אא

תאילנד: אמצעי הביטחון תוגברו כדי לשמור על הסדר

אבל כבד עקב מות המלך אך משרד התיירות התאילנדי קורא לתיירים להמשיך בחופשתם כמתוכנן. כמעט כל אתרי התיירות פתוחים. "תאילנדים רבים לובשים ביגוד שחור או לבן כאות אבל. תיירים אינם מתבקשים לפעול כך, אך במקומות ציבוריים הצפייה היא להתלבש בביגוד מתחשב"

בנגקוק - הנה אני בא בנגקוק - הנה אני בא

אלפים חלפו על פני ארונו של מלך תאילנד שהלך שלשום לעולמו. רבים מהם לבשו שחורים כאות אבל.  

המלך, פומיפון אדוניאדט, שלט במדינה במשך 70 שנה ורבים ראו בו אב ואפילו חצי אל. למעשה, מרביתם כלל לא הכירו שלטון אחר מלבד שלטונו של פומיפון. גופתו צפויה להישרף בטקס שמועדו עדיין לא ידוע.

ראש ממשלת תאילנד, פריות צ'אן-אוצ'ה, קרא לאזרחים להימנע מחגיגות במשך 30 יום. כמו כן, הורה להוריד את דגלי המדינה לחצי התורן.

משרד התיירות של תאילנד פרסם הודעה רשמית לכל התיירים השוהים במדינה וגם עבור אלה המתכננים להגיע לתאילנד. וזוהי לשון ההודעה:

"תאילנד נמצאת כעת בתקופה של אבל לאחר פטירתו של המלך. משרד התיירות מבקש להבהיר שכל התיירים הנמצאים בתאילנד יכולים להמשיך בחופשתם כמתוכנן. ברצוננו להבהיר כי: תאילנדים רבים לובשים ביגוד שחור או לבן כאות אבל. תיירים אינם מתבקשים לפעול כך, אך במקומות ציבוריים הצפייה היא להתלבש בביגוד מתחשב, מבקרים מתבקשים להימנע מהתנהגות שאינה מכבדת ומתאימה. הממשלה ביקשה מכל מקומות הבידור כגון ברים ומועדונים לשקול את פתיחת עסקיהם בימים אלה. ההחלטה בידיהם של בעלי העסקים הפרטיים. כל אתרי התיירות פתוחים מלבד ארמון ואט פרה קווWat Phra Kaeo ) ),  מקדש הבודהה מאמרלד וארמון המלך בבנגקוק לרגל הטקסים הקשורים בקבורת המלך, כל האירועים המתוכננים והפסטיבלים יתקיימו כמתוכנן על אף שחלקם עשויים להשתנות כדי להתאימם או כדי להגדירם לזכרו של המלך".

עוד נמסר בהודעת משרד התיירות של תאילנד כי "כל אמצעי התחבורה, בנקים, בתי חולים ומקומות ציבוריים אחרים - יפעלו כרגיל;  אמצעי הביטחון במדינה תוגברו כדי לשמור על הביטחון והסדר התקין, וכדי להקל על נסיעה חופשית ובטוחה בכל רחבי הממלכה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: