אא

דיילת אל על מאושפזת במצב קשה לאחר שנחשפה לחצבת

הדיילת נחשפה לנוסע שהיה חולה בחצבת בטיסת אל על 002 שיצאה ב-26 במרץ משדה"ת קנדי ניו יורק. משרד הבריאות: "נוסעים וצוות הטיסה, במידה שיפתחו מחלת חום מתבקשים ליידע את הרופא המטפל על חשיפה לחצבת". אל על: "החברה פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
דיילת אל על מאושפזת בבית החולים במצב קשה לאחר חשיפה למחלת חצבת בטיסת אל על. היום (רביעי), נודע כי בטיסת אל על משדה התעופה קנדי מניו יורק לנתב"ג היה חולה במחלת החצבת. על פי הודעת משרד בריאות, הטיסה המדוברת יצאה בתאריך 26 במרץ 2019, מניו יורק ונחתה בישראל למחרת ב-27 במרץ, 2019. משרד הבריאות קורא לנוסעים ואנשי צוות אם יפתחו מחלת חום לעדכן את הרופא המטפל על חשיפה לחולה חצבת. עוד מפרסם משרד הבריאות לחדד כי: "גם מי שחושב שהוא מפתח סימני מחלה והיה בטיסה הספציפית הזאת שיפנה באופן מידי לרופא המשפחה שלו- עדיף בטלפון ויצמצם למינימום את השהיה שלו במרחב הציבורי".
מחברת אל על נמסר בתגובה: "אל על פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות . משרד הבריאות  פרסם הודעה בנושא ובה הנחיות מדוייקות לכל הנוסעים שטסו באותה טיסה בלבד (טיסה 002 שהמריאה מניו יורק לתל אביב ב-26 מרץ). בכל  שאלה נוספת יש לפנות אל רופא המשפחה או למוקד משרד הבריאות."
   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלחשיפה לחצבת בטיסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: