אא

פריחת הכלניות: החלו אירועי "דרום אדום"

"דרום אדום" - חג הכלניות המסורתי של צפון הנגב - חוזר היום (א') עם סיום הסגר השלישי. עד 50% הנחה על עשרות פעילויות באמצע שבוע וסיורים מודרכים ללא תשלום לאורך השבוע. השנה לראשונה, red space: מתחם עבודה בין הכלניות לטובת המעוניינים לעבוד בחיק הטבע

דרום אדום. צילום: סער ברקאי דרום אדום. צילום: סער ברקאי
זהו, הסגר השלישי מאחורינו ואירועי "דרום אדום" - חג הכלניות המסורתי של צפון הנגב - נפתחו היום (א') וימשכו עד 6 במארס עם התאמות לתו הסגול. אירועי הדגל של "דרום אדום": צעדת הכלניות ומרוץ הכלניות, יתקיימו השנה במתכונת שונה. במקום יום אחד שבו כולם נפגשים באותו המקום והזמן, האירועים יתפרסו השנה על פני מספר ימים על מנת לרווח את המבקרים. במסגרת אירועי דרום אדום יתקיימו לכל אורך השבוע מגוון סיורים מודרכים ללא תשלום, רובם בהדרכת קרן קימת לישראל ורשות הטבע והגנים. הסיורים ייקחו את המבקרים אל מוקדי הפריחה ונקודות טבע ואל הנקודות ההיסטוריות באזור שם יספרו את סיפורם ויכירו את הכלים הקדומים ששימשו את התושבים לאורך שנות ההתיישבות. יתקיימו גם סיורי שקיעה וערב באתרים חקלאיים (כולל קטיף עצמי), בשדרות וברהט. כמו כן, יוצעו טיולי אופנים, סדנאות יצירה, אירוח ביתי  חוות בודדים, משחק מחפשים את המטמון, מבוך תבלינים ובשמים, בוסתן פירות אקזוטיים, סדנאות בשרים ועוד מגוון פעילויות בתיאום והרשמה מראש, ברוח בתקופה. ומה אוכלים בימים אלה? סלי פיקניק יוצעו באתרים השונים. סלים עם אוכל תימני, גבינות, סלים עם ירקות מוכנים לנשנוש, עם לחמים ומאפים או בשרים מעושנים.
דרום אדוםדרום אדום
צילום: יח"צ דרום אדום לאוהבי האקסטרים, השנה ניתן יהיה לראות את מרבדי הכלניות ממעוף הציפור: טיסה בכדור פורח עם חברת "fly away" או צניחה חופשית עם  "סקיי כיף" בשדה תימן. רוצים לאוורר את העיניים והנשמה אבל צריכים לעבוד במהלך ימות השבוע? גם זו לא בעיה. באזור מרבדי הכלניות יוצב השנה לראשונה מתחם עבודה בחיק הטבע – red space. יוצבו שולחנות ופינות עבודה, מחצלות וכריות, פינת קפה וחיבור Wi-Fi לטובת מי שירצו לעבוד בחיק הטבע.

פריחת האפליקציות

לטובת דרום אדום 2021 הושקה אפליקציית "רואדיו"- משחק מבוסס מיקום, שיהפוך את הדרך והביקור לחוויה עם שאלות, מסלולים, חידות ומשימות על דרום אדום - על הפרחים, האטרקציות המגניבות באזור והעסקים המיוחדים. צוברים נקודות ויכולים לזכות בפרסים. אפליקציה אחרת שהושקה, "מטרונגב", פורסת בפני המבקרים מפה אינטראקטיבית עם כל מה שאפשר לעשות באזור, אזורי פריחה, אטרקציות, צימרים, הטבות ייחודיות ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםנשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: