בריסל איירליינס יוצאת לדרך חדשה: זהות, מיתוג, לוגו וצבעים חדשים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת התעופה הבלגית, החברה בקבוצת לופטהנזה, הציגה היום את דמותה החדשה. "אנו רואים את זהות המותג החדשה הזו כסמל לאמון בחברה שלנו, ומדגישים מחדש את זהותנו כחברת התעופה הביתית של בלגיה", אומר פיטר גרבר, מנכ"ל בריסל איירליינס
בריסל איירליינס חדש

היום בריסל איירליינס החלה פרק חדש והציגה זהות מותג חדשה כחברת התעופה הביתית של בלגיה. צבעים מעודכנים, לוגו חדש ועיצוב חדש של המטוסים הם המאפיינים החזותיים של הפרק החדש של חברת התעופה, המדגישה התמקדות בחוויית לקוח, אמינות וקיימות תוך שמירה על מבנה עלויות תחרותי.

כתוצאה ממשבר הקורונה בריסל איירליינס האיצה והעצימה את תוכנית ההתחדשות שלה Reboot Plus בשנת 2020, על מנת לסלול את הדרך לחברה המסוגלת להתמודד עם התחרות באמצעות מבנה עלויות בריא.
לאחר הארגון מחדש החלה החברה בשלב השני של תוכנית Reboot Plus שלה. בריסל איירליינס מפנה כעת את תשומת לבה לעתיד עם השקעות אסטרטגיות בחוויית לקוח משופרת, טכנולוגיות חדשות, דיגיטציה, דרכי עבודה חדשות ופיתוח עובדים.

"אנחנו רוצים לסמן בבירור את ההתחלה של בריסל איירליינס החדשה. עבור הלקוחות שלנו, שמגיע להם הטוב ביותר, אבל גם עבור העובדים שלנו, המחויבים לשינוי שאנו דוחפים קדימה והם תורמים מדי יום. היום אנו מציגים את התרגום החזותי של ההתחלה החדשה שלנו. עם זהות המותג החדשה אנחנו מוכנים להראות ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו, לשותפים שלנו ולכל בעלי העניין האחרים, שאנחנו הופכים דף. כאחת מארבע חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה, אנו בונים את הדרך לעבר עתיד מבטיח. אנו רואים את זהות המותג החדשה הזו כסמל לאמון בחברה שלנו, ומדגישים מחדש את זהותנו כחברת התעופה הביתית של בלגיה", אומר פיטר גרבר, מנכ"ל בריסל איירליינס.

זהות המותג החדשה כוללת גרסה חדשה של צבעי האדום והכחול, והלוגו המעודכן עושה שימוש גם בגופן חדש ומודרני יותר. שתי המילים של שם המותג מפוצלות כעת, כאשר המילה "בריסל" מקבלת חשיבות רבה יותר בגדול יותר כדי להדגיש את הזהות הבלגית של חברת התעופה, ולמטוס החדש גוף לבן רענן והמשך של נקודות בגוונים שונים של כחול ואפור.
לצד הזהות החזותית החדשה, זהות המותג החדשה מתורגמת גם לתיוג חדש: "אתה בחברה טובה".

"אני רוצה להודות מקרב לב לכל הקולגות של בריסל איירליינס, שתרמו בכל דרך לציון הדרך החשוב של היום בהיסטוריה שלנו. בעוד שאנחנו הולכים על בריסל איירליינס החדשה, ההתמקדות שלנו בעלות ובקיימות נשארת חשובה ביותר עבורנו. כדי להימנע מיצירת בזבוז ועלויות ייצור גבוהות, זהות המותג החדשה שלנו תיושם בגישה מדורגת. המטוסים שלנו, למשל, לא ייצבעו מחדש לפני מועד הצביעה שלהם, כדי לא לבזבז כסף, משאבים או צבע. כתוצאה מכך, צביעה מחדש של הצי תארך מספר שנים. זה גם אומר שעדיין תיתקלו במיתוג ה"ישן" שלנו, מכיוון שאנו מתחייבים להשתמש במשאבים עד שהם ייגמרו או יגיעו לתאריך התפוגה שלהם", אומר ונקה למס, ראש חווית לקוח, מוצר ושיווק בבריסל איירליינס.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.