בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך של 25 מיליון שקל נגד מפעילת האתרים אליס ו-Bookaflight

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
בתביעה שהוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א נטען כי "חברת בי.טי.אל טרוול, מפעילת האתרים אליס ו–Bookaflight הפרה את חוק הגנת הצרכן המחייבים גילוי והימנעות מהטעיה". הנתבעים בתגובה: "נגיע לבית המשפט ויהיה בסדר"
אליס
גלעד ארדיטי ויניב שולדנפרי, מייסדי אליס. צילום: יונתן בלום

לבית המשפט המחוזי בת”א הוגשה השבוע בקשה לתביעה ייצוגית נגד בי.טי.אל טרוול מפעילת האתרים אליס ו–Bookaflight לאישור תביעה ייצוגית על סך של כ-25 מיליון שקל.

התביעה הוגשה ע”י רשא דכואר באמצעות עו”ד סמואל דכואר. הטענה היא ש”כ-100 אלף איש רכשו כרטיסי טיסה באמצעות בי.טי.אל טרוול, הכרטיסים שלהם בוטלו עקב ביטול הטיסות בגלל נגיף הקורונה, חויבו בדמי טיפול בסך 75 דולר, שלא כדין ובשל כך הנזק המוערך לקבוצה הינו 7.5 מיליון דולר ולפי שער יציג של 3.383 שקל, סך הנזק הינו 25,372,500 מיליון שקל”.

עו”ד דכואר טוען בין השאר כי, “המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן המחייבים גילוי והימנעות מהטעיה. המשיבה לא יידעה את חברי הקבוצה או מי מהם שהם זכאים להשבת תמורה כל אימת שהונפקו להם כרטיסי טיסה והטיסה בוטלה. המשיבה הטעתה את חברי הקבוצה או מי מהן וגרמה להם להאמין כי הם מחויבים לקבל כרטיס חלופי או שובר זיכוי”.

במסגרת הבקשה להכרה בתביעה, מבקש התובע, “להורות על מינויו של מומחה מטעם בית המשפט לצורך בדיקת וביצוע הסעדים המבוקשים. הבודק יהא גורם חיצוני אובייקטיבי, אשר ביכולתו להאיר את עיני בית המשפט לאינטרסים של חברי הקבוצה ולהשמיע את קולם. הבודק יכול לאמת את בסיס הנתונים לשם חישוב הנזק של הקבוצה והפיצוי שיש לפסוק”.

יניב שולדנפרי, מבעלי אליס מסר בתגובה לתביעה, “נגיע לבית המשפט ויהיה בסדר”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

7 מחשבות על “בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך של 25 מיליון שקל נגד מפעילת האתרים אליס ו-Bookaflight”

  1. קיבלתי מהם החזר עבור 2 טיסות אחרי 8 חודשים כאשר מבדיקה מול חברות תעופה מסתבר שאליס קיבלה זיכוי כבר לפני 3 חודשים. בנוסף, הם גבו 10% הסך העסקה- כי בא להם… לעולם לא אזמין יותר דרכם

  2. ביאנקה זלויצקי

    ואם רכשתי דרך אליס והטיסה שלי בוטלה בסוף מרץ ועדיין לא קיבלתי שום החזר מה ניתן לעשות?

  3. תרצה וגדי

    שלום
    אנחנו מעוניינים לדעת איך מגישים תביעה?
    רכשנו כרטיסים לטיסה שהיתה אמורה לצאת ביולי.אליס הקפיאו לנו את הכרטיסים עד ינואר 21 רק אם נזמין טיסות עד סוף דצמבר הקרוב.כשבדקנו באתר, עלויות הטיסה היו נמוכות בכ 50% ממה ששלימנו.בבדיקה מול החברה הסתבר שלא יחזירו לנו כסף ואפילו ביקשו עוד תוספת.

  4. איך מגישים תביעה?
    רכשתי כרטיסים לטיסה למרץ 2020 .אליס הקפיאו את הכרטיסים נזמין טיסות עד סוף דצמבר 2020 .כשבדקנו באתרכרטיסים למאי 2021, עלויות הטיסה היו נמוכות בכ 80$ ממה ששלימנו .בבדיקה מול החברה הסתבר שלא יחזירו לנו כסף ואפילו ביקשו עוד 50$ תוספת לכל כרטיס (יש לי 4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה