אא

צ'ק אין בצ'יק

נמאס לכם מתורים ארוכים בצ'ק אין בנתב"ג? שירות חדש, "פרימיום צ'ק אין", מאפשר לנוסעים מטרמינל 3 בנמל לעבור רישום זריז לטיסה, כזה שמשאיר יותר זמן בדיוטי פרי

|יריב פישר (מימין) וגיא כהן |יריב פישר (מימין) וגיא כהן
זוכרים את הימים בהם היינו עושים צ'ק אין במסוף ארלוזורוב בתל אביב? שירות חדש, "פרימיום צ'ק אין", מאפשר לנוסעים מטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון לעבור (בתיאום מראש) את הרישום לטיסה בעמדת שירות הממוקמת בתוך הנמל: בקומה קרקע (G) מול שער 3, בסמוך לחניון טווח קצר "פרדס". היזמים העומדים מאחורי השירות החדש קיימו הבוקר (ג') אירוע השקה אליו הגיעו נציגי חברות תיירות ותעופה. אחד היזמים הוא יריב פישר, המכהן כמנכ"ל החברה: "השירות, המוצע תמורת מחיר סביר של 125 שקל לאדם ו-45 שקל על כל נוסע נוסף, כולל את הצ'ק אין, הבידוק הביטחוני וגם את הכבודה ללא תורים ארוכים ומייגעים". עוד לדבריו, "במהלך ההרצה השקטה החדש קיבלנו תגובות נלהבות על השירות המקצועי, המהיר והמחיר הנגיש. בעתיד אני צופה שכל נוסע לחו"ל יזמין את השירות של 'פרימיום צ'ק אין' בדיוק כמו שמזמינים ביטוח או חבילת גלישה לחו"ל". רעייתו, מיכל פישר, האמונה על השיווק בחברה הוסיפה ואמרה לפספורט: "השירות שלנו נותן מענה מצוין לכל מי שנמאס לו מהתורים הארוכים בנמל, במיוחד בעונות הנסיעה: קיץ וחגים". עוד אמרה, כי "אפשר גם להזמין דרכנו הסעה אל נמל במחירי שוק". נכון להיום, השירות מוצע לנוסעי חברות התעופה הממריאות מטרמינל 3 בהן אל על, ארקיע, ישראייר, טורקיש, לופטהנזה וסוויס. בעתיד השירות יוצע לנוסעי חברות תעופה נוספות. יריב פישר (מימין) וגיא כהן, מנכ"ל סייבר (באמצע). צילומים: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: