ישראייר מפסיקה לטוס לאילת בעקבות דרישה של ועדת הכלכלה

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
ועדת הכלכלה של הכנסת דרשה הפעלת 4 דוכני בידוק במקביל למרות שבישראייר מדווחים על מספר זעום של נוסעים בטיסות רבות. מנכ"ל ישראייר הסביר כי במספר לא מבוטל של טיסות היו נוסעים בודדים ואפילו טיסות עם נוסע אחד, הוועדה לא השתכנעה והתעקשה על דרישתה, ובעקבות כך ישראייר הודיעה כי תפסיק לטוס לעיר הדרומית
מכירת ישראייר לרמי לוי
ישראייר. צילום: עידו וכטל

ישראייר מפסיקה לטוס לאילת.

בעקבות החלטה של ועדת הכלכלה לדרוש הפעלת 4 דלפקי בידוק בטיסות לאילת, למרות העובדה שטיסות רבות יוצאות עם מספר זעום של נוסעים, ישראייר תפסיק את הטיסות לעיר.
ועדת הכלכלה של הכנסה אישרה היום (רביעי) כי חברות התעופה הטסות לאילת תהיינה מחויבות להפעיל 4 דלפקים בו זמנית בנתב”ג כדי למנוע צפיפות.

בעקבות ההחלטה, ישראייר תפסיק לטוס לאילת.

אורי סירקיס, מנכ”ל ישראייר, סיפר בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בראשות הילה שי וזאן: “העבירו תקנה שנועדה להקטין את צפיפות בנתב”ג בטיסות פנים ארציות והחליטו לחייב לפתוח 4 דלפקים בו זמנית. זה בגלל שלוקחים בחשבון שמפעילים מטוסי איירבוס או בואינג בעלי 180 מקומות. אני אמרתי בוועדה כי אנחנו מפעילים מטוסי ATR72, ובמהלך הסגרים הקודמים היו לנו טיסות עם נוסע אחד, עם שבעה נוסעים, ולא נפתח 4 דלפקים בו זמנית, כשגם כך הטיסות מפסידות כסף והן מהוות שירות לתושבי העיר אילת. הם שמעו, עברו להצבעה, העבירו את התקנה, ואנחנו במצב הזה מפסיקים לטוס לאילת”.

כפי שפורסם היום בפספורטניוז, גם חברת ארקיע הודיעה היום על השעיית טיסותיה לאילת בתקופת הסגר, וכעת למעשה הדרום יהיה מנותק מטיסות של חברות התעופה הישראליות.

בארקיע הסבירו את ההחלטה כי עם עם קבלת ההחלטה על הידוק הסגר השלישי, פנתה החברה למשרד האוצר ולמשרד התחבורה בבקשת תמיכה בקו לאילת בתקופת הסגר, באופן דומה למתכונת הקודמת, אך לטענתה נענתה בשלילה. למרות האמור המשיכה ארקיע להפעיל טיסות לאילת במטוס האמבראר בעל קיבולת של 122 מושבים בתפוסה נמוכה.

אילת. צילום 123rf

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

14 מחשבות על “ישראייר מפסיקה לטוס לאילת בעקבות דרישה של ועדת הכלכלה”

  1. הנוסע התמידי

    יופי מצויין זה מראה את הפרצוף האמיתי של החברות הישראליות ומחזק את האופציה לפתוח את קו אילת לכל החברות הבינלאומית כמו ראיניירב ו וויז ולכל חברה שתחפוץ

    1. מה בדיוק הפרצוף האמיתי ?? מה אתה מבלבל תביצים ??
      ישראייר לא הפסיקה תטיסות לאילת גם במחירי הפסד לא הפסיקה לרגע אז איזה פרצוף בדיוק אתה מדבר ?? בושה !! תעריכו קצת חברה שעושה הכל בשביל הנוסעים שלה ותושבי אילת נותנת להם כרטיסים במחיר הזוי של 49 שקל אין דברים כאלה בשום מקום בעולם איזה חברה אירופית הייתה יוצאת עם נוסע 1 הלוך ונוסע 1 חזור .. לך תלמד תנתונים ואז תלמד לנגן על מקלדת

      1. כל הכבוד לישאייר על כל התקופה של הסגרים על היחס על השירות על הסבלנות יישר כח

    2. למה חברה אחרת תסכים להפעיל מערך שלעשרות עובדים בשביל טיסה של ממוצע 5 נוסעים ועוד בתעריף תושב אילת 🙂
      נו באמת זה ניתוק של הפוליטיקאים!

    3. חסר מושג כאילו יש חברות אחרות ששמות על הקו הזה…אתה מנותק מהמציאות

    4. הנוסע המתמיד

      קודם כול שחברת ארקיע תלמד לתת שירות
      תפסיק לזלזל בנוסעים ותפסיק עם האיחורים הכמעט קבועים בטיסות.
      ועם מחירים גבוהים בענף הטיסה כמו אל על.
      אני ממיזמן הפסקתי לטוס עם ארקיע.

  2. כל הכבוד לישאייר על כל התקופה של הסגרים על היחס על השירות על הסבלנות יישר כח

  3. אליס נוסעת קכועה

    כל הכבוד לישאייר על כל התקופה של הסגרים על היחס על השירות על הסבלנות יישר כח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה