הנהלת אל על לעובדים: רוצים חברה עם 28 מטוסים ופחות 1,500 עובדים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
פגישה סוערת בין נציגות ועד עובדי חברת התעופה להנהלה בראשותם של היו״ר בן צבי והמנכ״ל שורק, שהציגו לעובדים מתווה של חברה עם צי מטוסים קטן יותר, כאשר בחברה מדברים גם על סגירת סאן דור
מטוסי אל על בנתב"ג. צילום: מערכת פספורטניוז

פגישה סוערת מלווה בצעקות רמות, התקיימה אתמול (ראשון) בין הנהלת אל על, בראשותם של יו"ר הדירקטוריון, עמיקם בן צבי והמנכ"ל אביגל שורק, לבין ועד עובדי החברה.
בפגישה, שנמשכה קרוב לשעתיים, ההנהלה הציגה לעובדים מתווה חדש שיכלול חברה קטנה בהרבה יותר מזאת מהנוכחית, אשר תחזיק צי מטוסים מצומצם של כ-28 מטוסים בלבד ופחות כ-1,500 עובדים, זאת בנוסף ל-2,000 שכבר פוטרו מהחברה מאז פרוץ משבר הקורונה.
במהלך הפגישה, הנהלת החברה אמרה לעובדים כי במבנה החדש שמציעה החברה היא תוכל לשרוד ולעבור את משבר הקורונה. בפגישה דובר גם על סגירתה של חברת הבת, סאן דור.

עובדי החברה הגיבו בזעם על הצעת ההנהלה ואמרובין היתר בפגישה: "יש הסכם חתום, קרענו את עצמנו בשביל אל על, בצורה שכזאת לא נוכל להמשיך לעבוד ביחד. זה לא יעבור".
הצדדים סיכמו להיפגש שוב לאחר חג סוכות בכדי לראות האם ניתן יהיה להגיע בכל זאת להסכמות, לפני שהעובדים יינקטו בצעדים חריפים ביותר.

גורמים בקרב עובדי אל על אמרו לפספורטניוז לאחר הפגישה: "הנהלת החברה הציגה לעובדים דרישות שלא יוכלו לעבור. ויתרנו מספיק עד עתה ולא נאפשר לשלוח אלפי עובדים נוספים הביתה".

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

38 תגובות

    1. לסגור במיידי!
      כסף ציבור נזרק לפח – כדי לממן מנהלים מהדור העתיק, או כאלה חדשים שהגיעו בהנחתה מהחלל החיצון.

      1. צודק לגמרי. ולצערינו, התמונה חוזרת על עצמה בהרבה מגזרים בארץ, במיוחד בממוסדים..

  1. חברה כושלת שעדיף לסגור לגמריי . רק מוצצים כסף מהמדינה על חשבון הציבור. פשוט אל תטוסו אל על.

    1. אלעל חברה מעולה. נמאס לקרוא את אותם 30 אנשים שפוטרו מאלעל. וכעת הכל הזדמנות משמיצים

    2. החברה מעולה! די להשמצות! האשמה בממשלה שסגרה את הענף ובקושי תמכה לעומת תמיכה אדירה בחברות זרות שמגיעות לארץ!

  2. נציגות שנתנה ידה לפיטורי 2000 עובדים ללא כל מאבק קטן עליה עוד 1500 מפוטרים, חבורה של חסירים נהנתנים.

  3. הדירקטוריוןאומר ״רק כך החברה תוכל לשרוד״
    ואני אומר העובדים צריכים לשרוד . זו הישורת האחרונה וכוחנו יהיה רק באחדותנו. עכשיו כולם
    טייסים טכני דיילים תחנת ישראל מינהלי מבצעי
    כולנו יד אחת נעשה לטרלול הזה סוף.
    די . עד פה . לא רוצים אותנו ? תנו פיצוי כמו לאלו שזרקתם ונלך כי גם אנחנו לא רוצים להיות במקום שרואה בנו סרח עור עודף ! לא תשלמו ? לא תישאר חברה !!

  4. אם אין לו כסף שימכור מטוס ויפצה את ההולכים . יסתדר גם עם 27 במקום 28 מטוסים.

    1. ממש ככה! מה הם מצפים? שחברה שמפסידה הבעלים יזרים כסף לשלם לעובדים לא נחוצים שיושבים בבית בכלל? טיפשים. תוך חודש החברה בהקפאת הליכים.

  5. 1500 העובדים שהחברה אינה מעוניינת בשירותיהם , גם הם אינם מעוניינים לעבוד במקום הרואה בהם סרח עור עודף. יואילו לשלם להולכים את כספי הפיצויים בהתאם להסכם שנחתם ,ויואילו נא למהר בטרם יפוג תוקפו בסוף השנה הקלנדרית.
    ואף אחד שלא יעז להשתמש בתירוץ המכובס והדהוי לעייפה שאין כסף , כי אם אין כסף אפשר למכור עוד מטוס להסתדר גם עם 27 . וכדאי מאד שאיש לא יחלום אפילו לזרוק את האנשים כמו כלבים כי זה פשוט לא יקרה .

  6. לכל המגיבים כנגד החברה שכחתםם דבר אחד חשוב בתחילת היתפרצות הקורונה כשכל חברות התעןפה החליטו לסגור את השמיים ממטוסים ורוב המטיילים שנתקעו במדינות שונות בכל העולם באין חזרה בחברת התעופה הזרה שהם סגרו איזו חברה הסכימה לבוא ולהחזיר אותם בכל מקום בעולם שהיו מס ישראלים בצרה החברה היחידה שהגיעה הייתה אחת והיחידה אל על לכל מקום בעולם בכדי להציל ישראלים תקועים ששילמו בזול לחברות זרות שזרקו אותם לכלבים ולא קיבלו שום החזר של הטיסה ראיתי את המקרים האלו מקרוב מס פעמים לא אני אבל זאת היית אחיינית שלי שהייתה בטיול בדרום אמריקה פעם אחת ההורים של שהיו לפני מספר שנים בשביתה שהיית בטורקיה , הבאת גופות של מטיילים שחברות זרות לא הסכימו רק אלעל הייתה אחת והיחידה אין לי שום מניות בחברה
    גם אני כמוכם אזרח אני רק לא רוצה לחשוב על מקרים כאלו שמטילים נוסעים בחברות ערביות כמו הנסיכויות ירדן למזרח או לנסכויות ובמקרה של תקלה המטוס נוחת במדינה אוייבת של ישראל החברה הירדנית לא מעניין אותה שיש ישראלים במטוס או חברה אחרת אז צריך לשמור על לפחות חברה אחת כחול לבן ויותר חשוב להתנהג כבני אדם ולא חיות הישראלי המכוער ותחשבו על זה מה יקרה שלא תהיה חברה ישראלית הבעיה פה זה לא החברה זה אנחנו שצריכים לתמוך בא
    כולם הפסידו מיליונים מהקורונה

  7. הבעלים הקודמים רוקנו את החברה מנכסיה מבחינת חלקים יקרים מטוסים ועוד
    הבעלים הקודמים השתלטו על חברת טוס הקפריסאית
    אי אפשר למכור מטוס ולשלם כסף זה לא עובד ככה
    יש חובות אדירים בעיקר על עסקת ה 787
    העובדים היו צריכים לילה לילה להפגין במשמרות בפתח בתי הבעלים הקודמים שהרסו משפחות שלמות
    רק שהקורונה תיגמר אל על תהיה חברה רווחית (לא מיידית) יש לפצות יותר את העובדים שיפוטרו

    1. בדיוק מדויק. הממשלה כבר תרמה את חלקהוגם הבעלים הנוכחי . רק אלו שרוקנו את הקופה לכיסיהם ברחו נעלמו ועכשיו מחרישים כאילו הם לא שייכים. החלק הארי של האשמה בקריסת החברה הוא בעטיה של התנהלותם ולא בשל הקורונה. המדינה חייבת להורות להם להחזיר את המיליארדים.

  8. חברה עם שירות גרוע , מחירים גבוהים , ומטוסים ישנים . מה עוד אפשר לבקש?

    1. כמה שטויות בתגובה אחת, צי המטוסים חדש לגמרי, 787 בני פחות משנה, חלק ממטוסי 737 חדשים מהמפעל, השירות מקבל ציונים גבוהים בסקרים והמחירים שווים לשאר החברות, אבל העיקר להשמיץ וללכלך…… ישראלי מכוער

  9. עד לאיזו רמת שפל נמוכה כסף יביא את בני האדם ? הבעלים חובש כיפה , ביום הזה כדאי ורצוי שיסיר אותה .

  10. המנהלים צריכים לשים את המפתחות על השולחן.
    הועד מיותר.
    איפה הטייסים???? (מישהו שומע אותם)

  11. הקורונה הוציאה לאור את כל האמת הרעה ,המכוערת ,השקרים והבזיון. באל על בממשלה
    בין בני זוג ובין אלו שקוראים לעצמם חברים.
    בחוץ ובבית הכל התהפך סדר עולמי חדש. סוף הסרט עדיין לא הגיע, גם אלו הרואים עצמם חסינים
    לא יודעים מה נכתב עבורם בספר הספרים.

  12. חברת תעופה שהמטוסים שלה טסים רק 5-6 ימים בשבוע לא יכולה לשרוד.

  13. אחרי דרישות לפטר עוד 1500 עובדים, כבר הוועד היה צריך להכריז סכסוך עבודה ושביתה. לאיזה הסכם מחכים עם ההנהלה? שיסכימו ל 1000 פיטורים במקום 1500?

  14. לדעתי פשיטת הרגל קרובה מתמיד, אין לה סיכוי להתמודד בעולם הlow cost

  15. התנהלות מטופשת. עכשיו, שאין טיסות, החזירו דיילות מחל״ת. סטודנטיות חזרו לקבל 4 ימי חופש בחודש ודיילות כמוני עם זמינות 100 אחוז נשארות בבית והכל משיקולים זרים. אין לי בן זוג טייס (או לשעבר), לא מכירה מישהו בהנהלה, אני חדשה יחסית.. בקיצור אין לי סיכוי (ואולי זה המזל שלי). והבנים בכלל מסכנים. מי שלא שייך לקהילה מצבו עוד גרוע משלי.

  16. אל על חברה מספר אחת בעולם חבל נסו לתקן ולבוא לקראת העובדים.

  17. הוועדים וההסתדרות הם הסרטן של הכלכלה במדינה , צריך לשים סוף לכל אוכלי החינם לא רק באל על אלא בכל המגזר הציבורי , יוון קרסה בשל כל הוועדים והמיגזר הציבורי , אנחנו בדרך

  18. מוטי תתבייש לך להגיד שהשירות גרוע ואת כל השטויות שאמרת כאן. באיזה חברה הישראלים יכולים לעשות מה שהם עושים ומבקשים ומקבלים בטיסות אל על. חברת אל על חברה לאומית של עם ישראל. חברה מס'1 כל הארצות והמדינות בעולם היו רוצים ומשוועים לחברה כזו שתהיה להם עובדים נאמנים, ביטחון שידוע שאין כמותו בכל העולם. בעזרה בעת צרה גם לעמינו וגם לכל דורש עזרה רק אל על הראשונה שבאה לעזור.
    הגיע הזמן שקצת תפרגנו לאחייכם ולאחיותכם העובדים בחברה ותנסו להיות במקומם העובדים הנאמנים האלה לא עבדו כבר יותר משנתיים אלו לא אנשים בודדים מאחורי כל עובד או עובדת יש משפחה. אני מקווה שהחברה תעלה על דרך המלך ותקלוט את עובדיה בחזרה ושתשגשג מחדש. כי כמו שאומרים אין לנו ארץ אחרת ולא חברת תעופה אחרת. בעזרת השם אל על עלי והצליחי.

  19. לעבור להיות חברה פרטית נורמטיבית ודי להשען על כספי משלם המיסים .

  20. אין זמן מתאים יותר לשביתה…אחרי הכל. כולם רוצים לטוס בימים אלה!!😳

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.