אא

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן פורש מתפקידו לאחר 4 שנים

שדה הודיע היום למיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן על בקשתו לפרוש מתפקידו. פדרמן, קיבל את בקשתו ואמר: "שדה תרם רבות ב-4 שנים האחרונות לחברת מלונות דן". רפי שדה: "אני מלא הערכה למלונות דן, למשפחת פדרמן, למיכאל פדרמן ומודה לו על תמיכתו"

רפי שדה. צילום סיוון פרג'| רפי שדה. צילום סיוון פרג'|

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן הודיע היום למיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן על בקשתו לפרוש מתפקידו לאחר 4 שנים.

מיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן קיבל את בקשתו ואמר: "רפי שדה תרם רבות ב-4 שנים האחרונות לחברת מלונות דן להצלחתה ושגשוגה. אני רוצה לאחל לרפי הצלחה בהמשך דרכו." שדה, יסיים את תפקידו בתאריך ה-31/12/17.

שדה: "לאחר 4 שנים החלטתי לפרוש ולסיים את תפקידי. אני מלא הערכה למלונות דן, למשפחת פדרמן, למיכאל פדרמן ומודה לו על תמיכתו בי ב-4 שנים האחרונות. אני מודה לחבריי להנהלת מלונות דן ולעובדי החברה על תמיכתם בי במהלך כהונתי." שדה נחשב כיום לאיש הוותיק בענף המלונאות. עד שנת 2010, כיהן כמנכ"ל רשת ישרוטל במשך 25 שנה. לאחר מכן שימש במשך כשנה וחצי כמנכ"ל רשת מלונות פתאל. לפני שהגיע לרשת דן עוד הספיק במשך כשמונה חודשים לכהן כיו"ר מלונות אפריקה ישראל וברשת דן אליה הגיע כאמור לפני 4 שנים, החליף את עמי הירשטיין ששימש לפני כן כמנכ"ל במשך 32 שנה. רשת דן סיימה את שנת 2016 עם רווח של כ-106 מיליון שקל ועלות שכרו של שדה בשנת 2016 הסתכמה בסך של כ-2.737 מיליון שקל.

תגיות: רפי שדה 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותרפי שדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: