אא

משבר כלכלי? ביקושי שיא לצימרים ולווילות ב-2020. סיכום שנה בתיירות הכפרית

נתוני סיכום שנה של "וילה לנד" ו"צימר לנד", מצביעים על ביקושי שיא שעלו על ההיצע לצימרים ולווילות שאינם זכורים בענף מזה עשור. עלייה חדה נרשמה גם בביקושים לסוויטות, צימרים וחדרים לפי שעה - נישה שהכפילה את עצמה ב-2020 לעומת 2019

טיול סוסים בגליל. צילום: 123rf טיול סוסים בגליל. צילום: 123rf
קבוצת ALLOVE, המפעילה את אתרי הנופש "וילה לנד" ו"צימר לנד", מסכמת את שנת 2020 ומציגה ביקושי שיא לתיירות כפרית. מנתוני הקבוצה המאגדים קרוב ל-1,000 מתחמי נופש (צימרים, וילות, חדרי אירוח, אורחנים וחאנים) עולה כי בשנת הקורונה החולפת נרשמה עליה של 137% ברמת ההתעניינות באתרים בהשוואה לשנת 2019. כמו כן, בשנה החולפת נרשמו הביקושים לצימרים ולווילות הגבוהים ביותר מזה עשור בתחום התיירות הכפרית שעלו על ההיצע. זאת ועוד, בשנת 2020 מרבית הביקושים לצימרים ולווילות, 96%, הגיעו מטבע הדברים מתיירות מקומית לעומת שנת 2019 שבה 20% מהביקושים הגיעו מתיירות נכנסת לארץ. עוד עולה מנתוני ALLOVE כי בשנת 2020 נרשם גידול של 32% בחיפוש אחר חופשות ממושכות של למעלה מ-7 ימים וגידול של 61% בחיפוש אחר מתחמי נופש מותאמים ובטיחותיים לילדים. עוד נמסר כי בשל העלייה המטאורית בביקושים במהלך 2020, נפתחו עשרות מתחמי נופש חדשים, בדגש על וילות נופש.
כפר הנופש עין זיוןכפר הנופש עין זיון
כפר הנופש עין זיוון. צילום: יח"צ כפר הנופש עוד עולה מסיכום הנתונים כי 88% מהחיפושים אחר וילות נופש בשנה החולפת היו עבור משפחות גרעיניות. כמו גם, נרשם גידול של 22% בביקושים לווילות נופש בקרב צעירים בשנות ה-20 לחייהם. זאת ועוד, אשתקד נרשם גידול של כ-150% בביקוש למתחמי נופש שבהם ניתן לערוך אירועים פרטיים בכפוף להנחיות ה"תו הסגול". הגידול ניכר גם בהזמנות של שפים פרטיים למתחמי נופש, בהמשך לסגירת ענף המסעדנות. נתונים נוספים מצביעים על עלייה חדה בביקושים לסוויטות, צימרים וחדרים לפי שעה, נישה שהכפילה את עצמה לעומת 2019. כמו כן, נרשמה עליה של 18% בפתיחת מתחמי אירוח חדשים לפי שעה ברחבי הארץ בשנת 2020 בהשוואה לשנת 2019. אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE: "שנת 2020, בעקבות משבר הקורונה, הובילה לשנת שיא בתיירות הכפרית ולביקושים שלא זכורים בענף מזה עשור". עוד לדברי אלוני, "זיהינו את הפוטנציאל האדיר של משבר הקורונה ובמהלך השנה האחרונה רכשנו את אתרי האינטרנט 'וילה קלאס' ו'צימר קלאס' שהצטרפו לקבוצת האתרים שלנו שמציעים את הצימרים, מתחמי הנופש והווילות המובילים של ישראל. אני צופה שגם 2021 תהיה שנה חזקה מאוד לענף התיירות הכפרית ושהביקושים יישארו גבוהים לפחות כמו בשנה שעברה".
אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVEאילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE
"ביקושי שיא שלא זכורים בענף מזה עשור". אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE. צילום: טוהר זנתי  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםנשארים בארץ - המלצות לטיוליםצימרים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: