אא

המיתוג החדש של רשת מלונות פתאל

רשת המלונות תשיק השבוע קמפיין רחב היקף, במסגרתו תעדכן את מיתוגה מחדש תחת המסר: 160 מלונות. 17 מדינות. בית אחד. עלות ההשקעה במיתוג ובקמפיין נאמדת ב- 4 מיליון ₪

תמונה: פתאל תמונה: פתאל
רשת מלונות 'פתאל' תשיק השבוע קמפיין רחב היקף, במסגרתו תעדכן את מיתוגה תחת הכותרת 'פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם'. מרשת פתאל לה  160 מלונות ב- 17 מדינות, נמסר כי מטרת הקמפיין להטמיע את התפישה של הרשת כבית אחד, המציע מגוון סגנונות אירוח במגוון רחב של סטנדרטים, במקומות שונים בעולם. הקמפיין, שצולם במהלך החודש במלונות הרשת בישראל ובאירופה, מציג את המותג 'פתאל' כרשת ישראלית הפועלת בארץ ובעולם ויעלה לאוויר בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט, יוטיוב וברשתות החברתיות. עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ב- 4 מיליון ₪. נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת 'פתאל' מסר: "כבית של מלונות המרכז תחתיו 170 מלונות בארץ ובאירופה, אנו מציעים מגוון סגנונות אירוח כך שכל אחד יוכל למצוא את אופי החופשה המועדף עליו, אך הדבר מחייב יצירת זהות ושפה משותפת בין כל המלונות, ומכאן המסר- "פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם". ירידה לפרטים היא קריטית לחוויית האירוח ולכן כרשת אנו דואגים שבכל מלון תורגש תפישת המותג, בבסיסה העובדה שלכל אורח, בכל תקציב ובכל מקום, מגיע אירוח באהבה לחוויה מושלמת". בנוסף, בימים אלו חונכת הרשת את מעבר מטה החברה למשכנו החדש במגדלי אלון בתל אביב. המשרדים החדשים משתרעים על פני 1400 מ"ר ועלות המעבר מוערכת ב- 25 מיליון ₪.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: