אא

יונייטד איירליינס מתחדשת: עיצוב מעודכן וספיידרמן מצטרף אל סרטי הבטיחות

ענקית התעופה חשפה את המיתוג המחודש שכולל עיצוב מעודכן לצי מטוסיה. השם יונייטד יופיע בגופן גדול יותר על גוף המטוס. העיצוב החדש כולל שלושה גוונים של כחול. החברה גם משיקה בימים אלה, את סרטון הבטיחות החדש שלה בכיכובו של ספיידרמן

צילום: יונייטד איירליינס||צילום: יונייטד איירליינס צילום: יונייטד איירליינס||צילום: יונייטד איירליינס
  יונייטד איירליינס משיקה בימים אלה בעולם ובישראל את העיצוב המעודכן של צי המטוסים שלה. ״בעודנו משפרים ומעמיקים את החוויה שאנו מעניקים ללקוחותינו, אנחנו משנים את הדרך שבה אנשים חושבים ומרגישים לגבי יונייטד. המיתוג שאנו מציגים בימים אלה, לוכד את הרוח החדשה הזו״, אמר אוסקר מוניוז, מנכ״ל יונייטד איירליינס. ״כל אחד מהשדרוגים בשירותים שאנחנו מספקים מקדם את ההתפתחות שלנו כחברת תעופה ומדגיש את המאמץ שאנחנו משקיעים בשיפור והגדרה מחדש של שירות הלקוחות בעודם בשמיים. העיצוב המודרני הזה - במיוחד הגלובוס האיקוני שלנו – הוא הביטוי המיטבי של הדימוי והערכים של יונייטד, אשר מתווה את הכיוון בו אנחנו צועדים״, אמר מונדיוז. ואלה הם עיקרי העיצוב החדש:
  • שלושה גוונים של כחול – צבע הליבה של יונייטד – מגדירים את העיצוב החדש של מטוסי החברה: כחול רפסודי, כחול יונייטד וכחול סקיי. הצבעוניות הזו חולקת כבוד למורשת של יונייטד תוך שהיא משדרת אנרגיה מודרנית יותר.
  • על זנב המטוס ימשיך להתנוסס לוגו הגלובוס האיקוני של חברת התעופה, אשר מייצג את הפרישה העולמית הנרחבת של יונייטד איירליינס, שמגיעה ל-355 יעדים בכ-60 מדינות. הלוגו יופיע כעת בכחול סקיי בולט על רקע מעבר בין שלושת גווני הכחול.
  • המנועים והכנפונים יהיו צבועים בכחול יונייטד, בעוד הגל המוכר מצי מטוסי הדרימליינר של יונייטד – אלמנט עיצובי פופולרי הן בקרב לקוחות החברה והן בקרב עובדיה - יתווסף כעת לכל המטוסים בצבע כחול רפסודי.
  • השם יונייטד יופיע בגופן גדול יותר על גוף המטוס וחלקו התחתון יהיה צבוע באפור מסלול.
  • הסלוגן אשר מבטא את המשימה של יונייטד, Connecting people. Uniting the world, יתנוסס ליד דלת המטוס.
כחול ממשיך להיות הצבע העיקרי של חברת התעופה, כאשר הגוונים השונים יוצרים עומק רב יותר ומשקפים את מראה השמיים הנגלה ללקוחות ולעובדים המביטים מבעד לחלון המטוס. פלטת הצבעים כוללת גם גוונים של סגול, הצבע שמזוהה עם המושבים החדשים במחלקת Premium Plus שהתווספה לצי המטוסים של יונייטד. השילוב בין הגוונים הסגולים והכחולים יוצר סביבה מרגיעה, המבטיחה חווית נסיעה נינוחה יותר. במסגרת עדכון צבעי המותג החליטה יונייטד לצמצם את השימוש בזהב, אשר התווסף לפלטת צבעי המותג לפני כ-30 שנה. פלטת הצבעים החדשה של יונייטד תשתקף גם בגווני המדים החדשים, אשר מיוצרים עבור יותר מ-70,000 מעובדי החברה. המטוס הראשון שמציג את העיצוב החדש הוא בואינג 737-800, כאשר במהלך השנה יצטרפו אליו מבחר מטוסים צרי גוף, רחבי גוף ואזוריים שיתחדשו במראה החדש. צילום: יונייטד איירליינס יונייטד איירליינס גם משיקה בימים אלה, סרטון נהלי הבטיחות החדש שלה בכיכובו של ספיידרמן. סרטון הבטיחות הוא חלק משיתוף פעולה רחב היקף שיזמו יונייטד ואולפני סוני לקראת יציאתו לאקרנים של הסרט ״ספיידרמן: רחוק מהבית״ (Spider-Man: Far From Home), שיוקרן בבתי קולנוע ברחבי ארה״ב החל מה-2 ביולי. במסגרת הקמפיין תוענק לנוסעי מחלקת העסקים United Polaris ערכת פינוק ייחודית ברוח הסרט ״ספיידרמן: רחוק מהבית״, וחברי מועדון הלקוחות MileagePlus יזכו בהזדמנות חד פעמית להשתתף בהקרנת הבכורה של שובר הקופות הלוהט של הקיץ , במסגרת MileagePlus Exclusives. בסרטון משתתפים עובדי ולקוחות החברה לצד כמה מכוכבי הסרט: עובדי יונייטד מספקים הנחיות לגבי נהלי הבטיחות שיש לנקוט במקרה חירום, חברי מועדון MileagePlus מתחרים על ההזדמנות הייחודית להופיע בסרטון תמורת מיילים וכוכבי הפרק הבא בעלילות ספיידרמן משתתפים בהופעות אורח מיוחדות. ״ספיידרמן הוא גיבור על שמשתמש בכוחו באופן חיובי לטובת שמירה על שלום הציבור. גם אנחנו מאמינים שהאחריות הגדולה ביותר שמוטלת עלינו היא השמירה על שלומם ובטחונם של לקוחותינו ואנשי הצוות שלנו בעודם נמצאים במטוס״, אמר סגן נשיא לשיווק ביונייטד, מארק קרוליק. ״אנחנו מברכים על ההזדמנות להדגיש בפני לקוחותינו את החשיבות הרבה של בטיחות בטיסה באמצעות הצגת שיתוף פעולה יצירתי כזה, שמחבר בין ספיידרמן וחבריו לבין העובדים שלנו״. מטוס 787-10 מאויר יעניק ללקוחות הצצה לצבעוניות החדשה של מטוסי יונייטד עליה הוכרז בימים אלה, וישמש להדגמת מיקומם של פתחי היציאה מהמטוס. לאחר מכן תוקרן סצינה משותפת של נד (השחקן ג׳ייקוב בטלון, שמגלם את חברו הטוב ביותר של פיטר פארקר) ומנכ״ל יונייטד אוסקר מוניוז, שבה רואים את הנבלים נמלטים מספיידרמן ונכנסים לאולם קולנוע סמוך. באחת הסצנות מדגים יוג׳ין "פלאש" תומפסון (השחקן טוני רוולורי) את החשיבות של העברת טלפונים ניידים וגאדג׳טים אחרים למצב טיסה לפני ההמראה. סרט האקשן המהנה הזה מסתיים עם ספיידרמן, שמוודא שכולם ישובים בבטחה במקומם לקראת ההמראה. בהתייחסו לצילום של סטן לי אמר גיל צ׳מפיון, נשיא חברת Stan Lee’s POW! Entertainment, כי ״סטן אהב להופיע בתפקידי אורח קטנים. הוא ודאי היה מרוצה מכך שהמסורת ממשיכה, ואנחנו שמחים מאוד לעבוד יחד עם אולפני סוני ויונייטד איירליינס כדי להוציא זאת לפועל - הן לזכרו של סטן והן עבור המעריצים״.          

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותיונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: