אל על: הסדר פשרה בתביעה ייצוגית

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
בבקשה לאישור תובענה כייצוגית נטען כי במסגרת טיסות UP לא מוענקות למחזיקי Fly Card הטבות שהובטחו. התובע הסכים כי בעניין תוספת צבירת הנקודות מדובר בתקלה נקודתית וסוכם כי החברה תזכה חלק מחשבונות הנוסע המתמיד בנקודות בהתאם לתנאים שנקבעו בהסדר

הסדר פשרה לאל על בתביעה ייצוגעת שהוגשה כנגד החברה.

אל על הודיעה היום (ג’), כי ניתן תוקף של פסק דין  להסדר פשרה בעניין בקשה לאישור תובענה כייצוגית, אשר הוגשה נגד החברה בבית המשפט המחוזי מרכז בפברואר 2015, על פיה נטען כי בניגוד לפרסומי החברה ולמצגיה, במסגרת טיסות UP המופעלות על ידי החברה, לא מוענקות למחזיקי כרטיסי האשראי Fly Card הטבות שונות כפי שהובטחו על ידי החברה,

על פי הודעת החברה, במסגרת הסדר הפשרה, הסתלק המבקש מטענותיו הנוגעות לתוספת צבירת נקודות מטיסות UP, לאחר שהשתכנע כי מדובר היה בתקלה נקודתית שנגעה למבקש בלבד. כן הוסכם בהסדר הפשרה כי החברה תזכה חלק מחשבונות הנוסע המתמיד בנקודות בהתאם לתנאים שנקבעו בהסדר הפשרה וכי החברה תשלם גמול לתובע ושכ”ט לב”כ התובע המייצג בסך של כ – 146,000 ש”ח בתוספת מע”מ.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה