אל על משדרגת את מועדון הנוסע המתמיד

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משדרג את הצעת הערך ללקוחות היוקרה: יחס הצבירה משתפר בכ-14% ומעתה יצברו נקודה תמורת 7 דולר. בנוסף, ספי המעמד ישופרו כך שלקוחות היוקרה יוכלו לשמר ולשדרג את מעמדם ביתר קלות

אל על. צילום: 123rf

 

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משפר את הצעת הערך ללקוחות היוקרה של החברה.

מעתה ניתן לצבור יותר נקודות עבור כל טיסה ולהשתדרג למעמד גבוה יותר באופן מהיר יותר. השיפור נעשה לאחר תהליך ארוך שכלל בין השאר מחקרי עומק בקרב לקוחות היוקרה וכפועל יוצא הותאמה הצעת הערך של המועדון לצרכים העכשוויים של הלקוחות. השינויים ייכנסו לתוקף החל מ-3.10.19.

צבירת נקודות באל על נקבעת בהתאם למחיר הכרטיס, כאשר יחס הצבירה ללקוחות יוקרה עומד על נקודת אחת ל-8 דולר (לעומת 10 דולר ללקוחות במעמד "מתמיד") ועתה הוא יעלה לנקודה אחת עבור כל 7 דולר. מדובר בגידול של כ-14% בקצב הצבירה של נקודות, שתורמות ישירות לשימור ולשדרוג במעמד הלקוחות במועדון. יחס הצבירה החדש תקף למעמד "כסף" ומעלה.

בנוסף, אל על משפרת את ספי המעמד המשולבים, המשלבים בין מספר נקודות למספר טיסות (בניגוד לספי מעמד שמבוססים על נקודות בלבד), כך שמהיום יידרשו פחות נקודות. שינוי זה, שתקף למעמד זהב ומעלה, יאפשר ללקוחות היוקרה לשמר את מעמדם או לעלות למעמד הבא ביתר קלות.

בנוסף לצבירה הבסיסית, לקוחות במעמד גבוה ולקוחות המחזיקים בפליי קארד ממשיכים ליהנות מצבירה מואצת נוספת של נקודות (מחזיקי פליי קארד יקבלו 10%-20% נקודות נוספות וחברי מועדון "זהב" ומעלה יקבלו תוספת של 10%-60% נקודות).

ליאור טנר. צילום: יוסי זליגר

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו-FLY CARD: "הקשבנו ללקוחות שלנו, למדנו את הצרכים והיום אנו יוצאים בהצעת ערך משופרת. השיפור בהצעת הערך, יחד עם הרחבת יעדי החברה ליעדים מבוקשים, כמו טוקיו, לאס וגאס וסן פרנסיסקו, ולצד התחדשותו הגורפת של צי מטוסי החברה, שיכלול ברובו ב-2020 מטוסי דרימליינר חדישים."

 

נושאים שמוזכרים בידיעה