אא

ושוב ריינאייר: איום השביתה ״הגדולה בתולדות החברה״ ב-28 בחודש

הנהלת ענקית הלואו-קוסט דוחה את איומי איגודי העובדים ברחבי אירופה ל'שביתה הגדולה ביותר בתולדות החברה', ומבטיחה, עפ"י הניסיון של השביתות הקודמות, שרוב העובדים יעבדו כרגיל ולא ייגרם כאוס תעופתי

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אין יום דל בריינאייר, ענקית הלואו קוסט, המפעילה מדי יום כ-2,500 טיסות.

אתמול, ה-12 בחודש, התקיימה שביתת צוותי אוויר בגרמניה, והחברה נאלצה לבטל 150 טיסות, והנה היום הודיעו האיגודים המקצועיים של עובדי החברה בחלק ניכר ממדינות אירופה, ובראשם איגוד העובדים הבלגי CNE, כי הם מתכננים ב-28 בחודש שיבושים נרחבים ומקיפים בכלל פעילות החברה ברחבי אירופה במסגרת 'השביתה הגדולה ביותר בתולדות החברה'. אם אכן תפרוץ שביתת הענק היא תהיה בהולנד, פורטוגל, איטליה, ספרד, וכאמור בבלגיה, בארצות אלה הודיעו כבר ארגוני העובדים כי ישבתו באותו יום.

הנהלת ריינאייר התייחסה בספקנות רבה לאיומים של איגודי העובדים וציינה כי "עפ"י הניסיון בשביתות הקודמות, למשל באירלנד בחודש שעבר, או בגרמניה אתמול, לא נגרם לחברה נזק משמעותי", והיא מצפה מהרוב המכריע של העובדים, שיתייצבו לעבודה כרגיל ב-28 בספטמבר, "כפי שעשו צוותי האוויר בספרד, איטליה, בלגיה, הולנד ופורטוגל במהלך השביתות בעבר".

הנהלת החברה גם הדגימה. בעת שביתת הטייסים באירלנד החברה הפעילה 280 מתוך 300 הטיסות היומיות באירלנד, ובעת שביתת צוותי האוויר בגרמניה הפעילה 250 מתוך 400 הטיסות היומיות בגרמניה.

קני ג'ייקובס, מנהל השיווק הראשי של ריינאייר, אמר: "ההודעות בתקשורת על תוהו ובוהו צפוי מוגזמות ומופרכות. אנחנו אומנם מצטערים על כל השביתות, שהיו בקיץ האחרון, ובכל המקרים ביטלנו מראש מספר קטן ממכלול הטיסות היומיות שלנו כדי לצמצם את הפגיעה בקהל הלקוחות. למרות שבעה ימי שביתה של צוותי אוויר שלנו בקיץ, הייתה הפרעה קלה ביותר לפעילות שלנו, ובכל מקרה לא היה כאוס. ואם אכן חלק מהעובדים ייענו לקריאת האיגודים וישבתו ב-28 בחודש, ריינאייר תודיע מראש על ביטול חלק קטן מהטיסות, ומרבית הפעילות שלנו תפעל באותו יום כרגיל, ואנחנו נטיס את הרוב המכריע של 400,000 הנוסעים שלנו באותו יום".

תגיות: ריינאייר  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: