אא

לופטהנזה מתרחבת בשוק התעופה השני בגודלו בעולם

כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת לופטהנזה, חתמה החברה היום (שלישי) על הסכם שת"פ עם אייר צ'יינה, במסגרתו יוצעו ללקוחות טיסות המשך בקוד משותף, תיאום של לוח הטיסות ותעריפים משותפים. ההסכם מצטרף לעסקה קודמת עם ANA ומיזם משותף עם סינגפור איירליינס

צילום: 123rf|אייר צ'יינה צילום: 123rf|אייר צ'יינה
  קבוצת לופטהנזה ואייר צ'יינה חתמו היום, בבייג'ין (שלישי), על הסכם שותפות נרחב אשר יאפשר לשתי קבוצות התעופה להפעיל את כל טיסות ההמשך בין אירופה לסין. המיזם המשותף שואף להרחיב באופן משמעותי את טיסות ההמשך ההדדיות בקוד משותף ולשפר את שיתוף הפעולה המסחרי בין קבוצת לופטהנזה ואייר צ'יינה.  טיסות ההמשך המורחבות במסגרת הקוד המשותף יאפשרו ללקוחות אייר צ'יינה לטוס בנוחות בטיסות אשר יופעלו במסגרת קוד משותף ליעדים שונים, בהם אוסטריה, בלגיה, גרמניה ושוויץ דרך מרכזי לופטהנזה בפרנקפורט, מינכן, ציריך ווינה. לחילופין, לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס ייהנו מגישה ליעדים נוספים של אייר צ'יינה בסין. בנוסף, בלופטהנזה מדווחים כי יעדים נוספים יתווספו בקרוב כחלק מהסכם הקוד המשותף, וכי המיזם צפוי להיכנס לתוקף עם תחילת לוח הטיסות הקיצי של 2017. הסכם שיתוף הפעולה עם אייר צ'יינה הינו חלק מאסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת לופטהנזה לאסיה באמצעות שותפויות והוא מצטרף להסכם עם חברת התעופה היפנית אול ניפון איירליינס (ANA) ומיזם משותף עם סינגפור איירליינס. כעת, המיזם המשותף של לופטהנזה עם חברת התעופה הלאומית של סין (אייר צ'יינה) מקבל משמעות כפולה, כיוון שהוא מחזק בבירור את נוכחותן של חברות התעופה מקבוצת לופטהנזה בשוק התעופה השני בגודלו בעולם, מה גם שבקבוצה מדווחים כי שיתופי פעולה נוספים עם אייר צ'יינה מתוכננים בעתיד.
אייר צ'יינהאייר צ'יינה
אייר צ'יינה     "אייר צ'יינה הינה השותפה האידיאלית לקבוצת לופטהנזה ברפובליקה העממית של סין. מיזם משותף ופורץ דרך זה יחזק באופן מהותי את מעמדנו התחרותי בנתיבים בין אירופה לסין ויאפשר ליצור יתרונות נוספים עבור הלקוחות" אמר קרסטן שפוהר, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל קבוצת לופטהנזה, בטקס חתימת ההסכם בבייג'ין. "שוק התעופה הסיני הוא אחד השווקים הצומחים והחשובים בעולם. אנו רוצים ליהנות מצמיחה זו יחד עם אייר צ'יינה, שותפתנו ב-Star Alliance," הוסיף שפוהר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: