אא

"Hola" גראן קנריה

לשכת התיירות של גראן קנריה קיימה מפגש מיוחד במסעדת Aria של השף גיא גמזו. באירוע נטלו חלק שפים בכירים מגראן קנריה, אנשי תיירות מספרד, סוכני נסיעות ושגריר ספרד בישראל. עוד על המפגש המסקרן (והטעים) בכתבה

צילום: Berner Maynés צילום: Berner Maynés
מסעדת Aria של השף גיא גמזו, אירחה לאחרונה 2 שפים בכירים מגראן קנריה שבספרד.
השף אנחל פלסיוס, ממסעדת LA BERA והשף בורחה מררו, ממסעדת TEXADA ונציגי התיירות של האי הגיעו לארץ במטרה לחשוף לקהל הישראלי את גראן קנריה, כיעד אטרקטיבי שעדיין אינו מוכר לישראלים מבחינה מגוון האפשרויות תיירותית והקולינריות הרבות שבו.
המפגש המתוקשר, התקיים אל מול קהל רחב של עיתונאים, סוכני תיירות מישראל וספרד וגם שגריר ספרד בישראל נטח חלק באירוע שהינו שיתוף פעולה ראשון בין לשכת התיירות של גראן קנריה לישראל. במסגרת השת"פ והמאמצים של לשכת התיירות של גראן קנריה לקדם את היעד בישראל, נסעו השפים ישראלים, גיא גמזו הבעלים והשף של מסעדת אריא, והשף אור מיכאלי, השף של המסעדה הצרפתית Voltaire, לשבוע מרתק לצד שני השפים המקומיים (פלסיוס ומררו), על מנת להכיר את מחוזות האי, היצרנים המקומיים והתרבות הקולינרית העשירה של גראן קנריה. גראן קנריה מצטיינת במזג אוויר נעים ונוח במשך כל השנה, חופים שטופי שמש, נופים מרהיבים, רוגע ושלווה, אירוח חם וידידותי, מגוון אפשרויות פנאי ובילוי, טאפאסים ומאכלי ים משובחים, ושופינג ללא מע"מ.
 
צילום:Berner Maynésצילום:Berner Maynés
 
 
ההגעה לגראן קנריה, בין דרך הנמל האווירי ובין דרך הנמל הימי, היא לעיר לאס פאלמאס, שהינה גם עיר הבירה של האיים הקנאריים. לאס פאלמאס, הנמצאת בקצה הצפון מזרחי של האי, היא עיר גדולה, דינמית ושוקקת חיים, עם חופי ים זהובים, חלק עתיק, טיילת מרהיבה, מרינה גדולה, מרכזי קניות ומוקדי פנאי ובילוי רבים.
לגראן קנריה, ניתן לטוס דרך ברצלונה או מדריד וגם דרך טנריף הסמוכה עם חברת ישראייר המפעילה טיסות ישירות לאי. מלשכת התיירות הספרדית מציינים כי בהמשך יפתח קו עם טיסות ישיר מנתב"ג ללאס פאלמס בירת גראן קנריה.
 
חושבים לטוס בקרוב לאי גראן קנריה? כדאי שתקראו את הכתבה הבאה:
 
העיירה הציורית טרור (Teror) בגראן קנאריה. צילום: פספורטניוזהעיירה הציורית טרור (Teror) בגראן קנאריה. צילום: פספורטניוז
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ariaגראן קנריההשף גיא גמזופספורט ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: