אא

שמיים פתוחים: המלונות מתחדשים

כתבה ראשונה בסדרת כתבות המביאה את כל השינויים והחידושים של רשתות המלונות ברחבי הארץ. והפעם: ההתחדשות של ''פתאל'', המלונות העסקיים של ''פרימה'' וסופ''ש מיוחד לחברי מועדון רשת ''רימונים''

מתכוננים לקיץ. צילום: 123rf|אבי דור מתכוננים לקיץ. צילום: 123rf|אבי דור
זהו זה חברות וחברים, קיץ 2017 כבר כאן. הטמפרטורות מתחילות לטפס אט אט ואיתם גם המוני ישראלים ותיירים כאחד שצפויים גם השנה לנפוש במהלך הקיץ לפחות פעם אחת. בסדרת כתבות מיוחדת של ''פספורטניוז'' בחרנו לעדכן אתכם באשר להתחדשות בקרב רשתות בתי המלון המובילות לקראת העונה החמה. אז, שתהיה חופשה נעימה !

פתאל: לא מפסיקים להתחדש

רשת המלונות הגדולה בישראל בבעלות דוד פתאל, נערכת לקראת הקיץ ומשדרגת את חוויית האירוח והבידור בחלק ניכר ממלונותיה ברחבי הארץ. אילת: לאחרונה הושלם שיפוץ ניכר במלון לאונרדו פלאזה אילת (165 חדרים אשר שופצו מן היסוד), במלון לאונרדו קלאב שודרגה חוויית הבידור לנוער (הוקם מתחם אטרקציות לצעירים עם עמדת משחקי וידאו, פלייסטיישן ואקס בוקס), במלון יו קורל ביץ' הוקמה מסעדת חוף חדשה (U ITALY) עם תפריט איטלקי כשר-חלבי ובמלון יו מג'יק פאלאס שופצו 70 חדרים סה"כ. בנוסף הודיעה הרשת כי מלון U SUITES ייסגר בינואר 2018 למשך שלושה חודשים לטובת שיפוץ כולל. ים המלח: הרשת מרחיבה את קונספט הקלאב כפי שביצעה בעבר באילת ובטבריה. במלון לאונרדו קלאב ים המלח יוקם פארק מים חדיש עם מגלשות מים (יושק בתחילת יולי הקרוב). יחד עם זאת יש לציין את מלון הרודס ים המלח אשר זכה לדירוג של 5 כוכבים, היחיד מסוגו באזר. טבריה: מלון הרשת החדש U בוטיק כנרת נפתח למבקרים בפסח האחרון (59 חדרי בוטיק). המלון ממוקם על רצועת חוף פרטית ומציע חוויה קולינרית ייחודית (הגשה פרונטלית) וחדרים בעלי נוף מרהיב (רובם פונים ישירות לכנרת). בנוסף, במלון לאונרדו פלאזה שופץ מתחם הלובי וכן הושקעו משאבים גדולים בשיפוץ המעטפת החיצונית של המלון לצד הקמת בריכה חדשה. ירושלים: הרשת נמצאת בעיצומן של ההכנות האחרונות לקראת פתיחת מלון בוטיק חדש ברחוב הנביאים – ''לאונרדו בוטיק ירושלים'' (70 חדרים מעוצבים באווירה אינטימית) עם מסעדת שף, חדרי ישיבות לאנשי עסקים ובית קפה. הפתיחה צפויה בסוף 2017. תל אביב והמרכז: מלון נוסף שייפתח בחודשים הקרובים (פתיחה משוערת: ינואר 2018) הוא מלון NYX הרצליה (163 חדרים), שיהפוך למלון השני של המותג לצד המלון בת''א שזוכה להצלחה כבירה. המלון יוקם באזור התעשייה וההי-טק של הרצליה ויציע חופשה יוקרתית באווירה אורבנית וצעירה. ברשת מדגישים כי במלון החדש יושקעו משאבים רבים לצד תכנון עד לפרטים הקטנים. המלון יכלול גם אולם כנסים ותערוכות רחב היקף, לובי מסעדה + בר, בריכה ומרכז ספא, חדר כושר, טרקלין עסקים אקסקלוסיבי ובר משקאות על הגג. במלון לאונרדו ארט שברחוב הירקון בתל אביב הסתיים לאחרונה פרויקט חידוש קומת הגג. במסגרת השיפוץ הוחלפו גופי התאורה, מוצרי ריהוט יחד עם פרויקט גינון גדול שהתבצע מסביב למתחם הבריכה. נגב: במלון לאונרדו נגב ב''ש שופצו 6 קומות מתוך 12. הקומות הותאמו לצרכי אורחים עסקיים הפוקדים את המלון. בנוסף שופץ חדר האוכל ושודרג היצע המזון בתפריטים. דבר מנהלת חטיבת המכירות, ענת אהרון: "גאה בחידושים שמציעה רשת מלונות פתאל לקראת הקיץ הקרוב. אני יכולה להבטיח כי הרשת תמשיך ותשקיע במתקני המלונות לשדרוג חווית האירוח והנופש של לכל אורך השנה. אנחנו צופים לקיץ מצוין ונמצאים לשמחתנו בשנה בה יש התעוררות בכניסת התיירות הנכנסת, מה שמאושש את אזורי ירושלים, הצפון והמרכז. שיהיה לנו קיץ חם ומהנה".
מלון הרודס ים המלח: 5 כוכבים סופריור. צילום: פתאלמלון הרודס ים המלח: 5 כוכבים סופריור. צילום: פתאל
מלון הרודס ים המלח: 5 כוכבים סופריור. צילום: פתאל

רימונים: קיץ בסימן שינויים

רשת המלונות מקבוצת הכשרת היישוב עמדה השנה בסימן שינויים ניהוליים עם מינויו של אסף שלו לתפקיד המנכ''ל במקומו של ערן קויאטק. הרשת איבדה בשנה החולפת שניים ממלונותיה בים המלח ואילת וכעת מעניין יהיה לראות כיצד תיערך לקראת העונה החמה עם מניין חדרים נמוך יותר מבעבר. הרשת מציעה גם הקיץ הנחות מיוחדות ומחירים אטרקטיביים להזמנת חופשות עבור חברי ''מועדון הרימון''. במסגרת סופ''ש מיוחד שייערך בתחילת חודש יולי לחברי המועדון, יזכו חבריו לחופשה מלאת הפתעות במלון רימונים אילת, כולל הופעה של הזמרת מירי מסיקה, ארוחות שף ושלל פעילויות לילדים ובני נוער. דבר מנכ''ל הרשת, אסף שלו: "רשת מלונות רימונים מכינה שלל אטרקציות ומגוון פעילויות במטרה להפוך את חופשת הקיץ עבור האורחים המגיעים למלונות הרשת לחווייתית, מפנקת ומיוחדת יותר. כחלק מגישה זו, אנו כבר מפעילים למשל את חדרי הבריחה במלון רימונים אילת. בנוסף אנו מציעים לאורחי הרשת שיתופי פעולה מסוגים שונים עם אתרים הקרובים למלונות, וכך הם יכולים לשלב חופשה מפנקת במלון עם טיולים, סיורים וביקורים במקומות שונים במחירים אטרקטיביים והנחות גדולות".
אסף שלו, מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: אלעד גוטמןאסף שלו, מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: אלעד גוטמן
אסף שלו, מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: אלעד גוטמן

פרימה: פונים לקהל העסקי

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה. צילום: יח"צ רשת מלונות הקונספט בבעלות משפחת מוסקוביץ' מציינת השנה את אחת מנקודות המפנה בתולדותיה עם פתיחתם של שני מלונות עסקים בפתח תקווה וברעננה. הראשון ''פרימה לינק'' באם המושבות (119 חדרים) הוקם בעלות כוללת של כ-45 מיליון שקלים ונמצא בסמוך לקניון הגדול, בעוד המלון ברעננה יושק בשבועות הקרובים וייקרא ''פרימה מילניום'' (140 חדרים). המלון ממוקם בלב פארק העסקים של העיר. עוד הוסיפה השנה הרשת למניין המלונות את ''הוטל 75'' ברחוב אלנבי בת''א (20 חדרים) לצד שיפוץ שני מלונות נוספים בעיר: ''פרימה'' ו''פרימה סיטי'' (כולל פתיחת מסעדת השף הכשרה של ניר צוק). דבר מנכ''ל הרשת, אבי דור: "לפני פחות משנה פתחנו את שעריו של המלון העסקי בפתח תקווה וניתן לומר כי הצורך בסגמנט העסקי הינו שריר קיים. אנחנו נמצאים באופן קבוע במגמות עלייה שוטפות של ביקוש לאירוח במלון. בחצי השנה האחרונה חתמנו עם מרבית החברות העסקיות המקומיות והבינלאומיות הסובבות אותנו. הקמת המלון העסקי ברעננה הינו חלק מתהליך עמוק אותו הרשת מובילה ומפתחת, עם יציאה ממרכזי התיירות הקלאסיים ופיתוח של ערי תיירות חדשות. בעולם זה כבר קיים שנים רבות, ואנחנו גאים לקחת חלק נכבד במגמה הזו גם כאן אצלנו בישראל".
פרימה לינק פ"ת: לובי המלון. צילום: מקס מורןפרימה לינק פ"ת: לובי המלון. צילום: מקס מורן
פרימה לינק פ"ת: לובי המלון. צילום: מקס מורן   בהמשך השבוע נחשוף תכניות של רשתות בתי מלון נוספות לקראת עונת הקיץ הקרובה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: