אא

גם בישראל: איסור על העלאת טלפונים מסוג סמסונג נוט 7 לטיסה

רש'ת אימצה את הוראת החירום של מנהל התעופה האמריקאי, האוסרת על נוסעים להעלות עימם גלקסי "נוט 7". ההנחיה החדשה והמחמירה, מגיעה לאחר הנחיה קודמת שכבר פרסמה רש'ת ב 18 לספטמבר אסרה על הדלקה וטעינה של המכשיר במטוס וכן על אחסונו בבטן המטוס

52082765 - woman sitting at airplane and looking to mobil phone.| 52082765 - woman sitting at airplane and looking to mobil phone.|
ישראל מאמצת את החלטת מנהל התעופה הפדרלי בארה״ב האוסרת על טיסה עם מכשירי טלפון ניידים מסוג סמסונג "נוט 7".
מנהל רשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה, יואל פלדשו, החליט לאמץ את הוראת החירום של רשות התעופה הפדרלית של ארה״ב, האוסרת באופן מוחלט על נוסעיהן לעלות לטיסות עם מכשיר טלפון מסוג סמסונג גלקסי "נוט 7" .
רשויות התעופה בארצות הברית אסרו על ציבור הנוסעים לעלות לטיסה עם המכשיר הטלפון לאחר הודעת חברת סמסונג כי מכשירים ניידים מסוג סמסונג גלקסי 7 אינם בטוחים ועלולים להתלקח בכל רגע.
 ההנחיה המחמירה, מגיעה כעת (החל מאתמול, 15/09), לאחר הנחיה ראשונה שכבר פרסמה רשות שדות התעופה על ידי קברניט אברהם ליבלינג, ראש אגף פיקוח אווירי ברשות שדות התעופה האזרחית, בתאריך 18 לספטמבר, ובה אסרה  על הדלקה או טעינה של מכשירים מסוג נוט 7 במהלך טיסות, וכן שלא לאחסנם בכבודה הנמסרת לאחסון בתאי האחסון של המטוס.
הנחיות החדשות מגיעות לאחר תלונות נוספות על התלקחויות של מכשירי גלקסי נוט 7 בכל העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: