ספיר פרץ זילברמן

כתבות אחרונות

אייר אינדיה תנחת בישראל

עוד חברת תעופה חוזרת לנמל התעופה בן גוריון: חברת התעופה הלאומית של הודו, אייר אינדיה, תחדש את טיסותיה לישראל החל מהיום. אפרים פורטיס, בעלי אופן סקיי, המייצגת את החברה בישראל: "משוכנע בהצלחת הקו המבוסס על טיסות ישירות וקצרות מנתב"ג לדלהי ומעבר"

"גילינו שגם מנכ"ל אל על לא צריך להיות טייס אלא יכול לבוא ממקור ידע אחר בתעופה"

כך אמר היום (ד') גדי רגב, ראש הרשות לחקירה בטיחותית בתעופה בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת שעסק בהכנה לקריאה שנייה ושלישית של הצעת חוק בנושא בטיחות בתעופה. סמנכ"ל מבצעים באל על: "כשאתה קורא את ההצעה, אין ביקורת על מנהל הרשות ופיטוריו. הוא משרת אמון וההפך הגמור מעצמאי"

והזוכה היא: זו הקבוצה שנבחרה להפעיל בית קפה חדש בדיוטי פרי בנתב"ג

הסניף בדיוטי פרי צפוי להיפתח בעוד כ-3 חודשים, לקראת עונת הקיץ בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. בעלי החברה הזוכה: "נפתח מתחם קולינרי יוקרתי שיציע את הרמה הגבוה ביותר של קפה ומוצרי קונדיטוריה וישאיר טעם נפלא לכל היוצאים את ישראל"

דרמה: משרד האוצר דחה בקשת ישראייר לכיסוי בטיחותי למטוסים חכורים

כפי שפורסם בפספורטניוז, מנכ"ל ישראייר שכבר הזהיר כי החברה מתעדת לצמצם את טיסותיה לאילת למינימום ההכרחי אם וכאשר לא יתקבל הכיסוי, הגיב הבוקר (ד') לסירוב האוצר: "כנראה שלא אכפת לאוצר מהטיסות לאילת. נקטין את התנועה לעיר"

לא עוצרת: Fly Dubai עולה מ-4 ל-6 טיסות יומיות

מאמינה בשוק הישראלי: חברת התעופה האמירתית, שלא חדלה לטוס לישראל מאז פרוץ המלחמה, מגדילה את תדירות הטיסות שלה בקו דובאי-תל אביב החל מ-31 במרץ. מנכ״ל אופן סקיי, נציגת Fly Dubai בישראל: "נרגשים מהחלטת החברה להגדיל משמעותית את מספר הטיסות היומיות"

Thai Airways רוכשת 45 מטוסי דרימליינר

חברת התעופה התאילנדית צפויה לקבל את המטוסים החדשים בטווח זמן של עשור החל מ-2027. מנכ"ל החברה: "רכישת המטוסים תועיל בסופו של דבר ללקוחותינו ותתמוך בכלכלת ארצנו"

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... > >>

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: