“טיסות ישירות בין ישראל לסינגפור? זה בהחלט נושא שנבחן ונשקל”

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
כך אומר המנהל האזורי של חברת סינגפור איירליינס לפספורטניוז. "הישראלים אוהבים יוקרה ומעריכים איכות חיים, ולא אכפת להם לשלם על זה קצת יותר". מה אמר על שוק הנסיעות בישראל, השנה שהייתה, שיתוף הפעולה עם ישראל והבשורה הטכנולוגית שתחשוף החברה בארץ בסוף השנה הקרובה. ראיון מיוחד

“שנת 2019 מסתמנת כאחת השנים הרווחיות שהיו לסינגפור איירליינס”, אומר לנו המנהל האזורי למדינות “האוף ליין” של ענקית התעופה של סינגפור, Kardien De Werker, המבקר בימים אלו בישראל.

דה ורקר בראיון מיוחד לפספורטניוז, אומר כי בחברת התעופה מאוד מרוצים משיתוף הפעולה עם נציגתה בישראל, חברת “אופן סקיי” ,והקשר עם סוכני הנסיעות בישראל, “זאת בעצם הסיבה הרשמית לביקור שלי כאן- להמשיך ולטפח את הקשר עם השוק בישראל, לשמור על  עדכונים רצופים כי הייצוג של סינגפור איירליינס חייב להיות ברמה הכי גבוהה שאפשר.”

דה ורקר הדגיש, כי שוק הנסיעות והתיירות הישראלי חשוב מאוד עבור החברה, וכי מספר הנוסעים הישראליים בסינגפור איירליינס גדל בהתמדה בשנים האחרונות.

בשנים האחרונות גוברות ההערכות שסינגפור איירליינס תפעיל קו ישיר לתל אביב. כמה היום הזה קרוב?

הקשרים בין המדינות טובים, יש הרבה עסקים שמתנהלים בין שתי המדינות, ויש גם תנועה משמעותית של אנשי עסקים. יש פוטנציאל, אבל אנחנו עוד לא שם. זה בהחלט על הפרק, אבל אנחנו מחכים שתהיה לכך כדאיות כלכלית. לא נפתח כאן קו שנאלץ לסגור אחרי שנתיים-שלוש. אם אנחנו באים, זה כדי להישאר.

מה שעובד טוב לחברות כמו קתאי פסיפיק, היינאן ואייר אינדיה, לא משכנע אתכם לקפוץ לעגלה?

“גם בבריסל היינו האחרונים להגיע, אחרי החברות האסייתיות הגדולות, וזה לא פגע בנו. השוק הישראלי מעניין אותנו, אבל אני לא יכול לומר או להעריך מתי ואם זה יקרה. זה בהחלט נושא שנבחן ונשקל.

בינתיים, אנחנו מציעים לטסים מישראל טיסות מצוינות, לכל היעדים שלנו במזרח, וכמובן לאוסטרליה ולניו זילנד, עם טיסות המשך נוחות ממילאנו ומאיסטנבול בעיקר. גם ציריך ורומא הן אופציות לא רעות”.

 

מימין לשמאל: גיא מולכו נציג המכירות בישראל של סינגפור איירליינס וקארדין דה ורקר המנהל האזורי של החברה 

 

מה היעד המרכזי שלכם לשנה הקרובה מבחינת השוק הישראלי?

“קודם כל חשוב לנו שיידעו עלינו יותר. שיידעו שהאופציה לטוס איתנו קיימת. אמנם אנחנו לא טסים לכאן ישירות, אבל אנחנו כאן, ויש לנו מוצרים שמתאימים לקהל הישראלי. לכן אנחנו מטפחים מאד את הפעילות עם אופן סקיי , ה GSA שלנו כבר כמעט שמונה שנים.

היעד המשמעותי שלנו הוא להגדיל חשיפה. הצרכן הישראלי לא מספיק מכיר את המוצרים שלנו ולאן אנחנו טסים. בראש הרשימה שלנו נמצאות אוסטרליה וניו זילנד, שאותן חשוב לנו לקדם. השוק הישראלי בצמיחה ולדעתנו יש פוטנציאל מסחרי טוב שעדיין לא מוצה”.

דה ורקר סיפר לנו על הפעילות המשותפת שקיימה סינגפור איירליינס לפני מספר חודשים עם חברת תלמה תיירות ונסיעות ופורמולה 1 – סינגפור איירליינס ותלמה נסיעות: פורמולה 1 בקניון רמת אביב. צפו בסרטון

“רצינו להעמיק את שיתוף הפעולה וההכרות של הנוסע הישראלי איתנו, ובמקביל לפנות לקהל היותר צעיר. אנשים בני ארבעים-חמישים, אני מניח שכבר שמעו על סינגפור איירליינס. כעת אנחנו מכוונים לצעירים יותר, שפחות מכירים אותנו. ללא ספק מדובר בדור שאוהב לטוס ולבלות ויש לו את האמצעים לכך”, אמר דה ורקר, שסיפר כי סינגפור איירליינס מתכננת עוד פעילות יוצאת דופן, בשיתוף נציגתה אופן סקיי בישראל. הוא לא ממהר לנדב פרטים, אבל מבטיח שהיא תהיה מהנה, תפנה גם לקהל נשי שאולי פחות התחבר לחוויה המוטורית, ונותן רמז, שכדאי להיות בכושר לקראתה.

מה דעתך על הנוסע הישראלי?

“הישראלים אוהבים יוקרה ומעריכים איכות חיים, ולא אכפת להם לשלם על זה קצת יותר. בדיוק כמו שהישראלים אוהבים רכבי יוקרה, שעולים יותר, כך גם התייר הישראלי שמעריך שרות טוב ומפנק, ויודע שיש לכך עלות. אנחנו בהחלט מאמינים שהצרכן הישראלי יהיה מוכן לשלם יותר עבור שירות ייחודי. בכל מקרה יש לנו גם חברת לואו קוסט, “סקוט”, ומי שירצה לטוס איתנו ולשלם פחות, יכול לטוס עם סקוט דרך אתונה, ולקבל מוצר שהוא אמנם לואו קוסט, אבל עדיין ברמה טובה מאד.”

ויש לו גם בשורה בתחום טכנולוגיית ה NDC:

חיבור ישיר של הסוכנים שיוכלו להשתמש ולקבל אפשרויות מכירה שונות עם כל המוצרים שניתן יהיה להוסיף כמו למשל וויי-פיי, שייתן יותר אפשרויות לסוכנים וללקוח. ארבעת התוספות הן:

, Direct connect – API, Agent 360 – SIA web tool, GDS, Aggregator  like Travelfusion

השירות החדש יושק בארץ לקראת סוף השנה, אחרי הקיץ.

לפני סיום, אני חייבת לשאול אותך: בעולם כל כך תחרותי, של ענקיות תעופה וריבוי חברות לואו קוסט, עדיין משתלם להשקיע הרבה באיכות השירות כמו למשל ברמת הסרוויס בטיסה?

בשורה התחתונה כן.

אנחנו מוציאים יותר אבל מרוויחים בהתאם, וכמו שאמרתי, השנה החולפת מסתמנת כאחת הטובות שלנו. לא סתם אנחנו מדורגים, גם השנה, בצמרת חברות התעופה הטובות בעולם. אנחנו נותנים שירות מעולה, זו המשימה המוגדרת שלנו, זה ה-DNA של החברה. המצוינות בשירות נמדדת לא רק בטיסה, על המטוס, אלא בכל מה שמסביב, משירותי הקרקע ועד לחוויה הכוללת של המשתמש”, סיכם דה ורקר בגאווה לא מוסתרת.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה