אא

מנכ"לית חדשה לאייר פראנס

אן ריגיי (Rigail), העובדת בחברת אייר פראנס יותר מ-20 שנה, וכיהנה לאחרונה בתפקיד סמנכ"לית לשירות לקוחות בחברה, מונתה היום למנכ"לית חברת התעופה הצרפתית, השותפה עם KLM בקבוצת התעופה

צילום: אייר פראנס צילום: אייר פראנס
אחרי שקבוצת התעופה של אייר פראנס ק.ל.מ, מינתה בחודש אוגוסט האחרון את בנג'מין סמית', לשעבר מנהל התפעול הראשי של אייר קנדה, למנכ"ל קבוצת אייר פראנס ק.ל.מ, שמילא גם את תפקיד מנכ"ל אייר פראנס בפועל, היום מונתה אן ריגיי (Rigail) למנכ"לית חברת אייר פראנס. ריגיי עובדת בחברת התעופה הצרפתית יותר מ-20 שנה, ובתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית לשירות לקוחות. ak  מינויה מגיע בסופה של שנה קשה במיוחד לחברת התעופה הצרפתית, שהפסידה מאות מיליוני אירו בעקבות שביתות חוזרות ונישנות, שגרמו אף להתפטרותו של ז'אן מארק ז'אנאיאק, המנכ"ל הקודם של קבוצת התעופה AF/KLM. ריגיי תצטרך להמשיך את המו"מ עם איגודי הטייסים, שזכו אומנם בחודש שעבר להעלאת שכר של 4% לטייסי החברה, אך חלקם אינם מסתפקים בכך ודורשים העלאה נוספת. אן-מארי קודר (Couderc), יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת התעופה, אמרה על מינויה של אן ריגיי: "אני רוצה להודות לבנג'מין סמית' על העבודה היוצאת מן הכלל בתפקידו כמנכ"ל בפועל של אייר פראנס במקביל לפעילותו כמנכ"ל הקבוצה. תחת הנהגתו חברת התעופה שלנו נקטה צעדים מהירים, חידשה את הדיאלוג הקונסטרוקטיבי עם העובדים ובחרה הנהלה חדשה בראשותה של אן ריגיי. אני מאחלת לאן הצלחה בתפקידה החדש, לטובת אייר פראנס ולטובת קבוצת התעופה. אני שמחה מאד שהיא הסכימה לקבל על עצמה את האתגר המרגש החדש".
במחלקה הראשונה. צילום: אייר פראנסבמחלקה הראשונה. צילום: אייר פראנס
צילום: אייר פראנס "אני שמח מאד שאן ריגיי היא המנכ"לית החדשה של אייר פראנס", אמר בנג'מין סמית', מנכ"ל קבוצת התעופה AF/KLM. "אן היא מקצוענית חזקה בתעשיית התעופה... עם התמיכה והמחויבות של כל העובדים, אני משוכנע שיחד נוכל להתמודד עם האתגרים של אייר פראנס ולהבטיח שירות מעולה לכל לקוחותינו... יש לי אמון מלא באן, שתצליח להוביל בהצלחה את אייר פראנס, ויחד עם פיטר אלברס, מנכ"ל KLM, קבוצת התעופה שלנו עושה צעד חשוב בארגון מחודש כדי לשוב למעמד מוביל בשוק התעופה". על אן ריגיי, המנכ"לית החדשה של אייר פראנס נולדה ב-8 במרץ 1969, בוגרת האוניברסיטה הטכנולוגית בפריס. ב-1991 הצטרפה לחברת 'אייר אינטר', וב-1996 מונתה למנהלת שירות הלקוחות של אייר פראנס בנמל אורלי-פריס. ב-1999 מונתה למנהלת קשרי לקוחות של החברה בנמל הבית שארל דה גול - פריס. ב-2005 מונתה לעמוד בראש מרכז התפעול בנמל שארל דה גול, וב-2009 הפכה לסגנית מנכ"ל לפעילות החברה בנמל. ב-2013 מונתה לסמנכ"לית לשירותי טיסה, אחראית על צוותי האוויר בחברה, וב-2017 מונתה לסמנכ"לית לשירות לקוחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר פראנסאייר פראנס ק.ל.מ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: