אא

משהו חדש מתחיל: אייר טראנסט חנכה את הקו למונטריאול

טיסת הבכורה של החברה בקו ת"א-מונטיראול המריאה הבוקר מנתב''ג. אמש התקיים אירוע חגיגי של החברה בשיתוף שגרירות קנדה בישראל. ג'יל רינגוואלד, סמנכ"ל המסחר של החברה: "הבחירה לפתוח קו לישראל היא נכונה ותוכיח את עצמה עוד השנה". מי הגיע לחלוק כבוד?

מימין לשמאל:סמנכ"ל המסחר של טראנסאט מימין לשמאל:סמנכ"ל המסחר של טראנסאט
חברת התעופה הקנדית ''אייר טראנסט'' השיקה הבוקר (שני) את טיסת הבכורה שלה בקו ת"א-מונטריאול. החברה מיוצגת בישראל ע"י ה-GSA, חברת ''טל תעופה'', תציע 2 טיסות שבועיות ישירות (כ-11:30 שעות) בימים שני וחמישי אשר יתבצעו במטוסי איירבוס A-330.
אמש (ראשון) קיימה שגרירות קנדה בישראל קוקטייל חגיגי וקבלת פנים לבכירים מענף התעופה והתיירות, לרגל השקת קו הטיסות הישיר והראשון של חברת התעופה הקנדית לישראל. האירוע שנערך בהשתתפות של כ-100 משתתפים בבית השגרירה בתל-אביב עמד בסימן חיזוק הקשרים המסחריים והתיירותיים בין המדינות וברקע השקעה מאסיבית של משרד התיירות בקמפיין פרסומי בצרפתית לתושבי מחוז קוויבק. באירוע נשא דברים ג'יל רינגוואלד, סמנכ"ל המסחר של חברת אייר טראנסט, שהגיע במיוחד לישראל לכבוד פתיחת קו התעופה סיפר לנוכחים כי: "אייר טראנסט רכשה מחברת התעופה הלאומית אמרייט של דובאי מטוס מדגם איירבוס A-330 על מנת שנוכל להפעיל את הקו הישיר הארוך ביותר שלנו לתל אביב (כ-11 שעות טיסה). אני בטוח שהבחירה לפתוח קו תעופה  לישראל היא נכונה ותוכיח את עצמה עוד השנה. אנו חברת התיירות הגדולה ביותר בצפון אמריקה המחזיקה בארבע חברות סה"כ תחת קבוצת טראנסט, חברת תעופה עם צי של 30 מטוסים שטסים ל- 60 יעדים, בתי מלון בקנדה, מקסיקו, קובה וברפובליקה הדומיניקנית, רשת משרדי הנסיעות הגדולה ביותר בקנדה וסוכנות לתיירות נכנסת". עוד הוסיף רינגוואלד: "פתיחת קו התעופה החדש הינה המשך ישיר להידוק הקשרים המסחריים בין מחוז קוויבק בקנדה וישראל. רק בחודש מאי הגיעה לארץ המשלחת הגדולה ביותר בהיסטוריה של היחסים בין המדינות שכללה 100 אנשי עסקים והייטק ובראשם ראש ממשלת מחוז  קוויבק במטרה לחזק את קשרי המסחר, הטכנולוגיה והמדע בין המדינות". עוד נשא דברים סגן שגרירת קנדה בישראל, ויויאן ברקוביץ' (נעדרה מהאירוע) ראלף ג'נסן, שאמר באירוע כי "השנה מלאו לקנדה 150 שנים ו- 375 שנה לעיר מונטריאול. יש לשתי המדינות הרבה מהמשותף ולכן היחסים בנינו חזקים ומושתתים על אנשים. אין זה סוד כי גם בעידן של תקשורת אין תחליף לקשר ישיר בין בני אדם ועל כך אנו שמים דגש מרכזי". בין בכירי הענף שכיבדו בנוכחותם את האירוע: אמיר הלוי (מנכ''ל משרד התיירות), חני סובול (מנכ''לית התאחדות סוכני הנסיעות), עידית פדן (מנכ''לית אופקים), יוני וקסמן (מבעלי חברת אופיר טורס), ניצה מרפלד (איסתא), קובי זוסמן (מנכ''ל יאט''א) ועו''ד יהודה רווה (יו''ר לשכת המסחר ישראל-קנדה). חנוכת הקו החדש הבוקר בנתב"ג. צילום יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: