אא

"רוצים רוח חדשה בהתאחדות המלונות"

כך אמר ליאור רביב, לפספורטניוז על המינוי של אמיר חייק, לתפקיד נשיא ההתאחדות. ישי ברנע, שהסיר את מועמדותו: "לאמיר יש כישורים וקשרים אינסופיים. הוא יוכל להוביל אותנו". פיבקו: " גונן עשה עבודה מצויינת עכשיו צריכים לקפוץ מדרגה"

המנכ"ל ליאור רביב ונחום קרה סמנכ"ל השיווק והמכירות. צילום: ספיר פרץ המנכ"ל ליאור רביב ונחום קרה סמנכ"ל השיווק והמכירות. צילום: ספיר פרץ
מלונאים מפרגנים לאמיר חייק, הנשיא הנבחר של התאחדות בתי המלון בישראל הבוקר (ד') בועידת המלונאים המתקיימת במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. לשאלת פספורט איך זה שהמלונאים בחרו השנה לראשונה בנשיא שאיננו מלונאי? השיב ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל: "אנחנו רוצים רוח חדשה בהתאחדות". עוד אמר: "לחייק יש הרבה מאוד ניסיון בהתאחדות התעשיינים שלא שונה בהרבה מההתנהלות בהתאחדות המלונות, ואני מאמין שעם הניסיון שלו הוא יסייע רבות למלונאים הנמצאים בתקופה מאוד מאתגרת בהרבה היבטים". עוד אמר רביב: "אנחנו מצפים שהענף יקבל את המקום הראוי לו במשק הישראלי שעד היום לא קיבלנו מספיק. אנחנו מעסיקים גדולים  במשק. ישרוטל לבדה מעסיקה 5,000 עובדים. לחקלאים ולתעשיינים יש לובי וכוח פוליטי והגיע הזמן שגם אנחנו נהיה בקדמת הבמה. אנחנו מקווים שאמיר ישנה את זה. עשינו כברת דרך ומקווים לכברת דרך נוספת". מימין: אמיר חייק הנשיא הנכנס ורוני פיבקו ממלא מקומו. צילום: ספיר פרץ זילברמן ישי ברנע, מנכ"ל מלון יהודה, שהסיר את מועמדותו מהתפקיד לאחר שהבין שאפסו סיכויו לנצח אמר על חייק: "לאמיר יש כישורים וקשרים אינסופיים. הוא יוכל להוביל אותנו ואני שמח על בחירתו ואנחנו כאן כדי לתמוך בו ואני מאחל לו הצלחה כי ההצלחה שלו היא ההצלחה שלנו". רוני פיבקו, ממלא מקום נשיא ההתאחדות, אמר לפספורט כי הוא שמח לבשר על בחירתו לקדנציה נוספת בתפקיד.
צילום: ספיר פרץ-זילברמן
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: