NY
LONDON
BEIJING

"התיירות הנכנסת לישראל עלתה מדרגה אנחנו בעידן חדש"

כך אמר יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת התיירות הנכנסת לישראל, ביריד התיירות ה-WTM הבינלאומי שנפתח אתמול בלונדון. מה חושבים על היריד גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק של ישראייר ואיל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף? צפו בדיווח המצולם של passportTV מה-World Travel Market

יוסי פתאל "עליית מדרגה בתיירות הנכנסת"

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת התיירות הנכנסת לישראל: "השנה אנחנו רואים עליית מדרגה ברמת התעניינות בביתן הישראלי. סוכנים חדשים והרבה יותר פעילות. חברים שלנו בלשכה מדווחים על מחסור חמור בחדרים. עד כדי כך שעד חלק מהקבוצות אולי יידחו אפילו שכבר נסגרו. התיירות לישראל עולה מדרגה. זו לא רק התאוששות. זו ליגה אחרת לגמרי. באביב הקרוב יש לנו ביקושים חסרי תקדים. אז בפירוש אנחנו נמצאים בפני עידן חדש. ההשקעות המסיביות של הממשלה, המצב הגיאו-פוליטי באזור ויחד עם זה שירדנו מסדר היום התקשרותי בעולם – מביאים אותנו למצב שבאמת לא היה כדוגמתו לפני זה. גם המבצע של התייר ה-3 מיליון, זו הזדמנות לעושת יחסי ציבור למדינה ואני מברך עליה".

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "התערוכה מאפשר לחברות לפגוש את כל הספקים תוך פרק זמן קצר. זה מצד אחד. מצד שני, לפתוח את הראש ליעדים חדשים, מוצרים וטכנולוגיות חדשות.

איל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף: "היתרון של התערוכה שהיא מתבצעת בסוף עונת התיירות. כולם נפגשים, טוחנים, רואים מה המצב, איך הייתה השנה, מתכננים ובברלין בעוד כ-4 חודשים, שם סוגרים ולוקחים את ההתחייבויות. הפעם יש לנו יופי של מזג אוויר בלונדון, המון אנשים נחמדים אז אני נהנה".