אא

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך של 25 מיליון שקל נגד מפעילת האתרים אליס ו-Bookaflight

בתביעה שהוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א נטען כי "חברת בי.טי.אל טרוול, מפעילת האתרים אליס ו–Bookaflight הפרה את חוק הגנת הצרכן המחייבים גילוי והימנעות מהטעיה". הנתבעים בתגובה: "נגיע לבית המשפט ויהיה בסדר"

גלעד ארדיטי ויניב שולדנפרי, מייסדי אליס. צילום: יונתן בלום גלעד ארדיטי ויניב שולדנפרי, מייסדי אליס. צילום: יונתן בלום
לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה השבוע בקשה לתביעה ייצוגית נגד בי.טי.אל טרוול מפעילת האתרים אליס ו–Bookaflight לאישור תביעה ייצוגית על סך של כ-25 מיליון שקל. התביעה הוגשה ע"י רשא דכואר באמצעות עו"ד סמואל דכואר. הטענה היא ש"כ-100 אלף איש רכשו כרטיסי טיסה באמצעות בי.טי.אל טרוול, הכרטיסים שלהם בוטלו עקב ביטול הטיסות בגלל נגיף הקורונה, חויבו בדמי טיפול בסך 75 דולר, שלא כדין ובשל כך הנזק המוערך לקבוצה הינו 7.5 מיליון דולר ולפי שער יציג של 3.383 שקל, סך הנזק הינו 25,372,500 מיליון שקל". עו"ד דכואר טוען בין השאר כי, "המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן המחייבים גילוי והימנעות מהטעיה. המשיבה לא יידעה את חברי הקבוצה או מי מהם שהם זכאים להשבת תמורה כל אימת שהונפקו להם כרטיסי טיסה והטיסה בוטלה. המשיבה הטעתה את חברי הקבוצה או מי מהן וגרמה להם להאמין כי הם מחויבים לקבל כרטיס חלופי או שובר זיכוי". במסגרת הבקשה להכרה בתביעה, מבקש התובע, "להורות על מינויו של מומחה מטעם בית המשפט לצורך בדיקת וביצוע הסעדים המבוקשים. הבודק יהא גורם חיצוני אובייקטיבי, אשר ביכולתו להאיר את עיני בית המשפט לאינטרסים של חברי הקבוצה ולהשמיע את קולם. הבודק יכול לאמת את בסיס הנתונים לשם חישוב הנזק של הקבוצה והפיצוי שיש לפסוק". יניב שולדנפרי, מבעלי אליס מסר בתגובה לתביעה, "נגיע לבית המשפט ויהיה בסדר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאליס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: