אא

בדרך לרכישת ישראייר: רמי לוי ביקש להקדים אסיפה כללית

רמי לוי מעלה הילוך בתהליך רכישת ישראייר. ביקש להקדים מועד אסיפה כללית מ-15 ל-1 בנובמבר, זאת מאחר והנאמן המיוחד שביהמ"ש מינה לאי.די.בי פיתוח, בעלת ישראייר, קבע את מועד הגשת הצעות הרכישה עד 8.11

ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן
איש העסקים רמי לוי המעוניין ברכישת ישראייר, ביקש להקדים את מועד האסיפה הכללית מ-15 בנובמבר ל-1 בנובמבר, זאת מאחר והנאמן המיוחד שמונה לבעלת השליטה בישראייר, חברת אי.די.בי פיתוח, קבע כי יש להגיש הצעות רשמיות לרכישת ישראייר עד 8.11. לוי הגיש באחרונה, באמצעות חברת בי.ג'י איי השקעות, הצעה לרכישת ישראייר הצעה לרכוש את ישראייר תמורת כ-70 מיליון שקל וכ-17 מיליון שקל נוספים כהחזר הלוואה שלוותה וטרם החזירה בעלת השליטה הקודמת של ישראייר, אי.די.בי פיתוח. חברת בי.ג'י. השקעות בשליטתו, שהגישה את ההצעה לרכישת ישראייר, פנתה למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בת"א בבקשה להקדים אסיפה כללית שנקבעה ב-15.11 ל-1.11, זאת כדי להביא לאישור שורה של נושאים הקשורים לרכישת ישראייר.
ישראיירישראייר
רמי לוי ואורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר בשוק מחנה יהודה בי-ם. צילום מתוך דף הפייסבוק של סירקיס בכוונת חברת שי אודם המחזיקה 76.74% בחברת בי ג׳י איי השקעות, להקצות סך של כ-26 מיליון שקל לרכוש ממניות החברה במחיר של 107 אגורות למניה רגילה בת 1 שקל נקוב כל אחת. המטרה שלאחר הקצאת המניות בסך 24.299,066 מיליון מניות, בעלת השליטה תחזיק בכ-80.57% מהמניות. לציבור יש כיום סך של 27.65% והמטרה לקראת ההשתלטות על ישראייר לדלל את אחוז ההחזקה של הציבור. 26 מיליון השקלים ישמשו לאחר מכן לרכישת ישראייר. כמו כן, החברה אמורה לאשר הלוואה עד סך של כ-35 מיליון שקל לרכישת ישראייר, וכן להשתמש בכספים שיש בקופת החברה בסך של כ-28 מיליון שקל. החברה כיום היא למעשה חברת שלד בורסאי ללא פעילות, כאשר רכישת ישראייר אמורה לתת לה אפשרות לפעילות מחודשת ולצאת מרשימת השימור של הבורסה. עם גיוס של כ-26 מיליון שקל ע"י הקצאת מנות פרטית, הלוואת בעלים של כ-35 מיליון שקל, כאשר בקופה כ-28 מיליון שקל, יש לחברה כ-89 מיליון שקל לרכישת ישראייר. כאשר היא הציעה כ-87 מיליון שקל סך הכול. בשוק ההון מעריכים כי בסופו של דבר ישראייר תימכר בסכום של מעל כ-110 מיליון שקל. כך שרמי לוי יצטרך להוסיף כ-20 מיליון שקל נוספים אם ירצה לרכוש את החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: