אא

ישראל כ"ץ: איש השנה של פספורט

גם השנה, בכירי ענף התיירות והתעופה לקחו חלק בערב הגאלה השנתי של קבוצת פספורט במתחם האירועים "קמילו" ברמת אביב, בסיומו הוכרז שר התחבורה כאיש השנה. מי עוד זכו להוקרה?

מימין: רביב ופתאל, . צילום: פספורטניוז מימין: רביב ופתאל, . צילום: פספורטניוז
בערב הגאלה השנתי של קבוצת פספורט, שהתקיים גם השנה ב"קמילו" ברמת אביב, השתתפו בכירי ענף התיירות והתעופה. באירוע המסורתי, הוכרז שר התחבורה, ישראל כ"ץ, כאיש השנה של פספורט לשנת תשע"ח. כץ חתום על ההסכם ההיסטורי לפתיחת השמיים, הסכם שחולל מהפכה צרכנית ששינתה את פני התעופה במדינת ישראל לבלי הכר: מעל 140 חברות תעופה פועלות כיום בנתב"ג ומספר הנוסעים העוברים ושבים בנתב"ג צפוי להגיע עד סוף השנה למספר שיא של 23 מיליון נוסעים. נתב"ג שהיה עד לפני חמש שנים בקטגוריית שדות התעופה הקטנים בעולם, נמצא כיום בקטגוריית שדות תעופה בינוניים, ובשנה הבאה צפוי להיכנס לקטגורית שדות תעופה גדולים (כאלו שיש בהם תנועה של 25 מיליון נוסעים בשנה הלוך ושוב בשנה.  
מהפכת ה'שמים הפתוחים' היא הסיבה העיקרית לבחירתו של שר התחבורה, ישראל כ"ץ, לאיש השנה של פספורט לשנת תשע"ח. האיש שאלמלא נחישותו, ספק אם הרפורמה הזו הייתה יוצאת לדרך. הישג נוסף, בגינו נבחר השר כ"ץ, הוא פרויקט הקמת שדה התעופה רמון ליד תעופה חדישקם שדה אילת. אומנם התהליך נמשך יותר שנים מהמתוכנן, אך בסופו של דבר קם שדה תעופה חדיש. השר כ"ץ זוכה להוקרה רבה בקרב כלל הציבור. הוא נתפס כשר שעובד ומשקיע בתחומים עליהם הוא אמון, ולא בכדי שמו מוזכר לא אחת כמועמד להתמודדות על ראשות הממשלה ביום שאחרי נתניהו. במהלך הערב הוענקו על ידי קבוצת פספורט, אותות מפעל חיים לזיוה לוריא מנכ"לית איירתור היוצאת לגמלאות, רפי וינר מנכ"ל רשת טמרס שפרש אף הוא לגמלאות ומוסיק בריקמן ממקימי רשת 'בוא ניסע' ויו"ר התאחדות סוכני הנסיעות לשעבר. עוד זכו להוקרה: סילבן אדמס, איש העסקים שהביא לישראל את מרוץ הג'ירו הבינלאומי, שבזכותו מדינת ישראל זכתה לחשיפה עולמית חיובית. חשיפה שהראתה לכולם את הצד היפה של מדינת ישראל. אדמס, תרם הרבה מאוד כסף כדי שהאירוע הנפלא הזה יגיע לישראל, והוא אכן הגיע ותרם רבות גם לתיירות הנכנסת. אבי נקש מבעלי קבוצת נקש, זכה לאות הוקרה בגין המיזם המלונאי הבולט בענף המלונאות. קבוצת נקש המחזיקה בחברת התעופה ארקיע ובשנתיים האחרונות השקיעה לא מעט גם במלונאות, חנכה בשנה החולפת את מלון סטאי המפואר והייחודי ביפו.   מימין: מוני בר, בועז וקסמן, גונן אוסישקין ועפר חודרוב יושבים מימין: נשיא התאחדות המלונות אמיר חייק, שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל אל על גונן אוסישקין ומנכ"ל ארקיע ניר דגן אבי נקש ואבי חורמרו מקבלים פרס הצטיינות על אות המיזם המלונאי הבולט בשנה החולפת מנשיא התאחדות המלונות אמיר חייק  מימין: יוסי פתאל מעניק מגן לדני בנעים המייצג את סילבן אדמס בישראל ומי שהפיק את אירוע הג'ירו ואת אהרון ליבוביץ מנהל קרן סילבן אדמס  מימין: אורי סירקיס ודו פתאל מימין: טלי נוי מנהלת MSC ישראל, אלון נטע מנהל אייר פראנס -ק.ל.מ ורינת חי ברקן מנהלת השיווק של קבוצת אייר פראנס ק.ל.מ  מימין: ליאור רביב ודוד פתאל ניק וילקנסון, סגן נשיא חברת הקרוזים NCL ושר התחבורה ישראל כ"ץ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: