אוסישקין נפרד מטייסי אל על: “אין בי חרטה על המהות, אך יש בי צער על הדרך”, כתב על ההסכם

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
המנכ"ל העוזב באגרת פרידה לטייסים: "גם היום, רגע לפני שאני עוזב, אין יום בו טייסי החברה לא מעסיקים במישרין ובעקיפין את החברה ומנהליה. עוד כתב: "משאיר אתכם עם מחשבה שלהיות חלק מאל על זאת זכות גדולה, הבחירה כיצד להיות חלק ממנה היא בידיים שלכם"
מנכל אל על
גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'

ביום האחרון כמנכ”ל אל על, גונן אוסישקין, שלח אתמול (חמישי) אגרת אישית לטייסי החברה, מהם נפרד.
אוסישקין, שלח אגרת בה נראה שכתב דברים שישבו זמן רב על ליבו והוא נמנע עד עתה לומר אותם.

טייסי אל על,

המעטתי בכתיבה ובשיח (ולא רק אתכם) מאז פרוץ המשבר, אבל הגיע הזמן להיפרד ולומר מספר מילים ביום עזיבתי”. כתב גונן אוסישקין, בתחילת דבריו.

אוסישקין ממשיך וכותב: “למי שלא מכיר, אני באל על מאז 19 אפריל 2004. ב- 5 מאי 2004, כשבועיים אחרי שהצטרפתי לחברה בזמן שאני לומד על 747-200, נפטר אבי. הופתעתי לגלות נציג אל על בלוויה, עם זר. מה כבר ידעתי… הספקתי לטוס תקופה קצרה בצי הזה עד שעברתי ל- 747-400 ושם טסתי עד 2010. מאז ראיתי כל כך הרבה מנהלים ומטוסים עוזבים את החברה (747-200, 757-200, 737-700, 767-200, 767-300, 747-400F, 747-400) וגם הרבה מצטרפים. עכשיו הגיע תורי”.

אוסישקין דאג להזכיר את מי שנתן לו את ההזדמנות כמנהל בחברה כאשר עבר מתא הטייס לשדרה הניהולית :”ב- 2006, חיים רומנו, החליט לתת הזדמנות לקצין ראשון צעיר להשתלב בדרג זוטר בהנהלת החברה בעודי מתאושש לאיטי ממחלה שמנעה ממני לעשות את מה שהכי אהבתי בעולם – לטוס. אני מודה מקרב לב לכל מי שנתן לי הזדמנויות מאז ועד היום להגשים חלומות ואין כמו אל על בעולם כולו לגעת באנשים, גם בשעות המשבר הכי קשות שלה”.

על מערכת היחסים שלו עם טייסי אל על כותב המנכ”ל העוזב: “לי, כמו למנהלים לפני, הייתה מערכת יחסים אינטנסיבית עם טייסי החברה. גם היום, רגע לפני שאני עוזב, אין יום בו טייסי החברה לא מעסיקים במישרין ובעקיפין את החברה ומנהליה. החל מדאגה לבטיחות, הפעילות המבצעית, התמודדות עם משברים שירותיים, וכן, גם משברים ביחסי העבודה.

ליוויתי את כל המשברים ביחסי העבודה שהיו בשנים האחרונות. עם כניסתי לתפקיד המנכ”ל עמדתי בראש צוות המו”מ לצד חבריי להנהלה ונציגיכם וכך נחתם הסכם 2018. אני גם זה שהוביל את השינוי בהסכם זה רק שנה וחצי מאוחר יותר”.

הוא ממשיך וכותב על ההסכם בכנות: “זה לא יפתיע אתכם אם אומר, שאני האמנתי ועדיין מאמין שהסכם זה, נכון לחברה בתקופה נוראית זאת, אך אני גם מצר שלא הצלחתי לשכנע את הנציגים שלכם לעשות את זה בהסכמה. אין בי חרטה על המהות, אך יש בי צער על הדרך”.

כמו כן מבקש אוסישקין מהטייסים: “אני משאיר אתכם עם מחשבה שלהיות חלק מאל על זאת זכות גדולה, הבחירה כיצד להיות חלק ממנה היא בידיים שלכם. אתם יכולים לשנות את פני החברה, כפי שאמר לכם כל אחד מקודמיי.

לא כתבתי לכם עד היום, כי חיכיתי לרגע שבו אני אאמין שהחברה “תיגע בתחתית” ומשם תזנק לגבהים וגם אם הדרך עוד ארוכה, רואים קרני אור ותקווה. התמודדות של החברה עם המשבר עוד לא הסתיימה, אבל הסימנים לעתיד טוב יותר הולכים ומתרבים”.

אוסישקין דואג לאחל הצלחה למחליפו :”אני מאחל למחליפי, אביגל, לליהוא ולצוות ההנהלה, המון הצלחה. אין טובים מהם להצעיד את החברה, יחד אתכם, ועם יתר אנשי אל על, קדימה”.

כזכור, אתמול כתב מנכ”ל אל על גם מכתב פרידה לעובדי החברה.

מנכ"ל אל על מסיים את תפקידו
גונן אוסישקין, מנכ”ל אל על. צילום: דוברות אל על

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

21 מחשבות על “אוסישקין נפרד מטייסי אל על: “אין בי חרטה על המהות, אך יש בי צער על הדרך”, כתב על ההסכם”

  1. אתה לא רלוונטי גונן. סע ואל תחזור. אותנו אתה לא מעניין.
    יש לך המון חשבון נפש לעשות. ולדעתי אחרי הביצועים שלך בשנים האחרונות והקבלות שסיפקת, יהיה לך המון זמן פנוי לעשות את אותו חשבון נפש.

    1. נוסע מתמיד

      טייס שחצן ויהיר. לא הקורנה הפילה את אל-על, אתם הארוגנטים ודרישות השכר המופרזות שלכם ,כן חזירות לשמה ביחס לחברות תעופה מערביות.
      הגיע הזמן להיכנס מתחת לאלונקה של אל-על ולהציל את הפרנסה של 6,000 עובדים שמרווחים 10% מהשכר שלכם.

      1. מסכים עם כל מילה!
        טייסים, שהובילו את החברה לתהום בדרישותיהם ובשביתתם.

  2. אולי במקום המשפט ״אין לי חרטה על המהות, אך יש בי צער על הדרך”, הוא היה. צריך לכתוב חרטא. הרי האיש הזה הוא סוציומט שלא היה כמוהו בעבר ויש לקוות שלא יהיה בעתיד. אתמול כשהוא עזב היו כל כך הרבה דמעות באלעל שהן מילאו ממחטה שלמה. בשתי מלים: ברוך שפטרנו.

  3. הוכחת שאתה לא סופר את שאר עובדי החברה אשר עבדו ימים ולילות.את חוסר מנהיגותך ראינו בחוסר ניהול המשבר
    שלום ולא להתראות

  4. שמואל

    לפני הקורונה גונן , תפסת מרובה לא תפסת , ההתרחבות הייתה מהירה מידי ופזיזה , פתיחת הקווים החדשים ללא תכנון כלכלי מעמיק , שחרור תקציבים ללא בקרות בעולם ה It . התרפסות לפני מגזר הטייסים . חוץ מזה הכל בסדר.

  5. אגיע לך משהו גונן.
    אינך אשם ,באמת!
    האחריות רובצת על תמי מוזס שמינתה אדם לא מוכשר לתפקיד המנכ״ל.
    לא ידעת לנווט את אל על בימים רגועים ובימי משבר קרסת והטבעת את אל על יחד עימך.
    שלום ולא להתראות!

  6. בן מרדכי

    לפטר את כל הטייסים ! ולחדש אץ הסדק בצוותי אוויר בחוזה אישי ! בזמן מחלוקת בתעש”א טייסי ניסוי הבינו ,כדאי להם להתפשר או להתפטר ,בעולם הזה בכל מקום יש טייס אחר.

  7. מרדכי סופר מנהל משרדי סנטורס

    לגונן שלום.
    בגמר תפקידך כמנכל אל על אתה נפרד מטייסי ועובדי החברה, לצערי לא ראיתי כל התיחסות גם לקהל סוכני הנסיעות שמשך עשרות בשנים תמכו באלעל והיו צינור השווק המרכזי והיו נאמנים לחברה .
    לצערי הגדול בזמן כהונתך כמנכל אלעל ננטשו סוכני הנסיעות דבר שגרם לנזק כלכלי גדול הן לחברת אלעל והן לסוכני הנסיעות שנאלצו לרעות בשדות זרים.
    אני תקווה שהנהלת אל על החדשה תפתח דף חדש ביחסים עם סוכני הנסיעות ותשכיל להבין שהם הצינור
    המרכזי לשווק ולכן צריך לתגמלם בהתאם.

    1. מה אתה רוצה? זה לא היה מכתב לעולם, זה מכתב ממוען לטייסים, איתם חלק את הקוקפיט. מה אתה קופץ בראש?

  8. הטייסים, מגפה בלתי נשלטת בגוף החברה.
    לא הפנימו שהם שכירים ולא בעלים
    מקווה שההנהלה החדשה, שאין לה מחויבות וסנטימנטים
    תדע להעמיד אותם במקומם, נהגי אווירונים.

  9. בהצלחה בדרכך החדשה! ללא ספק תמצא החברה אותה אתה מתאים להוביל, לכל סיר יש מכסה, רק אל תשכח לקחת עמך את כל שרשרת הניהול הבכירה והזוטרה באל על, מאחר והייתם מצויינים, זה לא אתה זה אנחנו!

  10. מעניין איזו חברה תנהל עכשו, שנודע איפה לא להשקיע.
    תגיד אין לך עיניים? לא מצליח לראות שיחד עם עמיתיך הרסת חברה?
    במקום להתנצל תחזיר כסף לציבור. כן כן את המיליונים שעשית בשנים האלו. מסתבר שדיל ו לך ולא קיבלו תמורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה