אא

אל על: 70 שנות זמר ישראלי בשחקים

לרגל יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל ואירועי 70 שנה לאל על, אמנים בישראל יוצרים את הפלייליסט האהוב עליהם בפודקאסט מיוחד - "טיסה אישית"

טל קלדרון טל קלדרון
החל מיום א', 1 באפריל, יעלו לאוויר במערכות הבידור של מטוסי הדרימליינר ומשתמשי אפליקציית ה- DreamStream אל על פודקאסטים של מיטב אמני ישראל שהוזמנו על ידי אל על ורדיו תל אביב לערוך ולהגיש פלייליסט אישי בו בחרו את המוסיקה הישראלית הקרובה לליבם. ריטה, אייל גולן, עברי לידר, אברהם טל, מוקי, מירי מסיקה ודני רובס הרכיבו פלייליסט במסגרתו הם מביאים את הסיפורים וחוויותיהם האישיות מאחורי השירים שבחרו. אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל השירות באל על: "במסגרת אירועי 70 שנה לאל על החלטנו להציע ללקוחותינו חוויה שכולה תרבות ישראלית – גם בדרכם לחו"ל. החיבור בין אל על לבין אמני ישראל נועד לאפשר לנוסעינו ליהנות מחוויה שונה הכוללת לראשונה פודקאסט אישי בנוסף לערוצי השמע הקיימים במטוסים."

בין החוויות המתוארות במסגרת הפרויקט

מה השיר האהוב על אייל גולן? ריטה מספרת על חוויותיה מהטיסה מאיראן שלה ושל משפחתה (במטוס אל על כמובן) ולמה פגשה את דני סנדרסון כבר כשהיתה בת 13... מירי מסיקה מגלה איזה שיר רצתה לחדש וכבר לא תחדש ולמה.... דני רובס חושף איזה שיר גרם לו לדמוע ואיזה שיר הוא החליט לבצע אנפלגד באולפן במיוחד לנוסעי אל על. אברהם טל הסביר למה אתם יכולים לנמנם במהלך התכנית אבל לא במהלך הופעה שלו ואיזה מערכת יחסים היתה בינו ובין אביב גפן בתכנית דה וויס. מה היה שיר הילדות של עברי לידר ומי האמן הישראלי שהשפיע עליו הכי הרבה. ואיזה שיר גרם למוקי לייבב כשישב על שפת נחל בג'מייקה.

70 שנות זמר ישראלי באל על

הנוסעים יכולים במהלך טיסתם להיכנס למערכת הבידור או לאפליקציה ולבחור כל שנה החל משנת 1948 ועד היום ולהאזין לשלושת הלהיטים הגדולים של אותה שנה. למעלה מ- 200 שירים ממיטב הזמר הישראלי המתארים היטב את התפתחותה של המדינה לאורך שנותיה.

מסאלח עד מכתוב - 70 שנות קולנוע ישראלי

בנוסף, לקראת יום העצמאות ה- 70 משיקים אל על וסרטי יונייטד קינג קטגוריית סרטים חדשה בה תוכלו למצוא את מיטב סרטי הקולנוע הישראלי. החל מתחילת התפתחות הקולנוע הישראלי בשנות ה- 60 עם סרטי אפרים קישון, אורי זוהר ומנחם גולן, דרך סרטי ה"בורקס" של שנות ה- 70 שנקטלו ע"י המבקרים אך הצליחו מאוד בקופות ומאז ידע הקולנוע הישראלי עליות ומורדות כשבשנים האחרונות הוא זוכה לפריחה והצלחה בארץ ובעולם. הנוסעים יוכלו לצפות בסרטים: גבעת חלפון, סלאח שבתי, חגיגה בסנוקר, אלכס חולה אהבה, השוטר אזולאי, צ'רלי וחצי, הלהקה, תעלת בלאומליך, מציצים, מאחורי הסורגים, ביקור התזמורת, החיים ע"פ אגפא, הקיץ של אביה, אהבה קולומביאנית, סוף העולם שמאלה, אביבה אהובתי, זוהר, שלאגר, זוהי סדום וכמובן מכתוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאל עלכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: