NY
LONDON
BEIJING

שחר מרקוביץ' מונה לסמנכ"ל דיגיטל ומחשוב באל על

בתפקידו האחרון שימש כ- Chief Digital Officer בבנק הפועלים והיה אחראי על תחום הדיגיטל בבנק. מרקוביץ: "המטרה של הדיגיטל והמחשוב באל-על היא לייצר חווית לקוח מדהימה לכל לקוח שלנו בעולם"

שחר מרקוביץ. צילום: יח"צשחר מרקוביץ. צילום: יח"צ

שחר מרקוביץ' מונה לסמנכ"ל דיגיטל ומחשוב בחברת אל על.

בתפקידו האחרון  שימש כ- Chief Digital Officerבבנק הפועלים והיה אחראי על כל תחום הדיגיטל בבנק וניהול הפעילות הדיגיטלית הגדולה במדינה

מחברת אל על נמסר כי, במסגרת תפקידו האחרון, בנה מרקוביץ את יחידת הדיגיטל והחדשנות בבנק, שהכניסה שיטות עבודה של סטארט-אפים לבנק ויצרה "ניהול מוצר דיגיטלי" בבנק, הקים בבנק הפועלים סטודיו חווית לקוח ראשון מסוגו בארץ, יזם בניית יכולות חדשות בתחום המידע והאנליטיקה.

 בנוסף, היה אחראי, להשקה של ביט, אפליקציית התשלומים, לבניית אוסף של כלים דיגיטליים ולפיתוח אפליקציית צ׳טבוט בנקאית שמאפשרת ללקוחות צעירים לתקשר עם הבנק.

לפני שהצטרף לבנק מרקוביץ היה שותף בחברת מקינזי, שם שימש כשותף מומחה בינלאומי בתחומי הדיגיטל, הטכנולוגיה, והחדשנות. קודם הצטרפותו למקינזי שימש שחר בתפקידי פיתוח וניהול בחברות סטארט-אפ בארץ.

למרקוביץ' תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת MIT האמריקאית ותואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על הנכנס: "אנו שמחים על הצטרפותו של שחר לאל-על. אני משוכנע ששחר יתרום מניסיונו הרב בתחום הדיגיטל והמחשוב, יחזק את ערוצי הדיגיטל ויצעיד את החברה לעידן החדש. השילוב של דיגיטל עם טכנולוגיה, יאפשר לנו למקד מאמצים ולהבטיח כי ניתן ללקוחותינו את הצעת הערך הטובה ביותר מכל חברות התעופה"

שחר מרקוביץ אמר היום: "למדתי רבות בבנק הפועלים, המנהל היום את העסק הדיגיטלי הגדול במדינה עם קרוב ל-2 מיליון לקוחות דיגיטליים והוביל שינוי ששם אותו בחזית העולמית מבחינת דיגיטל וחדשנות. אני גאה להביא את ניסיון זה לאל-על. המיקוד בלקוח, והשילוב של המגע האישי והאנושי עם טכנולוגיה מתקדמת רלוונטיים מתמיד גם לעולמות התעופה. המטרה של הדיגיטל והמחשוב באל-על היא לייצר חווית לקוח מדהימה לכל לקוח שלנו בעולם, החל משלב תכנון החופשה, והנסיעה, כלה בהזמנת טיסה, ועד לחופשה עצמה. נמנף את הדיגיטל בכדי להפוך את כל תהליכי ההזמנה לפשוטים יותר, לתת ללקוחות שלנו שירות יותר פרסונלי, ולהציע הצעות אישיות וממוקדות המבוססות על המידע שלהם. כחברת התעופה של אומת הסטארט-אפ, אל על שואפת להיות אחת מהחברות המובילות והחדשניות בעולם".