אא

מלון גורדוניה: פרטיות ויוקרה הם שם המשחק

סוויטות פרטיות עם בריכות צמודות מחוממות ומוארות, בר חופשי בכל שעות היממה, תפריט כריות לטובת נוחות השינה שלכם, טיפולי ספא, אוכל המבוסס על תוצרת מקומית ויחודית, אפשרות למגוון פעיליות ייחודיות באזור מעלה החמישה המרהיב מרחק 35 דק' בלבד מת"א. מלון גורדוניה מציג: Luxury Is Us

מלון גורדוניה - הדק של הסוויטה עם הבריכה וההאט-טאב. צילום: אדי ישראל|בכל סוויטה בריכה מחוממת ו-Hot Tub . צילום: אדי ישראל|הסלום המפנק פתוח 24 שעות ב? מלון גורדוניה - הדק של הסוויטה עם הבריכה וההאט-טאב. צילום: אדי ישראל|בכל סוויטה בריכה מחוממת ו-Hot Tub . צילום: אדי ישראל|הסלום המפנק פתוח 24 שעות ב?
כמעט 80 שנה לאחר שהוקם קיבוץ מעלה החמישה, לזכרם של חמשת חברי גרעין ההתיישבות "גורדוניה", תנועת נוער ציונית-חלוצית שדגלה בערכי א"ד גורדון, אשר נרצחו במהלך הכשרת דרך בלב הרי ירושלים, הוקם מלון הבוטיק גורדוניה (Gordonia Private Hotel). מלון גורדוניה, במרחק 35 דקות נסיעה מתל-אביב, בגובה של 800 מטרים, ממשיך את מסורת האירוח, שהחלה בקיבוץ כבר ב-1940, כאשר הבינו מקימי הקיבוץ שהאוויר הטוב, הנוף הנהדר והאווירה הייחודית הם נכס חשוב, והקימו בית הבראה שהתגלגל ברבות השנים לבית מלון. הבקתות החלוציות עם גגות הרעפים האדומים נעלמו ובמקומן מציע מלון הסוויטות גורדוניה ווילות מפנקות מוקפות בטראסות אבן ירושלמית שטובלת בצמחייה. במלון 16 סוויטות יוקרה פרטיות, הפונות אל הנוף של הרי ירושלים, והוא משתרע על פני 11 דונם של שטחים מוריקים ועצי חורש טבעיים. כל סוויטה מצויידת במיטב הטכנולוגיה, ולדברי הנהלת המלון, האירוח בהן מותאם להעדפותיהם האישיות של כל אורח, וכולל תפריט כריות, מצעים עשויים עבודת יד - 100% כותנה, מוצרי רחצה איכותיים של L'occitane, המותאמים למזג אוויר ים תיכוני ועשויים ממרכיבים טבעיים.
אחת מ-16 הסוויטות המפנקות. צילום: אדי ישראלאחת מ-16 הסוויטות המפנקות. צילום: אדי ישראל
אחת מ-16 הסוויטות המפנקות. צילום: אדי ישראל   גולת הכותרת של המלון היא הדק הפרטי בכל אחת מהסוויטות לצד בריכה פרטית מחוממת והוט-טאב (Hot-tub) פרטי בטמפרטורה של 40 מעלות.
בכל סוויטה בריכה מחוממת ו-Hot Tub . צילום: אדי ישראלבכל סוויטה בריכה מחוממת ו-Hot Tub . צילום: אדי ישראל
בכל סוויטה בריכה מחוממת ו-Hot Tub מחומם ל-40 מעלות. צילום: אדי ישראל בין הסוויטות עוצבו פינות ישיבה ייחודיות, הצופות אל הנוף ובימי החורף הקרים בוער בהן אח. מחוץ לסוויטות עמדות שף, המזמינות את האורחים ליהנות מארוחות ואירועים פרטיים באוויר הפתוח. צמוד לסוויטות ממוקם הלאונג', סלון ענק אשר עומד לרשות אורחי המלון 24 שעות ביממה, ומציע בר עם תפריט מתחלף ממיטב התוצרת המקומית, בר משקאות עשיר, שתיה חמה וקרה, תאורה עמומה, ספריית עיון מעודכנת וריהוט מודרני שיאפשרו נופש מהנה במיוחד.
הסלום המפנק פתוח 24 שעות ביממה. צילום: איתי סיקולסקיהסלום המפנק פתוח 24 שעות ביממה. צילום: איתי סיקולסקי
הסלון המפנק בגורדוניה. צילום: איתי סיקולסקי עוד על המלון בPassport Review בקרוב.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: