אא

ישראייר: הפסד של 4.2 מיליון דולר ברבעון ה-1 של 2018

זאת לעומת הפסד של 1.5 מיליון דולר ברבעון הראשן של 2017 . מחזור ההכנסות גדל מ-56 מיליון דולר ל-69 מיליון דולר, גידול של 23%. אורי סירקיס: "תוצאות הרבעון לא טובות, עלי מוטלת האחריות לשנות המגמה בחצי השנה הקרובה״

צילום יח"צ ישראייר צילום יח"צ ישראייר

גם חברת ישראייר רשמה רבעון ראשון חלש ב-2018 עם הפסד של 4.2 מיליון  לעומת הפסד של 1.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. ההפסד גדל ב-2.7 מיליון דולר.

מחזור ההכנסות גדל מ-56 מיליון דולר ל-69 מיליון דולר, גידול של 23%.

ההפסד התפעולי צמח לכ-3.3 מיליון דולר לעומת 0.9 מיליון דולר אשתקד, לאחר שהחברה  פתחה 5 יעדים חדשים, הקטינה את מצבת כוח האדם בכ-3% ונערכה לקליטת 2 מטוסים נוספים בהיבט של השקעות בציוד וגיוס והכשרת הטייסים ודיילים.

הוצאות הנהלה וכלליות והוצאות מכירה ושיווק  מציגים גידול בנטו של כ-1.3 מיליון דולר, אשר נובעים בעיקר מעליית השכר(עדכון שכר מינימום והפרשות סוציאליות ) ועליה בהוצאות עמלות הפצה וכרטיסי אשראי (נגזרת לגידול בהיקף פעילות ישראייר).

ה-EBITDA הסתכם ב-0 לעומת 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, הפרש של 1.1 מיליון דולר.

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס, הגיב לדו"ח הלא טוב בלי תירוצים ואמר :" תוצאות הרבעון לא טובות. הסבר לפיו הן הושפעו ממחירי הדלקים ושערי החליפין לא מחדש. הרבעון הושפע מהצטברות לא מידתית של משימות והשקעות שהאחריות לביצוען היא שלי. אלו, נועדו להיטיב עם הדוחות ברבעונים הקרובים.  עלי מוטלת האחריות לשנות המגמה בחצי השנה הקרובה, ואני מאמין שנסיים את שנת 2108 בתוצאות הדומות ל-2017". עוד ציין מנכ"ל ישראייר כי: "הדוחות הכספיים נחתמו לאחר שרואי החשבון הסירו הפסקה על המצב הכספי של החברה והתזרים. בזאת השלימה החברה את תכנית המפנה גם ברמה החשבונאית".  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: