לאחר קריסת תומס קוק: המיזם החדש של איזי ג’ט

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת הלואו-קוסט משיקה מחדש את EasyJet Holidays. סוכנות הנסיעות העצמאית הגדולה הייז -טרוול בבריטניה רכשה מן המפרק את 555 סניפי תומס קוק. ""יש לנו 100 מיליון נוסעים ואנו מציעים 20 מיליון מקומות לינה, כך שאנחנו נהפוך לאחד השחקנים הגדולים בענף"

 

חברת התעופה איזי ג’ט, המתמחה בטיסות לואו-קוסט, נחשבת כאחד הגורמים שהביאו להתמוטטותה של חברת הנסיעות הוותיקה תומס קוק, שהתמחתה בין השאר במכירתן של חבילות נופש. היו שטענו כי סופה של תומס קוק מסמל את קץ עידן חבילות הנופש. מתברר שבאיזי ג’ט חושבים אחרת. חברת התעופה החליטה להשיק מחדש את הזרוע שלה האחראית לסגמנט זה תעשיית התיירות, את EasyJet Holiday.

תכניתה של איזי ג’ט היא לעשות זאת בשנת 2020 ולשם כך גייסה החברה כוח אדם מיומן, שחלקו הועסק עד עתה בתומאס קוק. בניגוד לחברות המסורתיות שמכרו חבילות בחנויות ברחובות מרכזיים בבריטניה ובאירופה תמכור אותן איזי ג’ט באמצעות הרשת וכן באמצעות סוכנויות עצמאיות קיימות. איזי ג’ט מסרה כי כבר חתמה הסכמים עם 700 בתי מלון והיא הכינה כבר עתה 100 יעדים לבילוי חופשה.

“יש לנו 100 מיליון נוסעים שטסים במטוסינו ואנו מציעים 20 מיליון מקומות לינה, כך שאנחנו נהפוך לאחד השחקנים הגדולים בענף. מדובר על ניצול הזדמנויות שכבר קיימות”, אמר מנכ”ל החברה יוהן לונדגרן לדיילי טלגרף.

המיזם המתחדש יהיה “חכם” ויופעל באמצעות בינה מלאכותית ולא ידמה לשיטת המכירות של הדור הקודם. לפי דברי לונדגרן המחקרים מלמדים שמספר גדל והולך של נופשים בוחנים את החבילות בהתאם למחירן וכי בשנת  2018 הזמינו 60% מן הנופשים חבילות נופש מכיוון שזו הייתה הדרך הטובה ביותר לקבל את המחיר המתאים ביותר.

EasyJet Holidays צפויה להצטרף ל-ABTA, התאחדות סוכני הנסיעות בבריטניה. לעומת איזי ג’ט, שתי חברות הלואו-קוסט הגדולות, ריינאייר ו-WIZZ סגרו את היוזמות שהשיקו למכירת חבילות נופש.

כ-2,500 עובדי הסניפים של תומס קוק, הנמצאת בהליך פרוק, נשמו לרווחה בסוף השבוע לאחר שסוכנות הנסיעות העצמאית הגדולה בבריטניה, הייז-טרוול, רכשה מן המפרק את 555 הסניפים והתחייבה להעסיק את עובדיהם. להייז-טרוול, שנוסדה ב-1980 בסנדרלנד, 180 סניפים. בניגוד לסוכנויות נסיעות אחרות היא מתמחה בקמעונאות ומשווקת מוצרי תיירות של כל החברות הנמצאות במגרשי התעופה, הקרוז, בתי המלון וחבילות הנופש.

מחיר העסקה לא פורסם וג’ון הייז (John Hays), הבעלים של החברה הרוכשת שמחזור עסקיה עובר את מיליארד הליש”ט, הסביר כי יש מקום ל”חנות ברחוב הראשי”. לדבריו, בעוד שתומס קוק ראו ברשת האינטרנט כאוייב, החברה שלו רואה בה ידיד ולקוחותיו משלבים בין השניים.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.