אא

ההפתעה של בריסל איירליינס לנוסעים הנוחתים בבריסל

בריסל איירליינס הודיעה על הטבת Belgium Stop Over. נוסעים הטסים עם חברת התעופה דרך שדה"ת של בריסל בטיסות קונקשן/בעצירת ביניים של בין מספר שעות ועד חמישה ימים, יקבלו כרטיסי כניסה חינם למוזיאונים ואתרים ע"פ בחירתם

בריסל איירליינס צילום: יח"צ בריסל איירליינס צילום: יח"צ
  חברת התעופה הבלגית, בריסל איירליינס הודיעה על הטבה חדשה לנוסעים: Belgium Stop Over. נוסעי בריסל איירליינס הטסים מישראל, ארה"ב, קנדה או הודו ליעדים באפריקה, אירופה, ארה"ב, ישראל, קנדה או הודו דרך בריסל, יכולים ליהנות גם מחופשה קצרה בבלגיה. הנוסעים יכולים לנצל את זמן השהיה שלהם בבריסל, בין אם מדובר במספר שעות או עד 5 ימים, על ידי ביקור בשתי ערים בלגיות, על פי בחירתם. הודות לשיתוף פעולה תיירותי עם ארגונים ו- 14 ערים שונות בבלגיה, בריסל איירליינס נותנת גישה חופשית לפעילויות תיירותיות ומוזיאונים בבריסל, אנטוורפן, שרלרואה, גנט, לאובן, ליאז' ועוד. ההטבה מוצעת לנוסעים בעצירת ביניים בבלגיה לתקופה של בין מספר שעות ועד לחמישה ימים, וממשיכים בטיסת קונקשן.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל: "מצד אחד, נמל התעופה של בריסל הוא שדה תעופה אידיאלי לקונקשנים בין צפון אמריקה, אירופה ואפריקה, ומצד שני בלגיה עצמה הינה יעד תיירותי מסקרן. גודלה הקטן של המדינה מאפשר ביקורים מרובים במספר ערים  בזמן קצר. ההיצע הוא רחב – החל מביקור בעיר הקטנה ביותר באירופה Durbuy ועד לבירת האופנה אנטוורפן. כל אלה נמצאים במרחק של בין שעה לשעתיים בנסיעת רכבת מנמל התעופה של בריסל. על ידי מתן הזדמנות לנוסעיה לגלות את בלגיה, בריסל איירליינס שוב מדגישה את תפקידה כשגרירת המדינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: