אא

WOW Air נרכשה על ידי איסלנד אייר

החברה תמשיך להתנהל כחברת לואו קוסט עצמאית. על פי הודעת החברה כל הטיסות היומיות אותן היא מפעילה ימשיכו לפעול כרגיל, ביניהן גם הטיסות המתוכננות לקיץ, הכוללות טיסות ישירות מתל אביב

Wow air.  צילום: יח"צ|איסלנדאייר בדרך לישראל. צילום: יח"צ Wow air. צילום: יח"צ|איסלנדאייר בדרך לישראל. צילום: יח"צ
חברת התעופה האיסלנדית WOW Air נרכשה על ידי חברת התעופה איסלנד אייר. החברה תמשיך להתנהל כחברת לואו קוסט עצמאית המציעה גם טיסות לטווח ארוך. על פי הודעת  חברת הלואו קוסט, כל הטיסות היומיות אותן מפעילה החברה ימשיכו לפעול כרגיל, ביניהן גם הטיסות המתוכננות לקיץ, הכוללות גם טיסות ישירות מתל אביב. WOW Air תהיה חלק מקבוצה איסלנד אייר כאשר סקולי מונגנסן, המנכ"ל והבעלים של החברה, יקבל אחוזים מהקבוצה. מהחברה נמסר כי היא תמשיך להציע מחירים זולים לאיסלנד ולצפון אמריקה, וכי המהלך יחזק את שתי חברות התעופה ואת תעשיית התעופה והתיירות של איסלנד כולה.
איסלנדאייר בדרך לישראל. צילום: יח"צאיסלנדאייר בדרך לישראל. צילום: יח"צ
איסלנדאייר. צילום: יח"צ מוגנסן אמר כי הוא גאה בהצלחה וההתפתחות שהחברה השיגה בשנים האחרונות: "יצרנו צוות חזק ומצליח והיינו לחלוצים בתחום טיסות הלואו קוסט לצפון אמריקה. תקופה חדשה מתחילה עכשיו כאשר WOW Air מקבלת הזדמנות לגדול ולשגשג עוד יותר. הגב החזק של קבוצת איסלנד אייר יחזק את היסודות של החברה ואף יאפשר לה להתחרות בצורה טובה יותר בשוק הטיסות הבינלאומיות". החברה, שנוסדה בשנת 2011 ע"י סקולי מוגנסן, הפסידה בשנה שעברה, 27.5 מיליון לפני מס ואף השנה היא צפויה לרשום הפסד, וכמו כן היא צברה חובות ארוכי טווח של 154 מיליון דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: