אא

המאבק על יוון בין שלוש חברות התעופה הישראליות

היוונים הודיעו על הגדלת מכסת הנוסעים הישראלים ל-10,000 בשבוע מתוכם, ישראייר, אל על וארקיע יוכלו להטיס 5000 נוסעים בלבד. זה משאיר כ-1,650 מקומות בלבד לכל אחת מהחברות, ובמידה ותהיה חברה שלא תשמור על הכללים, הנוסעים ישלמו את המחיר

 צילום: 123rf צילום: 123rf
לאור העובדה שאין יותר מדי יעדים ירוקים, יוון, הפכה לזירת מאבק גדולה בין שלוש חברות התעופה הישראליות, ישראייר, אל על וארקיע. עד עתה, ישראייר הייתה לבד בזירה כאשר אל על וארקיע היו מושבתות, ולאחרונה שתי החברות חזרו לזירה. כזכור, לפי מגבלות הכניסה ליוון, התאפשרה עד כה כניסה ל-5,000 נוסעים בשבוע, משמע, 2,500 מקומות לטובת החברות הישראליות ו2500 לחברות הזרות שמבצעות טיסות שבועיות גם כן. לפני מספר שבועות, עוד לפני הסגר הנוסף, באל על הודיעו כי הם מתחילים לטוס לאתונה וחברת הבת, סאן דור, תבצע טיסות גם כן לאיים היווניים. ישראייר מכרה עד אז כרטיסים כבר קדימה ורצתה לכבד את ההזמנות כלפי הנוסעים שלה. רת"א פנתה לאל על, וציינה בפניה כי במידה והחברה מעוניינת להתחיל לטוס ליוון, לא יוכלו למכור בשלב זה יותר מ-800 מקומות בשבוע לאור התחייבותה של ישראייר. כעת, היוונים הודיעו על הגדלת מכסת הנוסעים הישראלים ל-10,000 לשבוע, משמע, החברות הישראליות יוכלו להטיס מדי שבוע כ-5,000 נוסעים, בעוד כמות נוספת דומה יש לחברות הזרות. הגבלה זו ממשיכה ליצור מאבק משולש לא פשוט בין החברות, המחירים ירדו, החברות יכולות להטיס 1,650 נוסעים בשבוע בלבד וכתוצאה מכך הכנסות נמוכות יותר לכל חברה. אגב ליוונים יש מונה, במידה ואחת החברות לא תשמור על הכללים של מכסת מספרי הנוסעים השבועית, מי שישלם על כך יהיה הנוסע שלא יאפשרו את כניסתו ליוון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיווןנתב"גחברות התעופה הישראליות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: