אא

מנכ"לי חברות התעופה הישראליות לרה"מ: "אנו ניצבים בפני מדרון חלקלק המעמיד בספק את יכולתנו לשרוד את המשבר"

במכתב משותף לנפתלי בנט כותבים מנכ"לי חברות התעופה: אל על, ישראייר וארקיע: "כמי שחרט על דגלו את החובה להקים ממשלת שינוי, אנו מצפים כי תוביל את הדרך לסייע לנו ותקיים דיון מידי בראשותך על מנת להבטיח את עתיד התעופה הישראלית"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל
חברות התעופה הישראליות: ישראייר, ארקיע ואל על שלחו אתמול (שלישי) בשיתוף פעולה לא שגרתי ביניהם, מכתב חריף לראש הממשלה, נפתלי בנט, עם אזהרה לסכנת קריסה הנשקפת לתעופה הישראלית. במכתב עליו חתומים, אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר; גדי טפר, מנכ"ל ארקיע; ואביגל שורק, מנכ"ל אל על, הם מציינים בין השאר כי, "מזה כשנה וחצי מתמודדת התעופה הישראלית עם המשבר הגדול ביותר בתולדותיה ומוקדם עדיין להעריך את הנזקים הצפויים לנו. החלטות הממשלה, חובת בידוד למדינות מסוימות גם למחוסנים, דחיית כניסת תיירים מחוסנים ובידוד גורף לילדים, הביאו אותנו לנקודה בה אנו ניצבים בפני מדרון חלקלק המעמיד בספק את יכולתנו לשרוד את המשבר".
מנכ"ל ישראייר זועם על הכוונה להפוך את איחוד האמירויות לאדומהמנכ"ל ישראייר זועם על הכוונה להפוך את איחוד האמירויות לאדומה
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב עוד מציינים השלושה, "כבוד ראש הממשלה, אנו קוראים לך לפעול לקיים דיון בהול בראשותך, על מנת להציף ולהציג את חומרת הבעיה והסכנה המיידית הנגזרת מהמצב הקיים ומאיימת על עשרות אלפי בתי אב. אנו רואים ירידה חדה בפעילות המסחרית לחודשים הקרובים כאמור זאת כפועל יוצא מהחלטות הממשלה". עוד כותבים לראש הממשלה, "כמי שחרט על דגלו את החובה להקים ממשלת שינוי, אנו מצפים כי תוביל את הדרך לסייע לנו ותקיים דיון מידי בראשותך על מנת להבטיח את עתיד התעופה הישראלית שהיא גם נדבך חשוב בביטחון הלאומי ושותף משמעותי בכלכלת המשק". עוד מבקשים המנכ"לים מבנט, "כשם שמדינת ישראל השכילה בעבר לייצר מענה ביטחוני לאיום על ענף התעופה העולמי ובעקבותיה הלכו מדינות רבות, לדעתנו ניתן לשחזר את ההצלחה גם לביטחון רפואי ולחוסן כלכלי באמצעות ניהול סיכונים שאינו מתפשר על בריאות הציבור מחד ומאידך, מאפשר לישראלים לקיים שגרת חיים לצד הקורונה".
מנכ"ל אל עלמנכ"ל אל על
אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום מסך מסרטון אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: