אא

ROOMS: הצצה למתחם החדשני של פתאל

רשת המלונות פותחת חללי עבודה משותפים להשכרה במלון NYX בתל אביב. בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. נדב פתאל: "שילבנו את ה-DNA המלונאי שלנו בתחום האירוח בתוך תחום מתחמי העבודה המשותפים"

חלל משותף. צילום: איתי בנית|נדב פתאל. צילום: דור שרון|ROOMS. צילום: איתי בנית|ROOMS. צילום: איתי בנית חלל משותף. צילום: איתי בנית|נדב פתאל. צילום: דור שרון|ROOMS. צילום: איתי בנית|ROOMS. צילום: איתי בנית
רשת המלונות פתאל חנכה היום (שני) באופן רשמי את "ROOMS", חללי עבודה משותפים המשלבים בין עבודה במשרד לשירותי בית המלון. מתחם העבודה הראשון 'ROOMS Begin Tel-Aviv'. המתחם הוקם בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים, בעיצובו של האדריכל רואי דוד, שומר על הקו העיצובי האורבני של מלון NYX ומתפרש על פני 2 קומות ומחולק ל-50 משרדים ו-174 שולחנות ועמדות עבודה, משרדי ישיבות, לובי ומטבח משותפים בכל קומה. וכמובן מתחם מנוחה על הגג של המלון.   ROOMS. צילום: איתי בנית   חללי העבודה מחולקים על פי מס' עמדות בכל חלל, מחדרים פרטיים עם שולחן עבודה אחד ועד לחלל עבודה ובו 6 עמדות וחדרי ישיבות גדולים. וניתן להשכיר את החללים לתקופות קצרות בנות חודש או אפילו יום אחד, וכמו כן השכרה לטווח ארוך יותר. המתחם מציע ללקוחות וחברות שירותי מיני בר למשרדים ושירות לקוחות של המלון להזמנת ארוחות שתיה ועוד. נדב פתאל, מנכ"ל ROOMS: תחום חללי העבודה שנמצא בעלייה מתמדת, מביא עובדים וחברות עסקיות לחפש חוויית עבודה מעשירה ופרודוקטיבית יותר". שילבנו את ה-DNA המלונאי שלנו בתחום האירוח בתוך תחום מתחמי העבודה המשותפים, ואפשרנו לשוכרים לקבל מגוון רחב יותר של תועלת ושירותים במסגרת חללי העבודה".   נדב פתאל. צילום: דור שרון   כמה זה יעלה? שולחן עבודה בחללים המשותפים יעלה 1,100-1,500 שקלים לחודש. ניתן להשכיר חללים לשימוש יומי בלבד בעלות של 100-150 שקלים בחללים המשותפים. חדר עבודה יעלה בין 3,400 לחדר בעל שולחן עבודה אחד ועד 12,600 שקלים לחודש לחלל בעל 6 עמדות עבודה. המתחם מציע גם ארוחות בוקר ביחד עם השכרת המשרדים בתוספת של 1,000 שקלים לחודש. וכמובן חבילת ALLIN  אשר כוללת חדר במלון, ארוחות בוקר, ושימוש בשאר שירותי המלון בתוספת מחיר של 9,000 שקלים לחודש. המתחם מציע גם לינה חד פעמית יחד עם השכרת החלל בעלות של 300 שקלים על בסיס מקום פנוי.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכללירשת מלונות פתאלNYXנדב פתאלROOMS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: