אא

לונדון לא יקרה לי

בואו נוותר על קלישאות כמו פרימארק, קובנט גארדן ויוניקלו וניגש ישר לתכל'ס. הקניות הכי שוות בלונדון נמצאות ב... כל התשובות בכתבה שלפניכם

Shutterstock Shutterstock
כן, אני יודעת שכבר חרשתם את רחוב אוקספורד בלונדון, מימין ומשמאל, מלפנים ומאחור. ועדיין, כמי שהפסיקה לספור את מספר הביקורים שלה בעיר, אני מאמינה שיש לי מה לחדש לכם, חובבי השופינג. נוותר כמובן על קלישאות כמו פרימארק, קובנט גארדן ויוניקלו וניגש ישר לתכל'ס:

Selfridges - מבחר הבשמים הגדול ביותר

זה המקום למצוא את הבושם שפעם הרחתם על מישהי/ו ברחוב או לאתר בושם ישן ואהוב שכבר אי אפשר להשיג בשום מקום אחר. בקיצור, מגוון בשמים מרשים עם שירות יוצא מן הכלל. ובאותה הזדמנות, תוכלו למצוא בבניין העצום הזה המתפרס על פני 6 קומות, גם מבחר בגדים, נעליים, תיקים ותכשיטים. התעייפתם? שבו ב-FoodHall בקומת הכניסה, לנשנש מנה בהרכבה אישית.

Topshop - הקומה הסודית

סניף טופ-שופ הקטן בארץ הוא גרגיר לעומת חנות האם בלונדון. 4 קומות של פריטי אופנה, החל ממהדורה מוגבלת ועד בגדי הריון שעושים חשק לצאצא. וגולת הכותרת,  PERSONAL SHOPPING - מתחם מנוחה בקומה האחרונה בו אפשר להתרווח על ספות עור, ללגום משקה קר, לצפות בטלוויזיה ואפילו לשחק ביליארד. כל זה בזמן שסטייליסט של החנות מתרוצץ בין הקומות ומביא לכם את הבגדים שתרצו למדוד. השירות חינם אך מחייב תיאום מראש. ואם יש לכם אירוע חגיגי בלונדון? קומה מינוס 2 בבניין היא בדיוק עבורכם. לצד מבחר בגדי ערב ושמלות נשף, יש גם מספרה, בית קפה ועמדות פדיקור-מניקור; כך שתוכלו להתייפייף לקראת האירוע - הכל באותה קומה.

HOUSE OF FRASER – בגלל הנעליים והחזיות

כלבו שווה עם כל מה שתרצו. ישירות מהרחוב יורדים בדרגנוע לקומה מינוס 1, שם תמצאו נעליים מטורפות במחירים טובים. מבולבלים מהמבחר? נסו את הנעליים של DUNE. שילוב של יופי ונוחות. ואגב, אם קפאו לכם אצבעות הרגליים - זה המקום לרכוש UGG במחיר שווה. קומה אחת למעלה, יש מבחר הלבשה תחתונה. נשים עם חזה גדול, שרגילות לקנות בארץ ברשת "ליה לונדון" למשל, ימצאו כאן את המותגים הנמכרים ב"ליה לונדון" בחצי המחיר. אבל היי, זה לא אומר שאתן צריכות לוותר על ביקור בחנות של ויקטוריה סיקרט שנמצאת לא הרחק משם.

Jhon Lewis - ליום גשום במיוחד

איך שיצאתם מ-House of Fraser, תפנו את מבטכם שמאלה. ממש צמוד, תראו את Jhon Lewis - הכולבו המפורסם ביותר בלונדון, ובצדק. יש בו פשוט הכל. מתכשיטים ושמלות ערב ועד מגוון ספות לסלון ומוצרי חשמל. מקום נעים עם שירות מעולה. בקלות, אפשר להעביר בו יום שלם. כך שאם תפס אתכם מזג אוויר גשום וקריר במיוחד, אתם מסודרים. התעייפתם בין קומה לקומה? נמאס לכם לסחוב שקיות? אל דאגה. בכל קומה יחכו לכם בית קפה ומסעדה בסגנון אחר, בהם תוכלו להתרענן עד לסבב השופינג הבא.

NIKE - להחליף את מה שקניתם בת"א

שירות חדש מבית NIKE, שקיים רק בסניף NIKE TOWN באוקספורד, מאפשר לכם להתחרט ולהחליף מוצר שנקנה בכל סניף של NIKE בעולם. רק צריך להירשם למועדון העולמי של NIKE. ניתן להירשם במקום. לונדון. צילום 123rf

שופינג, לא רק באוקספורד

Liberty - לאוהבי הרטרו

Liberty הוא בניין עתיק מדהים ברחוב רג'נט המאכלס כולבו בוטיק קטן, עם מבחר דגמי רטרו של מעצבי על. לא זול אבל המבחר ייחודי ואדיר. זה המקום למצוא תיק ייחודי של שאנל מלפני 20 שנים, לרכוש חגורת Limited Eddition של הרמס, או למצוא שמלת כלולות רטרו מיוחדת במינה.

T.K.MAXX - זול לסבלנים

אם אתם חובבי מותגים ובעלי סבלנות לחיטוט ממושך, זה המקום עבורכם. T.K.MAXX  ברחוב קנסינגטון היי עם הרבה סבלנות תוכלו למצוא כאן מבחר פריטים של מותגי על מהעונה הקודמת, במחירים שווים ביותר. רכשתי נעלי טיולים של טימברלנד ב-59 פאונד, ולא הייתה מאושרת ממני כשראיתי את אותם נעליים במקום אחר ב-130 פאונד.

CHARITY SHOPS - קונים בזול למטרה טובה

חנויות צדקה המפוזרות בכל רחבי לונדון, כבר הפכו טרנד בפני עצמו. הטיפ שלי: ככל שהשכונה יוקרתית יותר, כך הבגדים בחנויות הללו שווים יותר. לדוגמה, בחנות שברחוב Jhon's wood מצאתי חצאית מטריפה של אלכסנדר מקווין ב-50 פאונד, מחיר שווה לכל הדעות. בנוסף, מיותר לציין שהבגדים במצב מעולה ורובם נלבשו מעט או אפילו לא נלבשו בכלל. אך חשוב הרבה יותר ממצב הבגד או המחיר, כל קנייה בחנויות הללו תורמת כסף למגוון מטרות חשובות: חקר מחלת הסרטן, לילדים נזקקים או לבתי חולים באזור. חנויות נוספות ניתן למצוא ב-St. Jhon's wood, Primrose Hill וה-Hampstead. זו תרבות קנייה אחרת, שבה אנחנו מרוויחים שלוש פעמים: גם קונים במחיר מוזל, גם תורמים וגם מסייעים למיחזור ושימוש מחודש בבגדים.

Carnaby - בגלל האווירה

רחוב קטן ומלא בסמטאות צרות, לצד שפע של בוטיקים ובתי קפה (כולל סניף שווה של פומה). לקראת סוף הרחוב, בצמוד לחנות ד"ר מרטינס, יש סמטה צדדית המובילה לרחבה ענקית וצבעונית של מסעדות, הנקראת kingly court. לחובבי האוכל ההודי, אל תפספסו את Dishoom - אחת המסעדות ההודיות השוות ביותר, והתור בהתאם. בנוסף, ממליצה לבחור את אחד מעשרות הברים שבאזור ולהרים כוס בירה עם המקומיים בשעה 17:00. ולסיכום: סיילים. סיילים. סיילים. מתחילים יום אחרי חג המולד ב-26 בינואר ונמשכים עד ה-20 בינואר. רוב החנויות מציעות 50%-70% הנחה, וההנחות גדלות הן לקראת סוף ינואר. תיהנו, תקנו ואל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 30 פאונד לבקש החזר VAT. מקווה שנהניתם מהטיפים ותודה שטסתם כרמית.

Top5 - ואי אפשר בלי להזכיר את חמשת הרשתות האהובות והמוכרות

1.PRIMARK - לכל הפלצניות בינינו, הפיג'מות הכי נעימות נמצאות דווקא כאן. את הכותנות הסקסיות תשאירו לויקטוריה סיקרט. 2.ZARA - אם אתם באמת לא מצליחים להתאפק, וטיול בחו"ל לא נחשב אצלכם בלי ביקור בסניף מקומי של זארה - לכו על הסניף בצ'לסי. מדובר על סניף גדול ומסודר, ומשום שהוא פחות מתויר - לא חסרות בו מידות. 3.COS – אופנה קלאסית, לא טרנדית, איכותית מאוד. אם נבצר מכם להגיע אל הסניף היחיד בארץ של הרשת הזו בקניון גינדי בתל אביב ואתם כבר בלונדון, תנו קפיצה. 4.All Saints - מעילי העור הכי שווים, באיכות מעולה. 5.REISS - לכל מי שצריך להתלבש לעבודה: בגדים מחויטים, קווים נקיים ושמלות ערב. **הכותבת היא סטייליסטית אישית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: