אא

Room Only: ישרוטל נערכת לפתוח השבוע 6 מלונות במתכונת צימרים

למרות שהממשלה אישרה רק לצימרים לשוב לפעילות, ישרוטל צפויה לפתוח השבוע את המלונות בראשית, כרמים, יערות הכרמל, מצפה הימים, קדמא ופונדק רמון. מנכ"ל ישרוטל: "נפעל כמו צימרים. ארוחות יוגשו לחדרים ובלי שטחים ציבוריים. לא נוכל להמשיך עם המצב המטורף שהכול סגור. עם ישראל צמא לחופשה"

מלון כרמים, צילום: איתי סיקולסקי מלון כרמים, צילום: איתי סיקולסקי
רשת מלונות ישרוטל נערכת לפתוח לקראת אמצע/סוף השבוע 6 ממלונותיה במתכונת של צימרים. קרי, Room Only. כוונת הרשת היא לפתוח את המלונות: בראשית, כרמים, יערות הכרמל, מצפה הימים, פונדק רמון וקדמא שהושק באחרונה בשדה בוקר. החלטת הממשלה לסיים היום (א') את הסגר השלישי ולאפשר לצימרים בתיירות הכפרית לחזור לפעילות, ברשת ישרוטל הוחלט לפתוח כאמור במתכונת של חדרים בלבד, כפי שכבר עשתה בחודש דצמבר האחרון. כלומר, ארוחות הבוקר יוגשו לחדרים והשטחים הציבוריים יהיו סגורים. ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל: "עם ישראל צמא לחופשה. אנחנו מקבלים פניות אין סופיות עם שאלות מתי פותחים? מתי פותחים?". עוד לדברי רביב, "אני מקווה שבשבועיים הקרובים נוכל כבר לפתוח באופן מלא. מכיוון שאנחנו חפצי חיים, לא נוכל להמשיך במצב המטורף שהכול סגור. צריך להתחיל להעסיק עובדים שכבר התייאשו מהחל"ת".
מנכ"ל רשת מלונות ישרוטלמנכ"ל רשת מלונות ישרוטל
"מצב מטורף". ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: דניאל בר עוד אומר רביב, "אין שום הבדל בין מלון שפותח רק את החדרים לבין צימר. זה אותו דבר. אין שטחים ציבוריים. שמחים שמשרד הבריאות אישר את פתיחת הצימרים, מבחינתנו זה כולל גם אותנו לפתיחת החדרים. זו הדרך לפתיחת המלונות". לדברי רביב, החל מהיום ישרוטל תחל לשווק ולמכור ולקראת אמצע שבוע/סוף שבוע הקרוב, להתחיל לפתוח את החדרים לאורחים".
ישרוטל נערכת לפתוח השבוע 6 מלונות במתכונת צימריםישרוטל נערכת לפתוח השבוע 6 מלונות במתכונת צימרים
מלון בראשית. צילום: יח"צ ישרוטל
מלון יערות הכרמלמלון יערות הכרמל
מלון יערות הכרמל. צילום: אסף פינצ'וק
ישרוטלישרוטל
מלון קדמא. צילום: עדי עמרני    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביבישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: