לקראת הנפקת אל על – אלי רוזנברג הקים צוות ניהולי

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת 'כנפי נשרים תעופה' גייסה צוות ניהולי שיוביל וילווה את החברה בכל הליך רכישת השליטה באל על. כנפי נשרים תעופה: "הצוות הניהולי שגיבשנו יוביל את אל על לעתיד בטוח"
אל על
מטוס אל על. צילום: עידו וכטל

צוות ‘כנפי נשרים תעופה’, שהקים אלי רוזנברג, המעוניין ברכישת מניות משמעותית והשתלטות על חברת אל על, ממשיך בהיערכות לקראת הנפקת מניות אל על, ומפרסם את שמות האישים של הצוות הניהולי.

בצוות של ‘כנפי נשרים תעופה’ חברים: ג’ייסון ד. גרינבלט, בעבר השליח האישי של נשיא ארה”ב למזרח התיכון, פרופ’ גבריאלה שלו, בעבר שגרירת ישראל באו”ם, אלוף (במיל’) רוני נומה, לשעבר מפקד פיקוד מרכז, רו”ח ראם עמינח, בעבר יועץ הכלכלי לרמטכ”ל, הקברניט מוטי אנגלמן, ששימש בעבר בתפקידים מרכזיים ברשות התעופה האזרחית, הכלכלן דורון כהן, בעבר מנכ”ל רשות החברות הממשלתיות.

הצוות יעניק ל’כנפי נשרים תעופה’ ייעוץ וילווה את החברה בכל הליך רכישת השליטה באל על.
‘כנפי נשרים תעופה’ מכריזה: “הצוות הניהולי שגיבשנו יוביל את אל על לעתיד בטוח. בכוונתנו לשמור ולכבד את ההסכמים שנחתמו עם עובדי אל על בכל הסקטורים. אנחנו נפעל לייסד מערכת יחסי עבודה המתבססת על שותפות וכבוד הדדי עם כלל עובדי אל על”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

4 מחשבות על “לקראת הנפקת אל על – אלי רוזנברג הקים צוות ניהולי”

  1. נוסע מתמיד

    בתקווה שהטייסים לא יהרסו את החברה עם ההנהלה החדשה עם דרישות שכר מופרזות ולא מקובלות בחברות מודרניות.

    1. נוסע מתמיד מכובד.
      שמח לשמוע שאתה וחבריך בוחרים לטוס אל על ונקווה שעוד שנים רבות.
      בטוח שאף אחד אינו בקי בשכרך ובשכר של עובדיך.
      הדיון הציבורי על שכר הטייסים מיותר ולא בתחום אחריותך.
      מאחל לך טיסות מהנות ובטוחות.

  2. עובד בענף

    אדון גימבו, כשנוסע אלעל נתקע בגלל שביתות / הצגות מחלה וכו’ של טייסים בגלל דרישה לשכר מופרז, זה אולי כן בתחום אחריותו ?

  3. הטייסים חושבים שהחברה שלהם. לא יצליחו למכור בלי להוריד את דרישות השכר המטורפות שלהם.

    חברה צריכה לפעמים איתחול מחדש ולשכוח את תרבות ההסתדרות שהייתה שם לעובדים ומשכורות חסרות הגיון לטייסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה