טרפת הבלאק פריידיי ויום הרווקים הסינים: ממ”ן תפעיל את מרכז המיון שלה בנתב”ג ב-3 משמרות

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
לקראת חגי הקניות המטורפים של חודש נובמבר, קבוצת ממ"ן תפעיל את מרכז המיון האוטומטי שלה בנתב"ג ב-3 משמרות. ממ"ן: "פעילות משלוחי ה-E-Commerce המהירים לישראל תוכפל החודש"
ממ
מרכז המיון של ממ"ן בנתב"ג. צילום: גיא יחיאלי

קבוצת ממ”ן, המחזיקה בנתח שוק של 55% בטיפול במטען האווירי בישראל, נערכת לחגי הקניות ההיסטריים של חודש נובמבר. בקבוצה מעריכים כי פעילות משלוחי ה-E-Commerce המהירים המגיעים לישראל תוכפל החודש ולפיכך ביצעה את ההיערכות הנדרשת להפעלת מרכז המיון האוטומטי שלה בנתב”ג ב-3 משמרות.

מ-ממ”ן נמסר כי בשבוע הראשון של נובמבר נרשמה עלייה של 25% בביקושים למשלוחי E-Commerce המגיעים בהטסה מהירה לישראל באמצעות חברות הבלדרות (priority/expedited shipping) בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עוד נמסר כי במסגרת התחרות על כיסו של הצרכן הישראלי, חברות הבלדרות וההפצה השונות החלו להציע ללקוחותיהן שירותי משלוח מהירים תחת הסלוגנים SAME DAY או DAY AFTER. המשמעות היא שמשלוח ה-E-Commerce שנפרק מהמטוס, מגיע לנקודה הסופית של חברת הבלדרות/הפצה עוד באותו היום או ביום למחרת ומשם נמסר ללקוח.

מרכז המיון של ממ”ן בנתב”ג הוקם לפני כשנה בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

אורון טאוסינג, מנהל מסוף המטענים של ממ”ן, “לאור הביקושים הערים לשירותים של מרכז המיון האוטומטי בקרב חברות הבלדרות וההפצה, אנו נערכים להפעילו לראשונה בשלוש משמרות, מה שיאפשר לאותן חברות לעמוד בלוחות הזמנים שהן התחייבו אל מול אתרי הסחר הבינלאומיים ואל מול הלקוחות”.

ערן לביא, סמנכ”ל התפעול האווירי ב-DHL, “בתקופת הקורונה היינו עדים להתגברות משמעותית בהיקפי הביקוש למשלוחים אוויריים בעיקר בתחום היבוא האישי. כחלק מהערכות להמשך מגמת הגידול, שתגיע לשיאה בחודשיים האחרונים של השנה, קיבלנו החלטה אסטרטגית לפני כחצי שנה להעביר את הטיפול ביבוא האישי למרכז המיון האוטומטי שהקימה ממ”ן בנתב”ג. המעבר אפשר לנו לקצר ב-35% את זמני המיון ותהליך העברת המוצרים למרכזי ההפצה ובדרך זאת להמשיך ולשמור על אותה רמת שרות ללקוחות הסופיים למרות הגידול המשמעותי בהיקפי הפעילות”.

יעל סיגמן, סמנכ”ל בלדרות בחברת געש, “עד לפני שנה ביצענו את המיון המכסי של חבילות האיקומרס באופן ידני, תהליך שהיה נמשך כ-7 שעות. עם הגידול בהיקפי המשלוחים מחו”ל והרצון לשמור על זמני האספקה שהתחייבנו אליהם אל מול חברות ההפצה, החלטנו להעביר את פעילות המיון שלנו למרכז המיון שהקימה קבוצת ממ”ן בנתב”ג, מהלך שמאפשר לנו כיום לטפל ב-3,000 חבילות איקומרס תוך שעתיים בלבד. הזמן הרב שנחסך בתהליך המיון, מסייע לנו להתמודד עם בלת”מים וצווארי בקבוק לאורך שרשת האספקה מבלי לפגוע בזמני האספקה ללקוח”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה