אא

עיכוב בטיסה? עכשיו ניתן לתבוע פיצוי עד שנתיים

אתר בלגי חדש Claim It, מתחיל לפעול גם בישראל והשיק גרסה בעברית בימים אלה, המאפשרת לישראלים שטיסתם התעכבה בלמעלה מ- 3 שעות לפחות לדרוש פיצוי של עד 600 אירו לנוסע. את הבקשה מגישים באתר החברה, במידה ומתקבל פיצוי הוא מועבר ללקוח בניכוי עמלה

|ראלף פיס מנכ"ל החברה| |ראלף פיס מנכ"ל החברה|
השבוע הוכרז על תחילת פעילותה של Claim It בישראל. Claim It הינו אתר בלגי, שהשיק את פעילותו השבוע גם בישראל ומאפשר פיצוי של עד 600 אירו לנוסעים שטיסתם התאחרה. עפ"י הערכות החברה הסכום הניתן כרגע לדרישה ע"י הישראלים נאמד בכ-300 מיליון ₪. הפיצוי אפשרי תודות לרגולציה באיחוד האירופי המחייבת את חברות התעופה לפצות את הנוסעים בסכומים קבועים עפ"י המרחק שטסו - החל מ- 250 אירו פיצוי לטיסות הקצרות מ-1500 ק"מ ועד 600 אירו פיצוי (כ-2600 ₪) לטיסות שאורכן מעל 3500 ק"מ, פרק הזמן שניתן לבקש את הפיצוי הוא בין שנתיים (בישראל לדוגמה) לשש שנים במדינות כמו בבריטניה וספרד. חברת Claim It הוקמה בשנת 2013 והינה מתמחה באיסוף פיצויים מחברות התעופה וזאת על בסיס ,no cure no pay, לאמור אם אין תוצאה - אין תשלום. החברה שכאמור כבר פועלת באירופה למעלה משנתיים, הצליחה להשיג עבור לקוחותיה באירופה מיליוני יורו כפיצוי ועוד מיליונים רבים נמצאים בהליכי תביעה מול חברות התעופה. את הבקשה מגישים באמצעות אתר החברה – שם יש למלא פרטים בסיסיים כגון שם חברת התעופה, תאריך ומספר טיסה וכו'. במידה ואכן יימצא שהנוסע חווה עיכוב בטיסה של מעל לשלוש שעות תיפתח תביעה כנגד חברת התעופה והחברה תנהל את כל ההליכים עד לקבלת הפיצוי, זאת ללא כל תמורה מצד המבקש. במידה ויתקבל פיצוי הוא יועבר ללקוח בניכוי של 25% עמלה. כאמור, מבקש הפיצוי אינו צריך לנקוט בשום פעולה מעבר למילוי הפרטים באתר ואינו נדרש לשלם כלל עבור השירות. החל משנת 2013 יש גידול חד במספר הישראלים הטסים לאירופה וזאת בשל הסכם "שמיים פתוחים" שנחתם באותה שנה עם האיחוד האירופי עפ"י נתונים מ-2015 ישנן מעל-700 טיסות שבועיות מישראל לאירופה - עובדה המקנה פוטנציאל עסקי רב לפעילותה של Claim It בישראל. ראלף פיס, מנכ"ל החברה : "אנו גאים ומתרגשים להשיק את פעילות החברה כאן בישראל עם אתר בעברית, המושק היום, ושמאפשר גישה נוחה וקלה לישראלים. אנו מקווים להמשיך בהצלחה את מה שהתחלנו באירופה – השגת פיצוי הולם ללקוחותינו שנאלצו לחוות עיכובים או ביטולים של טיסות בדרכם ליעדם. הישראלים הנם צרכנים נבונים שמודעים לזכויותיהם. אין לי ספק שהקהל בישראל ידע לנצל את הזכויות המגיעות לו ולבקש את אשר מגיע לו".
ראלף פיס מנכ"ל החברהראלף פיס מנכ"ל החברה
ראלף פיס מנכ"ל החברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: