על רקע הפיטורים המתוכננים: בשבוע הבא, פגישה בין טייסי אל על להנהלת חברה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
לאחר פגישת הנהלת אל על עם נציגות העובדים, בשבוע הבא צפוייה להתקיים פגישה של ראשי החברה עם נציגות הטייסים. כזכור, אתמול שלח יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות מכתב למנכ״ל אל על ובו דרש לקבל הבהרות מהחברה
מטוסי אל על בנתב"ג. צילום: מערכת פספורטניוז

לאחר פגישת הנהלת אל על עם ועד עובדי החברה, כעת גם טייסי החברה ממתינים לשמוע את התכניות של הנהלת החברה לגביהם. פגישה בין ההנהלה לטייסים צפויה להתקיים כבר בשבוע הבא.

כפי שפורסם בפספורטניוז, בפגישה עם נציגות העובדים הציגה הנהלת החברה מצגות עם כוונה לפטר עוד 1,500 עובדים בנוסף ל-2,000 שכבר פוטרו וכן הורדת מספר המטוסים ל-28 בלבד. בנוסף, עולה סימן שאלה לגבי המשך דרכה של חברת סאן דור.

כעת הטייסים מבקשים לדעת את משמעות הצעדים אותם מתכננת הנהלת החברה לנקוט לגבי טייסי החברה.

גורמים בסביבת הטייסים אמרו לפספורטניוז כי: "עם צי של 46 מטוסים ושוק תעופה פעיל, אל על מתקשה לשלם את חובותיה אז כיצד תעשה זאת בחצי כוח?״

עוד הוסיפו בסביבת הטייסים :"באוצר מנסים לסגור את התעופה בישראל. לבנות קשה, להרוס זה קל. מדובר בתשתית לאומית ואסטרטגית של כל מדינה חופשיה בעולם".

כזכור, בעקבות הצעדים הקיצוניים שמתכננת החברה, אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה הציבורית בהסתדרות, שלח אתמול (שני) מכתב לאביגל שורק, מנכ"ל אל על בו כתב בין השאר :"הופתענו לשמוע מיו"ר דירקטוריון החברה, כאמור לראשונה ולמעשה בדיעבד, כי הנהלת החברה נקטה מהלך חד-צדדי של צמצום פעילות מסחרית הן בתחום טיסות המטען של חברת אל על והן בתחום טיסות מסחריות של חברת סאן דור, על ידי הפסקת טיסות אלה בשבת, זאת בניגוד למצב הנהוג (למיטב ידיעתנו) מזה עשרות רבות של שנים, ובטענה כי פעילות חברת סאן דור אינה רווחית, כי סאן דור מעולם לא הרוויחה כסף, ולמעשה מעולם לא הייתה שווה כלום. אמירותיו של יו"ר הדירקטוריון אינן עולות בקנה אחד עם בידוע לנו על פעילותה של סאן דור בשנים האחרונות, בהן (בין היתר) נערכו מספר לא מבוטל של היוועצויות בין נציגי הנהלת אל על לבין נציגי ההסתדרות וחברי וועד העובדים בקשר עם הגדלת היקף פעילותה המסחרית של סאן דור על ידי ביצוע "חכירות רטובות" של מטוסים וצוותים זרים".

כמו כן אדרי דורש ומציין כי במידה ולחברה אין כוונה לשוב ולהפעיל את טיסות המטען ואת טיסות חברת סאן דור בימי שבת: "נבקש את התייחסות הדחופה ביחס לעמדת החברה בדבר פיצוי העובדים בגין הפגיעות אשר נגרמו להם, ועתידות להיגרם להם, כתוצאה מהחלטתה החד צדדית של החברה".

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

9 תגובות

  1. סוף סוף ההנהלה לוקחת את העניינים לידיים ומתחילה להתנהג כמו חברה במצוקה. נקווה שזה לא מאוחר מידי.

    1. חברה במצוקה מפטרת סמנכלים וראשי אגפים !!!!!
      לא עושים חגיגות ופסטיבלים ברשתות החברתיות .

  2. הגיע הזמן לסגור.
    להקים חברת תעופה חדשה לכלל תושבי מדינת ישראל.

  3. הטייסים לא רצו את תמי בורוביץ
    קיבלו את קני רוזנברג
    עכשיו הם מתגעגעים לתמי בורוביץ

  4. טייסים יקרים. החברה נפלה בגללכם , החמדנות וההתנהלות שלכם לאורך שנים , הלוואי יפטרו את כולכם ויחליפו אתכם בכמה שיפעילו את המטוסים שישארו.

  5. מעניין שההסתדרות התרברבו אך לא מזמן כי איחדו את כל הוועדים כולל הטייסים, וכבר שוב פעם הטייסים נפגשים עם ההנהלה בנפרד !!!
    מסתבר כי יו"ר הנציגות לא מסוגל לנהל את העסק.

  6. כרגיל – ההסתדרות במשחק כפול… ׳כאילו׳ בעד העובדים עם מכתב להנהלת אלעל אבל בפועל – מאז פרוץ הקורונה, ההסתדרות הייתה רק בצד של הנהלת אלעל ולא כלכך הגנה על העובדים…

  7. מהחברה הלאומית לחברה למגזר החרדי ,
    ממליץ לשנות את השם ל -דוסטס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.