-3 מיליון של מדינת ישראל לשנת 2017 וליווה אותה,יחד עם מנכ"ל משרדו, אמיר הלוי, ללימוזינה משם הם ממשיכים לחופשה במימון משרד התיירות. מה בתפריט? סוויטה מפנקת, אירוח בנווה מדבר וביקור בוצי בים המלח. עוד צפויים בני הזוג לטוס במסוק בשמי ישראל ולצאת לסיור שקיעה לאורך חוף הים בת"א. את החופשה יקנחו בארוחת שף פרטית בביתו של השף ניר צוק. לוין: "נדאג שתהיה לה חופשה מהחלומות. התיירת תהנה מחופשה ייחודית בישראל, ואנחנו כמובן נשתמש בחופשה הזו גם ככלי שיווקי לפרסום הנופש בישראל בעולם. חצי מיליון התיירים שהגיעו אלינו השנה הם חצי מיליון שגרירים נוספים של ישראל בעולם ונציגים נאמנים שלנו ברשתות החברתיות. זוהי תרומה מכרעת להסברה הישראלית". אפרופו תיירת מרומניה, בחודשים ינואר-אוקטובר השנה הגיעו לישראל 63 אלף תיירים מרומניה, לעומת 40.1 אלף בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 57%. התיירים הרומנים שוהים בישראל בממוצע 7 לילות.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: