מנכ”ל אל על ללקוחות: “נוכח תחילת יישומו של הסיוע לחברה אנו יכולים לצאת עתה בפרסום מדיניות החזרים חדשה”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
במכתב ללקוחות אל על אומר אוסישקין כי ניתן יהיה לקבל זיכוי על כרטיס טיסה שבוטל או להעבירו לטיסה עתידית בערך כולל של 125% משווי הכרטיס המקורי. אוסישקין: "לאור כמות הכרטיסים הגדולה, והעומס הרב, פנייתנו ללקוחות נעשית באופן הדרגתי"
מנכ
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג'

גונן אוסישקין, מנכ”ל אל על הוציא מכתב לכלל לקוחות החברה, ובה מפרט על מדיניות החזרים חדשה ועל חזרת החברה לפעילות בתחילת חודש אוקטובר.
אוסישקין כותב: “בחודשים האחרונים חברת אל על מתמודדת עם המשבר הגדול ביותר שפקד את ענף התעופה אי פעם על רקע מגפת הקורונה. הנחיות מדינת ישראל ומדינות אחרות, לצד חרדה לבריאות הציבור, הפסיקו כמעט לגמרי את פעילותנו. הציפייה שלך היא המטרה שלנו ובחודשים האחרונים לא יכולנו להיענות לה ואנו יודעים שאכזבנו אותך. אני מבקש להתנצל בפניך ולהודות לך על סבלנותך והבנתך.”

המנכ”ל על מדיניות ההחזרים: “נוכח תחילת יישומו של הסיוע לחברה אנו יכולים לצאת עתה בפרסום מדיניות החזרים חדשה עליה עמלנו בחודשים האחרונים. במסגרת המדיניות, אנו פונים אל לקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה לטיסות החברה שבוטלו בתקופת הקורונה ומציעים חלופה אטרקטיבית של זיכוי, הניתן להעברה לכל נוסע ולמימוש בכל טיסה, בערך כולל של 125% משווי הכרטיס המקורי או החזר כספי, לפי בחירת הלקוח.
לאור כמות הכרטיסים הגדולה, והעומס הרב, פנייתנו ללקוחות נעשית באופן הדרגתי.
במקביל, החברה מתארגנת לחידוש פעילות הטיסה תחת המגבלות הקיימות ונשוב החל מתחילת אוקטובר להפעיל טיסות לאתונה ומאמצע אוקטובר ליעדי הדגל של החברה, ניו יורק, פריז, לונדון ובהמשך גם ללוס אנג’לס ומיאמי.

אוסישקין סיכם: “אנו עושים כל שביכולתנו כדי שמתקופת משבר הקורונה נצא, בשיתוף עמכם, לקוחותינו, טובים יותר וראויים לאמון שלכם בחברת אל על.”

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

9 מחשבות על “מנכ”ל אל על ללקוחות: “נוכח תחילת יישומו של הסיוע לחברה אנו יכולים לצאת עתה בפרסום מדיניות החזרים חדשה””

  1. דניאל

    התקמצנתם. היה צריך להיות 1+1. עכשיו כולם ירצו את הכסף שאין לכם…

  2. יודע דבר או שניים

    החזירו קודם כל את מיסי הנמל שאתם אוחזים בהם בנאמנות. זו עילה לייצוגית

    1. אברהם

      יש להם אישור מהממשלה שהחזיר באוקטובר
      אין שום עילה לשום דבר…

  3. יש לך זמן להחזיר את הגזל עד ה 1 באוקטובר. 90 הימים להחזר שנקבעו על ידי הממשלה עברו מזמן. זה גזל לשמו של כספי הציבור! אנחנו לא צריכים היינו להיות בני ערובה בויכוחים ביניכם לבין הממשלה! בושה שכך אתם מורחים את הזמן לאנשים שנפגעו קשות מבחינה כלכלית וסמכו לקבל את מה שמגיע מהר ובאופן מידי!!!

  4. ליאור

    הבושה היא שגם כשפנינו במייל בשיא הקורונה הם התעלמו לחלוטין. ניחא לא לענות לטלפון אבל גם לא למייל. לי חייבים כמה אלפים בודדים.
    עכשיו כשהם נדחקים בגלל החוק ותאריך ההחזר 1.10.2020 הם מצפים שפשוט נסלח להם וניקח פיצוי של עוד 25 אחוז. מה, הם לא יעשו לנו את המוות במימוש השובר בעתיד? הם לא יקפיצו מחיר? הם לא ישימו כל מיני כוכביות ותנאים אחרים?
    טוסו לחו”ל עם כל יתר החברות למעט אל על. גם כשהכל טוב הם לוקחים אותנו כמובן מאליו!!! סרבו לפיצוי, קחו את הכסף וזהו. אל תתנו להם שהם יהיו חייבים לנו. נלמד אותם לקח אחת ולתמיד. לצערי העובדים ומשפחותיהם יפגעו, אבל רק ההנהלה גרמה לזה!

  5. לא קיבלתי שום מכתב, האם שולחים במייל או בדואר? מישהו קיבל?

    1. שלחו במייל, אבל אין במכתב הזה שום כלום. עוד יומיים ה-1 באוקטובר, האיש שקיבל יותר מ-400 אלף ש״ח ברבעון הראשון של 2020 כותב לנו מכתב התנצלות, בלי שום התחייבות לעמוד בזמנים ולהחזיר הכל עד התאריך שהוסכם עליו. אני כבר לא אטוס עם אל על. מקווה שאת הנקודות שיחזירו אפשר לממש בדרך אחרת.

  6. אוטו ליליינטאל

    כל מי שרכש כרטיסים מהחברה שלא יתלונן ועכשיו סיפור מן החיים :
    לצערי אני נכה. לפני שמונה שנים בקשתי להמיר את הנקודות שהצטברו לזכותי בתכנית הנוסע המתמיד, מועדון בו אני הייתי חבר מזה עשרות שנים, למקום מרווח יותר עבור רגליי. הפקידה האדיבה אישרה לי בטלפון שהדבר סודר וזה יתברר לי במהלך הצ’ק אין בנתב”ג.
    כשהגעתי לנמל התעופה נמסר לי שהמקום המבוקש נמסר ,תמורת תשלום טבין ותקילין לנוסע אחר.
    מאז אני מדיר את רגליי, הכואבות, מחברה זאת.
    אגב , זולת שנת הקורונה אני טס לחו”ל לפחות שלוש פעמים בשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה