המאבק על יוון בין שלוש חברות התעופה הישראליות

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
היוונים הודיעו על הגדלת מכסת הנוסעים הישראלים ל-10,000 בשבוע מתוכם, ישראייר, אל על וארקיע יוכלו להטיס 5000 נוסעים בלבד. זה משאיר כ-1,650 מקומות בלבד לכל אחת מהחברות, ובמידה ותהיה חברה שלא תשמור על הכללים, הנוסעים ישלמו את המחיר
יוון
יוון. צילום: 123rf

לאור העובדה שאין יותר מדי יעדים ירוקים, יוון, הפכה לזירת מאבק גדולה בין שלוש חברות התעופה הישראליות, ישראייר, אל על וארקיע.

עד עתה, ישראייר הייתה לבד בזירה כאשר אל על וארקיע היו מושבתות, ולאחרונה שתי החברות חזרו לזירה.

כזכור, לפי מגבלות הכניסה ליוון, התאפשרה עד כה כניסה ל-5,000 נוסעים בשבוע, משמע, 2,500 מקומות לטובת החברות הישראליות ו2500 לחברות הזרות שמבצעות טיסות שבועיות גם כן.

לפני מספר שבועות, עוד לפני הסגר הנוסף, באל על הודיעו כי הם מתחילים לטוס לאתונה וחברת הבת, סאן דור, תבצע טיסות גם כן לאיים היווניים. ישראייר מכרה עד אז כרטיסים כבר קדימה ורצתה לכבד את ההזמנות כלפי הנוסעים שלה. רת”א פנתה לאל על, וציינה בפניה כי במידה והחברה מעוניינת להתחיל לטוס ליוון, לא יוכלו למכור בשלב זה יותר מ-800 מקומות בשבוע לאור התחייבותה של ישראייר.

כעת, היוונים הודיעו על הגדלת מכסת הנוסעים הישראלים ל-10,000 לשבוע, משמע, החברות הישראליות יוכלו להטיס מדי שבוע כ-5,000 נוסעים, בעוד כמות נוספת דומה יש לחברות הזרות.

הגבלה זו ממשיכה ליצור מאבק משולש לא פשוט בין החברות, המחירים ירדו, החברות יכולות להטיס 1,650 נוסעים בשבוע בלבד וכתוצאה מכך הכנסות נמוכות יותר לכל חברה.

אגב ליוונים יש מונה, במידה ואחת החברות לא תשמור על הכללים של מכסת מספרי הנוסעים השבועית, מי שישלם על כך יהיה הנוסע שלא יאפשרו את כניסתו ליוון.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

9 מחשבות על “המאבק על יוון בין שלוש חברות התעופה הישראליות”

      1. אוויר

        אלעל במקרה “הצילו” אותך
        יכלו באותה המידה לחכור מטוס מחברה זרה בעלות זהה או נמוכה.
        מי שיזם את המהלך היו בעיקר משרד החוץ ואלו שתרמו את הכספים.
        אגב, אחרי אלעל גם אמסלם טורס ואחרים “חילצו” ישראלים מדרום אמריקה.
        ובכלל.. הייתם צריכים להנצל משם לפני שהגיע המצב של הסגר, מתוך אחריות אישית.

    1. טיסה של שעה וחצי .. לטוס עם החברה שיוצאת בשעה שנוחה לך ובמחיר שנוח לך במקרה הזה שום דבר מעבר לא משנה.

  1. אוריאל

    על סמך מה קבעתם שהתנועה מתחלקת חצי חצי בין החברות הישראליות והיווניות? הדברים שקובעים כיום הם תדירות, לו”ז וכמובן המחיר.

    1. חשמונאי

      לא האתר קבע, מדינת יוון קבעה ככה, והתדירות והלו”ז הם בהתאם לכך ולא הפוך….

  2. מה זה השטויות האלה????
    למה לנסוע ליוון? סעו לסרביה, שם לא מתעללים בנוסע הישראלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה